Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Golfik III afn

turbina 1749va/vb

pompa 10/11 na de 110

wałek 28d

wtryski seria

wydech seria

fmica brak

nastawnik hdk 196/dziewiczy

 

wykres Marcina.jpg

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seria 110 + 1 mas + podmieniona pompa na ORI + wtryski 216 Seven Diesel Bezdymna korekta :)

 

IMG_20140726_144454607.jpg

Edytowane przez stary_nowyTDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik CBAB wszystko seryjne (oprócz map :hyhy) , dpf ma się bardzo dobrze

20160323_150456.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche dziwna ta hamownia, silnik cbab czyli 140km , bez wirusa a zrobiło sie 170km i taki niuton..., nie znam sie wiec nie mowie że nie, ale ciezko w to uwierzyc

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisałem że tylko mapy zmienione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rzezcywiście, źle przeczytałem. wykres ładny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pasek 1.8t awt

180k nalotu

Wirus, decat, i wtryski 320cc

eb78c686d3228289a6f5db5ce70ecdf1.jpg pierwszy wykres na PB, drugi na LPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, co prawda nie passat, ale ktoś jakąś koncepcję odnośnie tego dołka w momencie w okolicach 2 tys. obrotów? Przechwytywanie.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie to auto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Model Auta : Audi A4 B6

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF

Modyfikacje mechaniczne silnika by FROGRACING :

- Turbosprężarka GTB2260VK,

- map 4 bar,

- Firad HF50,

- EGR i KAT out,

- Wydech 2,5",

- IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej

- nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk

Moc seryjna : 131km/310Nm

Chiptuning : 267Km/517Nm by JAROL

 

A4AVF_Chip06mini.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Model Auta : Audi A4 B6

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF

Modyfikacje mechaniczne silnika by FROGRACING :

- Turbosprężarka GTB2260VK,

- map 4 bar,

- Firad HF50,

- EGR i KAT out,

- Wydech 2,5",

- IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej

- nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk

Moc seryjna : 131km/310Nm

Chiptuning : 267Km/517Nm by JAROL

 

A4AVF_Chip06mini.jpg

Jaki docisk jeśli można wiedzieć dokładniej? Wykres bajka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy okazji napisz proszę jakie to robi czasy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Model Auta : VW Passat B5

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI Ajm

Modyfikacje mechaniczne silnika: brak

Moc seryjna : 115km/285Nm

Chiptuning : 145Km/353Nm by Jarol

 

Passat01.jpg

 

Passatseria.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Model Auta : Audi A4 B5

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AFN

Modyfikacje mechaniczne silnika: Wtryski 216, pompa 11mm, Turbo CAHA, Wydech 2,5", MAP 3 bary, FMIC, usunięty programowo MAF i EGR

Moc seryjna : 110km/235Nm

Chiptuning : 195Km/422Nm by JAROL

 

Auto mechanicznie przygotowane przez właściciela, hamowane w dwie osoby.

Wykres serii po modyfikacja mechanicznych ale na seryjnym sofcie.

 

 

A4AFN_chip02.jpg

 

A4AFN_seria02.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka.

Możecie sprawdzić czy nie za mało z niego wyciągnęli? :-)

126KM? Proszę o ocenę :-)

Passat b5 110 AFN.

Tylko mapy.

558aefc86c55.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dpf i Egr na miejscu wydech seria sam soft

149,9KM 339,6Nm seria

183,2KM 392,3Nm po sofcie

20160831_175956.jpg

Edytowane przez mario78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Posiadam dwa passaty b5 1.9 afn z 98r

Jeden jest napędzany na przednią oś i ma softa na 146km zrobionego przez poprzedniego właściciela w Tychach na ul. Sienkiewicza auto jeździ super przyśpiesza gładko bez wysiłku czuć tę moc.

Drugi jest napędzany na obie osie mam w nim komputer na 140 km "niby" od znajomego, czuć moc ale auto przyśpiesza ciężko i w okolicach 2 tyś obrotów przy gazie w podłodze na wysokim biegu zaczyna buczeć jakby spaliny nie dawały rady wylecieć ? jeżeli zredukujemy bieg auto idze bez buczenia. (buczenie - jakby rezonanas trwa do osiągnięcia około 2,5 tyś obrotów i ustaje).

Auta są identyczne ale komputery mają różną ilość pinów.

Moje pytanie czy da się jakoś przenieść soft z pierwszego pojazdu na drugi (4x4) ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

brr.jpg

 

Pacjent VW T5 BRR 1,9tdi

Klient uśmiech od ucha do ucha po programie .

 

BLS Touran DPF.jpg

Kolejny VW Touran 1,9 BLS z dpf .wyłączony EGR i zaślepiony.

Edytowane przez Pokonamwas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Sprawdzi ktoś Czy to jest w normie CZYSTA SERIA

 

VW Passat 1,8T AWT 2001 rok

275tys km przebiegu

czyściłem przepływomierz

Wydaje mi sie ze z dołu muli . 1.8T AWT Hamownia.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności