marecek Zgłoś #741 Napisano 11 Października 2017 20 godzin temu, kenczorf napisał: Przy tej mocy jest moment który w 1.8T już korby gnie, więc trzebaby kuć, natomiast problem ze sprzegłem to nie km a nm niestety. Dlatego ciekaw jestem ile NM ogarnie seria zestaw sprzęgła z AWT z tarczą obitą kevlarem? nie trzeba. Seryjny dół w AWT wytrzyma 450Nm jeśli program z głową zrobiony (tzn. o ile nie jest to turbo, które wstaje przy 1500 RPM, ale przy takim małym silniku to raczej niemożliwe). Mój ex-passat ma już najechane pewnie z 200 000 i cały czas jeździ. Sprzęgło OEM ogarnia 350Nm ale krótko Miałem sachsa performance 288 docisk i tarczę - docisk faktycznie ma GRUBĄ sprężynę ale idzie się do tego przyzwyczaić bez problemu! Natomiast nie warto wydawać kasy na cały komplet sachsa - bo tarcza zniknie i tak szybko jak użytkownik się będzie wściekał, więc zwykła tarcza obita w dobrym zakładzie i fru! (trzeba pamiętać że wściekając się żywotność takiej tarczy jest ograniczona, a ja nie jeździłem tym samochodem po trasach tylko raczej w trybie 0-1 i na zawodach). Ale docisk nie puści nawet jakbyś z 2 biegu ruszał. No i jakość jazdy jest nieporównywalna... oryginalny dwumas wymieniłem po 120k na inny oryginalny (używkę) i jeździ do dziś - z dwumasą w ogóle nie ma takiego problemu w AWT jak w TDI, bo ten moment nie jest dostępny od 1900RPM... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #742 Napisano 11 Października 2017 Dnia 10.10.2017 o 10:45, kenczorf napisał: Jak moc/moment mógł być przy 1.4b? 240km/350nm? 1.4b to pojęcie względne. Co innego będzie przy 1,4b tylko w peaku, co innego 1,4b w dłuższym zakresie. A moc, a moment to całkiem inne przedziały obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #743 Napisano 12 Października 2017 ja miałem 400Nm / 300KM przy 0.9b podpowiem, że nie chodzi o ciśnienie tylko o ilość (i temperaturę) powietrza, które dostaje się do cylindra. Mała sprężarka pompuje mało powietrza, stąd "wysokie ciśnienie" (bo to co mierzysz to ciśnienie na zewnątrz komory spalania), tak naprawdę tylko grzeje powietrze zamiast je dostarczać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #744 Napisano 12 Października 2017 no tak, niedoprecyzowałem...chodzi mi o suszarke K03S bo moja jest rozwiercona pod wirnik z "S". K04 oczywiście nie będzie musiała pompować, aż tyle zachwoując tą samą moc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #745 Napisano 12 Października 2017 11 godzin temu, marecek napisał: ja miałem 400Nm / 300KM przy 0.9b Marek od jakich obrotów to zaczynało jechać? 6 godzin temu, kenczorf napisał: chodzi mi o suszarke K03S bo moja jest rozwiercona pod wirnik z "S" K03s to masz na myśli K03 073 taką która oryginalnie występowała w silniku 1.8T BEX? Jeśli tak to wracając do poprzedniego pytania to z niej nie ma najmniejszego sensu dmuchać 1,4b. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #746 Napisano 12 Października 2017 One wystepowaly w wersjach 180km. W 210 juz byl k04. Zmiany na inny typ nie planuje bo ciagnie to za soba wieksze wydatki. A nie wierze, ze remap z 1.2 na 1.4b da tak malo ze niema sensu. Nie powiesz mi chyba, ze będzie to 5km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #747 Napisano 13 Października 2017 (edytowane) 13 godzin temu, Grucha... napisał: Marek od jakich obrotów to zaczynało jechać? źle jechało? tak teraz "paczam" to jednak pamięć zawodzi... było 1.2 bara, 358Nm (z początkowych 400) i trochę mocy "górą" w ostatnich dniach - z tego co wiem auto w takim stanie po dziś dzień jeździ (7 lat) Edytowane 13 Października 2017 przez marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #748 Napisano 13 Października 2017 Ruszyliście temat sprzęgieł i dwumasu. Chcę zostawić dwumasę, ale zwiększyć moc na jakieś 180-200koni, sprzęgło w kevlar a co z dwumasem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #749 Napisano 13 Października 2017 4 hours ago, Kuba2000 said: Ruszyliście temat sprzęgieł i dwumasu. Chcę zostawić dwumasę, ale zwiększyć moc na jakieś 180-200koni, sprzęgło w kevlar a co z dwumasem? Mowisz o benzynie czy dieslu? Oni pisza o dieslach wiec seria wystarczy. Jak robisz diesla i masz 240mm sprzeglo, wez dwumas od Sharana BTB 150 Km, z uwagi na mase sharana mowia ze jest nawet mocniejszy od BRD. Jesli masz 228 to wstaw sztywne koło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #750 Napisano 13 Października 2017 (edytowane) 5 godzin temu, golden87 napisał: Mowisz o benzynie czy dieslu? Oni pisza o dieslach wiec seria wystarczy. Jak robisz diesla i masz 240mm sprzeglo, wez dwumas od Sharana BTB 150 Km, z uwagi na mase sharana mowia ze jest nawet mocniejszy od BRD. Jesli masz 228 to wstaw sztywne koło Mam jak w opisie AWX skrzynia 5, sprzęgło 228mm jest opcja włożenia sprzęgła 240mm, bądź dwumasę mocniejszą do 228mm. Ewentualnie czy opłaca się zrobić zestaw u radzikowskiego i jaki to może być koszt, chcę mieć zapas na około 200 koni i ponad 400nm, dwumasa powoli się kończy bo już pojawiają się drgania przy ruszaniu, sprzęgło się nie ślizga, ale jeździ seria gdyby mu dodać mocy pewnie by się ślizgało. Edytowane 13 Października 2017 przez Kuba2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #751 Napisano 13 Października 2017 Dnia 12.10.2017 o 18:26, kenczorf napisał: One wystepowaly w wersjach 180km. Nie wiem o czym Ty mówisz. Należy rozróżniać silniki 1.8T gdyż były wzdłużne i poprzeczne i osprzęt taki jak turbina z jednego do drugiego nie pasuje. Mowa tu o Paseratti i takowy ma silnik wzdłużnie i od wzdłużnych można mu wrzucić turbo. Ze wzdłużnych 180KM miał tylko stary AJL, a jego turbo to najmniejsze z K03 czyli 005. AWT ma większe bo ma 029 no i tzw. K03s 073 montowane tylko i wyłącznie w A4 B6 o kodzie silnika BEX. Ponadto żadne 1.8T wzdłużne nie miało seryjnie K04. Wracając do K03s w silniku wzdłużnym to jest bezsens dmuchania 1,4 bara ponieważ jest to za duże doładowanie do tak małej turbinki. Oczywiście wszystko zależy co i jak rozłożone bo można sobie sterować w różny sposób boostem i nie każdy ma takie same wymagania. 13 godzin temu, marecek napisał: źle jechało? Całkiem znośnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornel2 Zgłoś #752 Napisano 2 Stycznia 2018 Prosiłbym o ocenę. Co powinienem zrobić? Mam się czym martwić? Passat b5 FL 1.8t awt 2000r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #753 Napisano 2 Stycznia 2018 Troche mało, u micha z m4k bylo a6 c5 1.8t majace 125km byla walnieta przeplywka i chyba cos jeszcze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornel2 Zgłoś #754 Napisano 2 Stycznia 2018 (edytowane) Wrzucam logi z grupy 01 02 03 04 LOG-01-001-002-004.csv LOG-01-001-002-003.csv Edytowane 2 Stycznia 2018 przez kornel2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #755 Napisano 2 Stycznia 2018 Gdzie ten pomiar robiony? Dlaczego tam jest waga 290KM? Zrób logi 002+033, 003+020, 115+118 max po dwie grupy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornel2 Zgłoś #756 Napisano 2 Stycznia 2018 Lepiej vag com czy vcds? Z tego co pamiętam nie mogłem odczytać grupy 33 i tych 115 118 też pewnie nie będę mógł. Ta waga mogła wpłynąć na pomiar? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kornel2 Zgłoś #757 Napisano 3 Stycznia 2018 Osoba która robiła pomiar na hamowni twierdzi że to jest waga jeden rolki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #758 Napisano 3 Stycznia 2018 Napisz jaki masz przebieg i stan auta. Coś krótki czas pomiaru według mnie... 10 sekund.... podjedź dla pewności na inną hamownię i porównaj wyniki.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #759 Napisano 3 Stycznia 2018 Z takimi parametrami to silnik do kompletnego przeglądu, może i do remontu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #760 Napisano 3 Stycznia 2018 22 godziny temu, kornel2 napisał: Lepiej vag com czy vcds? Z tego co pamiętam nie mogłem odczytać grupy 33 i tych 115 118 też pewnie nie będę mógł. Ta waga mogła wpłynąć na pomiar? To żadna różnica czy VAG COM czy VCDS byle zrobić i pokazać to co ważne. Jak w wyższe grupy nie wchodzi to masz nie pełną wersje programu. Co do wagi na wykresie to powinna być tam podana waga całej inercji rolek ponad 800kg. I tak jak kolega wyżej zauważył czas pomiaru bardzo krótki. W logach które wstawiłeś widać co nie co i przepływ jest OK co też może wskazywać że boost powinien być na dobrym poziomie choć tego nie widać bo brak 115+118. Paliwo sterownik dawkuje też jak należy więc też nie wygląda, aby miał problem z układem paliwowym. Także stan auta wcale nie musi być zły. Aby w pełni mieć obraz to trzeba cały kpl. logów. Należy zaznaczyć że hamownia to nie wyrocznia i każda ma wiele parametrów i ustawień że kreski można robić jak się chce i pod kogo chce, ale mało ludzi to rozumie. Podstawa to diagnostyka i parametry pracy silnika, których hamownia nie pokażę, a tylko odpowiedni sprzęt diagnostyczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach