prezesikp Zgłoś #781 Napisano 24 Maja 2019 Motor 177KM CFGC i DSG, DPF nie ruszany przebieg 110 tysi. Co o tym myślicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #782 Napisano 26 Maja 2019 @prezesikp tu masz temat o tym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekr Zgłoś #783 Napisano 28 Maja 2019 U mnie wygląda to następująco: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper370 Zgłoś #784 Napisano 20 Grudnia 2019 Witam Mam mały problem, myślałem że brakuje mocy i chcialem zobaczyć czy przynajmniej ma serię, jak się okazało ma ponad, czego w ogóle nie czuć... Auto sprowadzone, brak info od sprzedającego że chipowane, silnik 1.9 awx 130km. Proszę spójrzcie na wykres i dajcie znać co sądzicie o tym. Hamownia drogowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #785 Napisano 20 Grudnia 2019 Diesle to niemoja bajka ale na wykresie wszytko wygląda ok. Moment jak i moc idzie liniowo. Niema jakiegoś strzału które by CI sprzęgło męczyło. Generalnie Passat cięzki, więc 150km za wiele z tym autem nie zrobi. Jakby było pod 200km i 400nm w dieslu albo pod 250km i 350nm w beznynie to inna bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #786 Napisano 29 Grudnia 2019 @viper370 @bodino nauczcie się proszę, że netykieta nie pozwala cytować w całości posta pod którym się bezpośrednio odpowiada I trzymajcie się panienki TEMATU tego wątku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tepe Zgłoś #787 Napisano 12 Stycznia 2020 (edytowane) W dniu 24.04.2019 o 22:54, tepe napisał: Odebrałem dzisiaj passata po programie. Dajcie znać co sądzicie. Wykres ori to czysty soft bez akcji serwisowej. Zapomniałem wrócić do Was z wykresem po korektach, co właśnie nadrabiam . Poprawki oczywiście wprowadzone parę dni po zgłoszeniu uwag do Tunera. Dodatkowo po paru miesiącach wrzuciłem jeszcze jednomas wraz z sprzęgłem do golfa G60 i tak jeżdżę do dzisiaj. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez tepe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #788 Napisano 10 Lutego 2020 Panowie co prawda to nie Passat, ale AUDI A4 B7 silnik 1.8T BFB. Oceńcie ten wykres. jak dla mnie do poprawki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #789 Napisano 10 Lutego 2020 Dowalone z dołu. A raczej nie ogarnięty PID jak należy i na bank w okolicy 3000rpm turbo bije spory peak. A pod tym względem te 1.8T są wstrętne... Ale co kto lubi... Ja osobiście wolę płaski łagodnie narastający niut w jak największym zakresie, a nie jebnięcie po sprzęgle i po plecach i koniec jazdy przy 4000rpm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #790 Napisano 11 Lutego 2020 Ale te wartości mocy i niuta sa nierealne na seryjnym osprzęcie, tak mi się raczej wydaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #791 Napisano 11 Lutego 2020 11 minut temu, indyczes napisał: Ale te wartości mocy i niuta sa nierealne na seryjnym osprzęcie, tak mi się raczej wydaje. Jeśli ma kata to nie. Jak ma już DP to na zdrowym silniku i osprzecie mogloby wypluc tyle mocy o ile wtryski nie zapetlaja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #792 Napisano 11 Lutego 2020 Wszystkie graty włącznie z katem są seryjne. Auto idzie do poprawki, tak nie może pozostać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #793 Napisano 11 Lutego 2020 6 minut temu, indyczes napisał: Wszystkie graty włącznie z katem są seryjne. Auto idzie do poprawki, tak nie może pozostać. u mnie seryjne zdrowe AWT wyszlo tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #794 Napisano 11 Lutego 2020 Widzę,że miałeś robione u GREGORA w Jaśle, wykres prima soft?. Ile Cię to kosztowało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #795 Napisano 11 Lutego 2020 (edytowane) Tak u Gregora. Nie pamietam juz bo pare lat minelo, ale cos kolo 1000 z wymiana DP na nowy bo moj nie trzymal. Generalnie 70kkm już za mna z moca 200+ na lpg i zero problemow takze polecam Edytowane 11 Lutego 2020 przez kenczorf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #796 Napisano 12 Lutego 2020 @indyczes on powinien mieć około 310Nm płaskiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #797 Napisano 14 Lutego 2020 W załączeniu logi wykonane wczoraj. Grupy 002, 031: http://vaglogi.pl/log-002_031_FO8a6E.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_bXqm1C.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_UVEv9X.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_OVx39.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #798 Napisano 14 Lutego 2020 Ja Ci logów nie przeczytam, ale w 1.8t można przyjąć wzór na obliczenie mocy air mass / 0,8. U mnie sprawdza sie to dośc dokładnie do wykresów które miałem z hamowni. Wg przeplywu powietrza masz maks 190KM. Do tego są tam zawachania. Albo program odcina, albo przepływka powoli zaczyna szwankować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #799 Napisano 16 Lutego 2020 W dniu 11.02.2020 o 07:52, indyczes napisał: Ale te wartości mocy i niuta sa nierealne na seryjnym osprzęcie, tak mi się raczej wydaje. Takie z dupy jak na tym wykresie są możliwe... Turbo załadowało z 1,5bara to i moment skoczył na ponad 350Nm, ale od razu spada. Max moc przy 4900rpm też 200KM możliwe bo do tylu jak dowalony boost to wypluje.... Ale....Co z tego...Jak odcinka jest na 6800rpm...Soft jak w dieslu...Uderzenie momentem po plecach i dalej nie ma czym jechać... Żeby zrobić to zgodnie ze sztuką max moc powyżej 5000rpm i płaski niuton w jak najdłuższym przedziale obrotów to takie wartości mocy i momentu jak na tym wykresie są nie możliwe.... Na koniec trzeba sobie zadać pytanie czy liczą się cyfry MAX czy liczy się przebieg krzywej momentu i mocy bo ludzie wykresów czytać nie umieją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #800 Napisano 24 Lutego 2020 Soft poprawiony, jest lepiej ale nie do końca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach