Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Motor 177KM CFGC i DSG, DPF nie ruszany przebieg 110 tysi. Co o tym myślicie.

passatB7.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@prezesikp tu masz temat o tym silniku 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wygląda to następująco:

IMG_20181126_180524.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam mały problem, myślałem że brakuje mocy i chcialem zobaczyć czy przynajmniej ma serię, jak się okazało ma ponad, czego w ogóle nie czuć... 

Auto sprowadzone, brak info od sprzedającego że chipowane, silnik 1.9 awx 130km.

Proszę spójrzcie na wykres i dajcie znać co sądzicie o tym.

Hamownia drogowa. 

passat 1.9tdi 130ps ver1.png

passat 1.9tdi 130ps ver2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diesle to niemoja bajka ale na wykresie wszytko wygląda ok. Moment jak i moc idzie liniowo. Niema jakiegoś strzału które by CI sprzęgło męczyło.

Generalnie Passat cięzki, więc 150km za wiele z tym autem nie zrobi. Jakby było pod 200km i 400nm w dieslu albo pod 250km i 350nm w beznynie to inna bajka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@viper370 @bodino nauczcie się proszę, że netykieta nie pozwala cytować w całości posta pod którym się bezpośrednio odpowiada :) I trzymajcie się panienki TEMATU tego wątku 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 24.04.2019 o 22:54, tepe napisał:

Odebrałem dzisiaj passata  po programie. Dajcie znać co sądzicie. Wykres ori to czysty soft bez akcji serwisowej.

wykres-tdi.thumb.jpg.bd92f2442acbabc8f0f2cdbf0da0fdd5.jpg

 

Zapomniałem wrócić do Was z wykresem po korektach, co właśnie nadrabiam ;) . Poprawki oczywiście wprowadzone parę dni po zgłoszeniu uwag do Tunera.  Dodatkowo po paru miesiącach wrzuciłem jeszcze jednomas wraz z sprzęgłem do golfa G60 i tak jeżdżę do dzisiaj.  

 

pass b6.jpg

Edytowane przez tepe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co prawda to nie Passat, ale AUDI A4 B7 silnik 1.8T BFB. Oceńcie ten wykres. jak dla mnie do poprawki.

20200210_195025.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dowalone z dołu. :D
A raczej nie ogarnięty PID jak należy i na bank w okolicy 3000rpm turbo bije spory peak. A pod tym względem te 1.8T są wstrętne...
Ale co kto lubi... Ja osobiście wolę płaski łagodnie narastający niut w jak największym zakresie, a nie jebnięcie po sprzęgle i po plecach i koniec jazdy przy 4000rpm :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale te wartości mocy i niuta sa nierealne na seryjnym osprzęcie, tak mi się raczej wydaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, indyczes napisał:

Ale te wartości mocy i niuta sa nierealne na seryjnym osprzęcie, tak mi się raczej wydaje.

Jeśli ma kata to nie. Jak ma już DP to na zdrowym silniku i osprzecie mogloby wypluc tyle mocy o ile wtryski nie zapetlaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie graty włącznie z katem są seryjne. Auto idzie do poprawki, tak nie może pozostać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, indyczes napisał:

Wszystkie graty włącznie z katem są seryjne. Auto idzie do poprawki, tak nie może pozostać.

 

u mnie seryjne zdrowe AWT wyszlo tak

 

FB_IMG_1442468673978.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę,że miałeś robione u GREGORA w Jaśle, wykres prima soft?. Ile Cię to kosztowało?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak u Gregora. Nie pamietam juz bo pare lat minelo, ale cos kolo 1000 z wymiana DP na nowy bo moj nie trzymal. Generalnie 70kkm już za mna z moca 200+ na lpg i zero problemow takze polecam

Edytowane przez kenczorf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@indyczes on powinien mieć około 310Nm płaskiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci logów nie przeczytam, ale w 1.8t można przyjąć wzór na obliczenie mocy air mass / 0,8. U mnie sprawdza sie to dośc dokładnie do wykresów które miałem z hamowni. Wg przeplywu powietrza masz maks 190KM. Do tego są tam zawachania. Albo program odcina, albo przepływka powoli zaczyna szwankować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.02.2020 o 07:52, indyczes napisał:

Ale te wartości mocy i niuta sa nierealne na seryjnym osprzęcie, tak mi się raczej wydaje.

Takie z dupy jak na tym wykresie są możliwe...
Turbo załadowało z 1,5bara to i moment skoczył na ponad 350Nm, ale od razu spada.
Max moc przy 4900rpm też 200KM możliwe bo do tylu jak dowalony boost to wypluje....
Ale....Co z tego...Jak odcinka jest na 6800rpm...Soft jak w dieslu...Uderzenie momentem po plecach i dalej nie ma czym jechać...
Żeby zrobić to zgodnie ze sztuką max moc powyżej 5000rpm i płaski niuton w jak najdłuższym przedziale obrotów to takie wartości mocy i momentu jak na tym wykresie są nie możliwe....

Na koniec trzeba sobie zadać pytanie czy liczą się cyfry MAX czy liczy się przebieg krzywej momentu i mocy bo ludzie wykresów czytać nie umieją :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soft poprawiony, jest lepiej ale nie do końca.

po poprawce.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności