Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Passat 1.9 tdi awx, wszytsko w serii:

 

AWX.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Arekr ładnie, mój AWX miał bardzo podobne kreski.

A tu mój 2.0 TSI.?

IMG_20180517_005859.thumb.jpg.46adf322abb84474f00394235556bfc2.jpg

Edytowane przez Jankus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, i rzeczywiście te silniki kręcą się do prawie 6400obr/min ?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te silniki tzn jakie? Co takiego dziwnego w tym że benzyna ma ponad 6 tys?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, mój błąd Jankus napisał, że jego AWX miał podobne kreski, a ja zrozumiałem, że na wykresie to właśnie AWX.

W benzynie to nic dziwnego.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie? 

IMG-20180627-WA0012.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, tomek1980 napisał:

Przepraszam, mój błąd Jankus napisał, że jego AWX miał podobne kreski, a ja zrozumiałem, że na wykresie to właśnie AWX.

W benzynie to nic dziwnego.

Pozdrawiam.

AWX'a nie mam od ponad 2 lat. Teraz na 2.0 TSI latam. Poza tym mój się dokręca do 7 tys. obr.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek trochę za bardzo rozmija się maksymalna moc z maksymalnym momentem. I trochę za szybko moment spada. Albo tuner ****, albo masz już mocno zapchany DPF. Obserwuj końcówkę rury czy ci nie zacznie się robić czarna od środka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam prozbe  do bardziej polapanych w temacie.

A aucie byla wymieniona przeplywka na oryginal lobi robione dziala prawidlowo,nowe wezyki od turbo nowy tip,nowa odma,nowa sada,turbo bez luzu ,suche popodlaczeniu manometru pokazuje 0.6 bara.

Pororobilem to wszystko z mysla o hipie albo zeby pozniejszym czasem zrobic 200 plus.

Lecz po hamowaniu okazalo sie ze brakuje 10km . Tuner stwierdzil, ze turbo wstaje wolno i ze zamiennik dv zle dziala nie wywala bledu ale nie trzyma tak jak trzeba

Zalaczam wykres

20180806_213629.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Auto bez dpf fabrycznie i po wgranej mapie z wyłączonym egr, dsg, 340tys przejechane Jeśli mógłby ktoś przeanalizować ten wykres?

Pozdrawiam

Pomiary z hamowni Vw passat 2.0tdi 140KM..jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje byłe i obecne :P
Passat-B5.jpg

 

 

Passat-B7-CFFB.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykresy sie nie otwierają - strona niedostępna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.09.2018 o 10:10, nowy72 napisał:

Witam! Auto bez dpf fabrycznie i po wgranej mapie z wyłączonym egr, dsg, 340tys przejechane Jeśli mógłby ktoś przeanalizować ten wykres?

Pozdrawiam

Pomiary z hamowni Vw passat 2.0tdi 140KM..jpg

Jakiś dziwny peak na 2,2-2,3 tys. obr. Potem wszystko się sypie, moment spada z prawie 400Nm do 330Nm, widać ze turbo puchnie powyżej 3300 obr. Jak dla mnie soft spiepszony, lepiej będzie dać mniej momentu dajmy na to 370 Nm ale rozłożyć go bardziej równomiernie w całym zakresie obrotów. Żeby nie było dziur w mocy, między 2200 a 2500 tracisz nagle 15 koni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem dzisiaj passata  po programie. Dajcie znać co sądzicie. Wykres ori to czysty soft bez akcji serwisowej.

wykres-tdi.thumb.jpg.bd92f2442acbabc8f0f2cdbf0da0fdd5.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Specem nie jestem ale przebieg momentu mogliby poprawic. Po co taki chwilowy strzal na 420nm jak zaraz jest spadek i 500rpm juz jest poniżej 380nm. Mogliby go liniowo poprowadzić - napewno sprzeglo by tak nie odtsawalo w dupe

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kolega mowi, o ile fabryczny niut jeszcze szedl w miare proporcjonalnie tak tu jest fala dunaju na poczatku,

o czym kolega wspomnial niezbyt zdrowa zarowna dla sprzegla jak i samego motoru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kenczorf, golden87 - dzięki za informacje. Napisze do tunera i postaram umówić się na korektę. Na coś jeszcze zwrócić uwagę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwróć mu uwagę co tak spada moc przy 3800 obrotach....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2019 o 14:35, tepe napisał:

kenczorf, golden87 - dzięki za informacje. Napisze do tunera i postaram umówić się na korektę. Na coś jeszcze zwrócić uwagę ?

Powiedz specjaliście tak:

- niech ruszy limiter EGT w odpowiedni ale bezpieczny sposób (nie będzie cięło góry)

- niech nie leci tak mocno z czasem/długością wtrysku i niech jej nie przekłamuje (on będzie wiedział o co chodzi), bo szybko skończy się DPF

- niech zrobi to liniowo a nie procentowo, bo zaraz będziesz wymieniał sprzęgło

Jak tego nie ogarną to niech wracają do serii i jedź do kogoś kto ma pojęcie bo szkoda auta na takie softy..

Pozdr

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. 

Przepraszam że nie W temacie, ale nie mogłem napisać do kolegi Daron

Cytuj

 

Chciałbym się zapytać, czy zrobisz mi mape do mojego avf-a . Jak możesz na priv mi odp. Będę wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności