Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Porównaj sobie do tego - niebieska i brązowa linia to seria - czerwona i zielona po wirusie

wykres.jpg

 

Przebieg niutona masz zblizony - maks ok 3krpm i w miare go trzyma do 5500 rpm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale nie jest taki płynny chyba . Ktos mi mówił ze silnik się kończy :)

ale Nm jakis slaby.

 

Ten wykres możne świadczyć coś o przepływomierzu lub czym innym złym ?

 

Fakt ze Pomiar robiony na 225/40/18 wtedy mocno padało opony sie kończą ok 4mm

Turbo na zegarach dmucha ok 0,6 do 0,7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze pamietam 0.5 to standard i na nim powinno byc 150km. Zrob plukanke, wlej 5w30 5w40. Zrob logi i podeslij komus kto potrafi je czytac. Zaplon, sonda, przeplywka, filtry. U mnie, zeby przebic 200km musialem moedzy innymi filtr paliwa zmienic bo stary blokowal przepływ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak go kopiłem jeździł na 10w60 Shella Ultra Racing .

Zalałem Motula 5w40 i przez 3 lata jeździł na nim. Ale z roku na rok palil wiecej oleju głownie na trasie szybko spalał.

Od roku leje motula 10w60 x power i na trasie nie bierze nic. ale ogólnie w ciągu roku doleje 5 Litrow lekko .

 

2 Lata temu swiece cewki filtr paliwowy byl nowy .Olejowe używam K&N

 

Myślicie ze olej ma znaczenie? wole lac 10w60 Bo mniej mi go bierze .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dolewasz 5 litrow na rok to albo turbo puszcza wiec i nie pompuje tak jak powinno, albo pierscionkami, przez co tez niema odpowiedniej kompresji i mala moc. Jak masz prawdziwe 275kkm przebiegu a turbo nie bylo regenerowane to mocno bym sie zastanowil na nim. Moj przy 190kkm stracil prawie 30km mocy. Jak sie okazalo, przez popekane zeliwo suszarki (ale moja dmucha 1.2 a nie 0.5). Oprocz tego nic jej nie dolegalo. Oleju dolewam, w zaleznosci od tego jak jezdze. Jesli mam duzo autortad z predkosciami 220-250km/h to z litre na 10kkm doleje. Jak wiecej miasta to z 0.5L. Uzywam, millersa EE Nano 5w40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kopcić nie kopci. Nie jest popękane. NIE wiem czy nie świszczy troszkę(ale to chyba dobrze) i czasem wydajemy sie ze strzela z jak roszę z 1 ostro. Ale ogólnie najbardziej mnie denerwuje ze z dołu muli. jak jest cieplo to wogole wcisne pedał w podłogę to jest opzonienie zanim zalapie obroty .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie proszę o ocenę tego wykresu 

 

Passat AVF BRD.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie mody zrobione? Z tytułu widzę że avf i turbo brd, jesli jest fmic to bezpieczny wynik, napisz jaki masz napęd, można coś podpowiedzieć, przy ośce dużo bym nie podciągał troszke ponad 200 koni. Jeśli 4motion to pozwoliłbym sobie na mocny program oczywiście z mocnymi gratami na jakieś 240-250 koni i wtedy poniżej 500nm momentu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednostka avf,ośka 

Graty fimic,suszarka brd,kompletny przelot 2.5 cala,sprzęgło jednomas na kewlarze  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zostaw to, sam będe chciał coś kombinować, tylko ilości momentu się boje. Na pewno silnik nie będzie wyżyłowany przy tym programie. Jak sie jezdzi ośką z takim wynikiem? Na którym biegu nie traci trakcji jadąc spokojnie np. 2 k obr i gaz w podloge?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, bodino napisał:

Wszystko ładnie , ale ja wolałbym trochę mniej ale żeby moment nie leciał tak szybko w dół a max Hp był dostępny wcześniej, przy około 3800~4000rpm.

Program robiony na miasto i nie jest źle lanch i popcorn fajna sprawa to tylko na specjalne okazje korzysta się z tej mocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojeździmy zobaczymy sprzęgło akurat mam z głowy 500nm wytrzymuje bo sprawdzone a jak dalej to się zobaczy

Edytowane przez Kozer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie obijacie kevlarem? Jaka cena? Tarcza musi być nowa czy obijacie starą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zamawiałem u turbospawa cały komplet tarcza docisk łożysko śruby 1000 zł wyszło 

Oczywiście cały zestaw to jednomas 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 7.10.2017 at 2:55 PM, kenczorf said:

Gdzie obijacie kevlarem? Jaka cena? Tarcza musi być nowa czy obijacie starą?

Mak-Land, około 250 zł, na starej tarczy, szkoda nowej.

 

Ja nie wiem, jak  tam Wam te 1masy chodza, ja polecam inny zestaw choc jest sporo drozszy....

Docisk Sachs Performance (240mm) (1300zł) + kevlar z MakLandu + dwumas ze 150 konnego 1.9 TDI Sharpana... ten zestaw 300 Km/550nm+ ogolnie ogarnie... :) (choć to do TDI)

Do 1.8T powinien kevlar z MakLandu załatwić sprawę + AWX
Choć dla mocno modzących 1.8T jest tez Sahcs Performance na 228 mm :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, golden87 napisał:

Sahcs Performance na 228 mm

Kiedyś słyszałem, że trzeba mieć stalową nogę do tego docisku ;) Pomijając ten fakt, już sama tarcza obita kevlarem nie powinna przenieść z 350nm w 1.8T? W moimprzypadku seria przenosi bez probemu 320nm. Mam oryginał od nowości 200K km przelotu. Zaczął zrywać jak zrobiłem hybrydę suszarki i przy 3k rpm boost skakał do 1.4 bara. Po przywróceniu 1.2 klei jak dawniej. Jak moc/moment mógł być przy 1.4b? 240km/350nm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minute ago, kenczorf said:

Kiedyś słyszałem, że trzeba mieć stalową nogę do tego docisku ;) Pomijając ten fakt, już sama tarcza obita kevlarem nie powinna przenieść z 350nm w 1.8T? W moimprzypadku seria przenosi bez probemu 320nm. Mam oryginał od nowości 200K km przelotu. Zaczął zrywać jak zrobiłem hybrydę suszarki i przy 3k rpm boost skakał do 1.4 bara. Po przywróceniu 1.2 klei jak dawniej. Jak moc/moment mógł być przy 1.4b? 240km/350nm?

Jezeli nie chcesz przekraczac 300 KM, to Mak-Landowy Kevlar wystarczy... :-)
Do Sachs Performance.... cóż.... przy moim codziennym uzytkowaniu nie przeszkadzało mi to, natomiast robiac na taxi czy jako kierowca zawodowy to nie wiem.... to pewnie automat bym miał :D

Co do tego ile bedzie przy 1.4 Bara tego nie wiem..., bardziej doswiadczenia w dieslu mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, golden87 napisał:

Jezeli nie chcesz przekraczac 300 KM

Przy tej mocy jest moment który w 1.8T już korby gnie, więc trzebaby kuć, natomiast problem ze sprzegłem to nie km a nm niestety. Dlatego ciekaw jestem ile NM ogarnie seria zestaw sprzęgła z AWT z tarczą obitą kevlarem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minutes ago, kenczorf said:

Przy tej mocy jest moment który w 1.8T już korby gnie, więc trzebaby kuć, natomiast problem ze sprzegłem to nie km a nm niestety. Dlatego ciekaw jestem ile NM ogarnie seria zestaw sprzęgła z AWT z tarczą obitą kevlarem?

Dobrze ze w 1.9 TDI 500+nm korb nie gieło :crazy:
Nie wiem jak fabryczne sprzegło w AWT, ale gdzies na facebooku widziałem projekty na sprzegle AWX + kevlar cos koło 230-240 kuca...

 

Chyba najlatwiej bedzie moze zadzwonic, delikatnie podładować ze jestes zainteresowany tuner, i zapytac czy sam kevlar wystarczy czy jak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności