kenczorf Zgłoś #721 Napisano 27 Lipca 2017 Porównaj sobie do tego - niebieska i brązowa linia to seria - czerwona i zielona po wirusie Przebieg niutona masz zblizony - maks ok 3krpm i w miare go trzyma do 5500 rpm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
=-Ruto-= Zgłoś #722 Napisano 28 Lipca 2017 ale nie jest taki płynny chyba . Ktos mi mówił ze silnik się kończy ale Nm jakis slaby. Ten wykres możne świadczyć coś o przepływomierzu lub czym innym złym ? Fakt ze Pomiar robiony na 225/40/18 wtedy mocno padało opony sie kończą ok 4mm Turbo na zegarach dmucha ok 0,6 do 0,7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #723 Napisano 28 Lipca 2017 Jak dobrze pamietam 0.5 to standard i na nim powinno byc 150km. Zrob plukanke, wlej 5w30 5w40. Zrob logi i podeslij komus kto potrafi je czytac. Zaplon, sonda, przeplywka, filtry. U mnie, zeby przebic 200km musialem moedzy innymi filtr paliwa zmienic bo stary blokowal przepływ.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
=-Ruto-= Zgłoś #724 Napisano 29 Lipca 2017 jak go kopiłem jeździł na 10w60 Shella Ultra Racing . Zalałem Motula 5w40 i przez 3 lata jeździł na nim. Ale z roku na rok palil wiecej oleju głownie na trasie szybko spalał. Od roku leje motula 10w60 x power i na trasie nie bierze nic. ale ogólnie w ciągu roku doleje 5 Litrow lekko . 2 Lata temu swiece cewki filtr paliwowy byl nowy .Olejowe używam K&N Myślicie ze olej ma znaczenie? wole lac 10w60 Bo mniej mi go bierze . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #725 Napisano 29 Lipca 2017 jak dolewasz 5 litrow na rok to albo turbo puszcza wiec i nie pompuje tak jak powinno, albo pierscionkami, przez co tez niema odpowiedniej kompresji i mala moc. Jak masz prawdziwe 275kkm przebiegu a turbo nie bylo regenerowane to mocno bym sie zastanowil na nim. Moj przy 190kkm stracil prawie 30km mocy. Jak sie okazalo, przez popekane zeliwo suszarki (ale moja dmucha 1.2 a nie 0.5). Oprocz tego nic jej nie dolegalo. Oleju dolewam, w zaleznosci od tego jak jezdze. Jesli mam duzo autortad z predkosciami 220-250km/h to z litre na 10kkm doleje. Jak wiecej miasta to z 0.5L. Uzywam, millersa EE Nano 5w40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
=-Ruto-= Zgłoś #726 Napisano 2 Sierpnia 2017 Kopcić nie kopci. Nie jest popękane. NIE wiem czy nie świszczy troszkę(ale to chyba dobrze) i czasem wydajemy sie ze strzela z jak roszę z 1 ostro. Ale ogólnie najbardziej mnie denerwuje ze z dołu muli. jak jest cieplo to wogole wcisne pedał w podłogę to jest opzonienie zanim zalapie obroty . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozer Zgłoś #727 Napisano 6 Października 2017 Panowie proszę o ocenę tego wykresu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #728 Napisano 6 Października 2017 Jakie mody zrobione? Z tytułu widzę że avf i turbo brd, jesli jest fmic to bezpieczny wynik, napisz jaki masz napęd, można coś podpowiedzieć, przy ośce dużo bym nie podciągał troszke ponad 200 koni. Jeśli 4motion to pozwoliłbym sobie na mocny program oczywiście z mocnymi gratami na jakieś 240-250 koni i wtedy poniżej 500nm momentu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozer Zgłoś #729 Napisano 7 Października 2017 Jednostka avf,ośka Graty fimic,suszarka brd,kompletny przelot 2.5 cala,sprzęgło jednomas na kewlarze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #730 Napisano 7 Października 2017 To zostaw to, sam będe chciał coś kombinować, tylko ilości momentu się boje. Na pewno silnik nie będzie wyżyłowany przy tym programie. Jak sie jezdzi ośką z takim wynikiem? Na którym biegu nie traci trakcji jadąc spokojnie np. 2 k obr i gaz w podloge? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozer Zgłoś #731 Napisano 7 Października 2017 6 minut temu, bodino napisał: Wszystko ładnie , ale ja wolałbym trochę mniej ale żeby moment nie leciał tak szybko w dół a max Hp był dostępny wcześniej, przy około 3800~4000rpm. Program robiony na miasto i nie jest źle lanch i popcorn fajna sprawa to tylko na specjalne okazje korzysta się z tej mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozer Zgłoś #732 Napisano 7 Października 2017 (edytowane) Pojeździmy zobaczymy sprzęgło akurat mam z głowy 500nm wytrzymuje bo sprawdzone a jak dalej to się zobaczy Edytowane 7 Października 2017 przez Kozer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #733 Napisano 7 Października 2017 Gdzie obijacie kevlarem? Jaka cena? Tarcza musi być nowa czy obijacie starą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozer Zgłoś #734 Napisano 7 Października 2017 Ja zamawiałem u turbospawa cały komplet tarcza docisk łożysko śruby 1000 zł wyszło Oczywiście cały zestaw to jednomas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturb6 Zgłoś #735 Napisano 9 Października 2017 a mój ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #736 Napisano 10 Października 2017 On 7.10.2017 at 2:55 PM, kenczorf said: Gdzie obijacie kevlarem? Jaka cena? Tarcza musi być nowa czy obijacie starą? Mak-Land, około 250 zł, na starej tarczy, szkoda nowej. Ja nie wiem, jak tam Wam te 1masy chodza, ja polecam inny zestaw choc jest sporo drozszy.... Docisk Sachs Performance (240mm) (1300zł) + kevlar z MakLandu + dwumas ze 150 konnego 1.9 TDI Sharpana... ten zestaw 300 Km/550nm+ ogolnie ogarnie... (choć to do TDI) Do 1.8T powinien kevlar z MakLandu załatwić sprawę + AWX Choć dla mocno modzących 1.8T jest tez Sahcs Performance na 228 mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #737 Napisano 10 Października 2017 11 minut temu, golden87 napisał: Sahcs Performance na 228 mm Kiedyś słyszałem, że trzeba mieć stalową nogę do tego docisku Pomijając ten fakt, już sama tarcza obita kevlarem nie powinna przenieść z 350nm w 1.8T? W moimprzypadku seria przenosi bez probemu 320nm. Mam oryginał od nowości 200K km przelotu. Zaczął zrywać jak zrobiłem hybrydę suszarki i przy 3k rpm boost skakał do 1.4 bara. Po przywróceniu 1.2 klei jak dawniej. Jak moc/moment mógł być przy 1.4b? 240km/350nm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #738 Napisano 10 Października 2017 1 minute ago, kenczorf said: Kiedyś słyszałem, że trzeba mieć stalową nogę do tego docisku Pomijając ten fakt, już sama tarcza obita kevlarem nie powinna przenieść z 350nm w 1.8T? W moimprzypadku seria przenosi bez probemu 320nm. Mam oryginał od nowości 200K km przelotu. Zaczął zrywać jak zrobiłem hybrydę suszarki i przy 3k rpm boost skakał do 1.4 bara. Po przywróceniu 1.2 klei jak dawniej. Jak moc/moment mógł być przy 1.4b? 240km/350nm? Jezeli nie chcesz przekraczac 300 KM, to Mak-Landowy Kevlar wystarczy... :-) Do Sachs Performance.... cóż.... przy moim codziennym uzytkowaniu nie przeszkadzało mi to, natomiast robiac na taxi czy jako kierowca zawodowy to nie wiem.... to pewnie automat bym miał Co do tego ile bedzie przy 1.4 Bara tego nie wiem..., bardziej doswiadczenia w dieslu mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #739 Napisano 10 Października 2017 10 minut temu, golden87 napisał: Jezeli nie chcesz przekraczac 300 KM Przy tej mocy jest moment który w 1.8T już korby gnie, więc trzebaby kuć, natomiast problem ze sprzegłem to nie km a nm niestety. Dlatego ciekaw jestem ile NM ogarnie seria zestaw sprzęgła z AWT z tarczą obitą kevlarem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #740 Napisano 10 Października 2017 2 minutes ago, kenczorf said: Przy tej mocy jest moment który w 1.8T już korby gnie, więc trzebaby kuć, natomiast problem ze sprzegłem to nie km a nm niestety. Dlatego ciekaw jestem ile NM ogarnie seria zestaw sprzęgła z AWT z tarczą obitą kevlarem? Dobrze ze w 1.9 TDI 500+nm korb nie gieło Nie wiem jak fabryczne sprzegło w AWT, ale gdzies na facebooku widziałem projekty na sprzegle AWX + kevlar cos koło 230-240 kuca... Chyba najlatwiej bedzie moze zadzwonic, delikatnie podładować ze jestes zainteresowany tuner, i zapytac czy sam kevlar wystarczy czy jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach