Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim

Mam do Was prośbę o ocenę wykresu dla peugeot 508 w automacie. Przepraszam, że na tym forum ale to jedyne z aktualnymi postami w takim dziale.

Wykres.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.  Czy moglby ktoś rzucić okiem na mój wykres ? Passat b5 avf  pompki AL  , reszta seryjna. 

Screenshot_20200720-135206_Chrome.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam A6 C5 2.8 193KM ALG bez quattro i walczę od roku z tym silnikiem, na hamowni wykazało 167km (przebieg 300k+ ew. kręcone 100k). Prośba o ocenę wykresu hamowni, będę wdzięczny za każdą rade (Panowie z hamowni powiedzieli, że lewe powietrze? nie mogę zlokalizować..)

Wymieniałem:

Układ WN cewki kable świece, odma eżektor, evap, przepustnica czyszczona regenerowana +adaptacja, zawór ciśnienia paliwa uszczelki + czyszczenie, uszczelki kolektora, przewody podciśnienia wymienione, gruszka podciśnienia i listek przeczyszczony, błędów vag nie ma... I dalej nie wiem co robić dlatego zwracam się do Was.

p.s. udało mi się ogarnąć drganie silnika i falowanie obrotów z 640-450-840 na 640-680 

pozdrawiam i z góry dziękuję.

cb15286c-71bd-47f5-9c62-3b29109c1d90.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@boned123, głupie pewnie, ale próbowałeś jak auto się zbiera bez przepływki? (tzn. od razu wywali bład, tak, ale czy jest róznica pod dupą?). Bo w sumie nic nie wspominasz o tym, a to pierwsza rzecz, którą bym brał pod uwagę w tak starym silniku... (oczywiście zaraz po tym zrobiłbym test kompresji).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, z przepływka muszę przetestować dzięki za radę, a kompresja równiutka na wszystkich cylindrach 13... Trochę się polepszyło na dosłownie kilka dni, gdy wymieniłem a raczej wyczyściłem gruszkę podcisnienia, okazało się że była ulamana (ten listek wewnątrz nie miał ząbka) kupiłem kolektor i wymieniłem listek dałem gruszkę, lepiej przez chwilę i ****, jesze wymienię na dniach zawór regulacji ciśnienia paliwa i dam znać. Pozdrawiam 

 

@edit

wymieniłem uszczelki kolektora, uszczelniłem smoka odpowietrzenia, przejrzałem i podłączyłem podciśnienia jeszcze raz od nowa zgodnie z elsą/etką...

i auto dostało nowe życie jest niesamowicie zrywne jak ruszam po staremu to porostu zawsze z piskiem, bo teraz muszę się przestawić na inną jazdę :P

alee... autko dalej faluje :/ teraz minimalnie, ale jednak. I pytanie do Was czy dalej coś dłubać czy zostawić jak jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś może ocenić ten wykres? Nie za nisko(szybko) jest max moment obrotowy???? (1995 rpm)

Pozdrawiam!!!

 

 

1.6 tdi cayc.pdf

Edytowane przez tracerxd
literówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Jak na Wasze oko wygląda wykres ? Passat B8 2.0 TDI 

Pozdro

IMG_20230313_163211.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności