mic5hal Zgłoś #801 Napisano 3 Marca 2020 Cześć wszystkim Mam do Was prośbę o ocenę wykresu dla peugeot 508 w automacie. Przepraszam, że na tym forum ale to jedyne z aktualnymi postami w takim dziale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek280287 Zgłoś #802 Napisano 31 Lipca 2020 Witajcie. Czy moglby ktoś rzucić okiem na mój wykres ? Passat b5 avf pompki AL , reszta seryjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boned123 Zgłoś #803 Napisano 2 Sierpnia 2020 Witam, posiadam A6 C5 2.8 193KM ALG bez quattro i walczę od roku z tym silnikiem, na hamowni wykazało 167km (przebieg 300k+ ew. kręcone 100k). Prośba o ocenę wykresu hamowni, będę wdzięczny za każdą rade (Panowie z hamowni powiedzieli, że lewe powietrze? nie mogę zlokalizować..) Wymieniałem: Układ WN cewki kable świece, odma eżektor, evap, przepustnica czyszczona regenerowana +adaptacja, zawór ciśnienia paliwa uszczelki + czyszczenie, uszczelki kolektora, przewody podciśnienia wymienione, gruszka podciśnienia i listek przeczyszczony, błędów vag nie ma... I dalej nie wiem co robić dlatego zwracam się do Was. p.s. udało mi się ogarnąć drganie silnika i falowanie obrotów z 640-450-840 na 640-680 pozdrawiam i z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #804 Napisano 7 Sierpnia 2020 @boned123, głupie pewnie, ale próbowałeś jak auto się zbiera bez przepływki? (tzn. od razu wywali bład, tak, ale czy jest róznica pod dupą?). Bo w sumie nic nie wspominasz o tym, a to pierwsza rzecz, którą bym brał pod uwagę w tak starym silniku... (oczywiście zaraz po tym zrobiłbym test kompresji). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boned123 Zgłoś #805 Napisano 7 Sierpnia 2020 Dzięki za odpowiedź, z przepływka muszę przetestować dzięki za radę, a kompresja równiutka na wszystkich cylindrach 13... Trochę się polepszyło na dosłownie kilka dni, gdy wymieniłem a raczej wyczyściłem gruszkę podcisnienia, okazało się że była ulamana (ten listek wewnątrz nie miał ząbka) kupiłem kolektor i wymieniłem listek dałem gruszkę, lepiej przez chwilę i ****, jesze wymienię na dniach zawór regulacji ciśnienia paliwa i dam znać. Pozdrawiam @edit wymieniłem uszczelki kolektora, uszczelniłem smoka odpowietrzenia, przejrzałem i podłączyłem podciśnienia jeszcze raz od nowa zgodnie z elsą/etką... i auto dostało nowe życie jest niesamowicie zrywne jak ruszam po staremu to porostu zawsze z piskiem, bo teraz muszę się przestawić na inną jazdę alee... autko dalej faluje teraz minimalnie, ale jednak. I pytanie do Was czy dalej coś dłubać czy zostawić jak jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tracerxd Zgłoś #806 Napisano 25 Września 2020 (edytowane) Witam, czy ktoś może ocenić ten wykres? Nie za nisko(szybko) jest max moment obrotowy???? (1995 rpm) Pozdrawiam!!! 1.6 tdi cayc.pdf Edytowane 26 Września 2020 przez tracerxd literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wumar Zgłoś #807 Napisano 13 Marca 2023 Witam, Jak na Wasze oko wygląda wykres ? Passat B8 2.0 TDI Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach