Skocz do zawartości
Gość x-fly

ukręcona śruba regulacyjna w pompie wtryskowej

Rekomendowane odpowiedzi

Gość x-fly

ojojoj, aż mi się ciepło zrobiło jak poczułem że łebek odpada od reszty, a niech to, przez ostatnie 2 tygodnie mialem wyciek płynu chłodzącego który dzisiaj zlikwodowałem, spory niedostatek oleju który dzisiaj dolałem, skrzywioną tylną belke której jeszcze nie zrobiłem..... zaczął mocniej kopcić po zmianie filtra paliwa na nowy, stwierdzilem ze tamten był zabrudzony i ustawiając wczesniej dawke teraz jest za duża do nowego filtra, pojechalem na parking, zacząłem regulować i ? dokręcając kontre

UKRĘCIŁEM ŚRUBĘ REGULACYJNĄ AJAJAJAJ JA ERDOLE AŁA

cieknie teraz, kropelka po kropelce, im wieksze obroty tym troche mocniej, jezdzic sie da ale tylko do tej soboty, mam inną śrubkę ze starej pompy ale teraz WIELKIE PYTANIA DO WAS PASSATOWCY

śrubka wygląda od strony zew. tak: łebek na śrubokręt lub mały kluczyk, plomba, nakrętka kontrująca, podkładka, gwint, mała uszczelka gumowa i znów gwint, uszczelka z gwinem zostały w środku

CZY zdaje sobie któryś z Was sprawe czy da się to wykręcić z pompy?

patrzyłem i ta część z LDA jest przykręcona do pompy czterema imbusami, mam zamiar ją odkręcić od pompy bo inaczej to nie bede miał dojścia żeby cokolwiek robić....

CZY po odkręceniu tej części nie wysypią mi się z niej jakieś elementy?

 

PRZESTROGA !!

śrubka regulacyjna nie jest cała ze stali, w środku jest z jakiegoś tworzywa, nie wiem, magnez? bardzo kruche to coś, uważajcie, nie kontrujcie za mocno, wcale silnie nie dokręcałem i tylko usłyszałem brzdęęęęęk....

 

brak mi słów

 

pozdrawiam Was

Edytowane przez x-fly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz spokojnie odkręcić .Jak już to zrobisz to podnieś sobie lekko do góry dekielek i podpatrz sobie jak zamocowana jest tam taka dźwigienka .Musisz ją odczepić .Przy zakładaniu drugiej wymień koniecznie uszczelniacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly
Przy zakładaniu drugiej

drugiej śrubki? czy czego miałeś na mysli?

chcę wymienić tylko śrubke tą co ukręciłem,

mam plan wykręcić ją bez jakiegokolwiek rozbierania, tzn spróbuje na początek, nawierce w niej mały otworek wierłem 1mm (max 1,5) albo dwa takie i gwoździkami sprobuje ją wykręcić, jak sie nie uda to rozkrece góre pompy

wymień koniecznie uszczelniacz

a jak nie wymienie bo nie mam to na 100% będzie ciekło czy ten co jest może być jeszcze dobry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o czym wy rozmawiacie?

sruba od dawki paliwa w starym boschu rotacyjnym jest uszczelniona poprzez miedziana podkladke pod nakretka kontrującą. sproboj wywiercic te dwa otworki i powinno sie dac wykrecic ja, jak nie to mozesz zdjac dekielek, ale kup KONIECZNIE nowa uszczelke pod to. jak nie wiesz ktora to, to moge poszukac numeru w etce - komplet uszczelnien gory pompy w serwisie to okolo 35pln. jak zdejmiesz gore to wykrecisz to palcami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly

nikusss

a powiedz ty mnie CZY jak tą urwaną załóżmy że wkręce do środka do oporu to nie wypadnie wewnątrz pompy z gwintu? CZY się całkiem wykręci wewnątrz pompy? bo tak to nawierce otworek bez zdejmowania góry pompy a przy nawiercaniu pewnie się wkręci do oporu tylko nie chce żeby się WYkręciła gdzies w środku w pompie

nagwintuje fi3 o ile się da, wkręce śrubkę 3 z nakrętką i skontruje i wykręce, taki jest wstepny plan, potrzebuje tylko się dowiedziec - jeśli mozesz - czy jak jest teraz urwana i nic ją z zewnątrz nie ogranicza czy nie wypadnie z gwintu przy wkręceniu jej na maxa do środka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sproboj delikatnie wiercic, jak bedziesz mial lekko rysniete, daj lewe obroty i powoli krec wiertarka, mozliwe ze sie wykreci jak dobrze wiertlo docisniesz, nie ryzykowalbym wkrecania jej glebiej - mozesz cos uszkodzic, dokladnie nie pamietam jak to wygladalo w srodku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śruba do regulacji dawki paliwa na zewnątrz ma gwint M8,a w pokrywce przechodzi na M6 .Między jednym a drugim jest uszczelniacz czyli oring.Podkładka miedziana jest dodatkowym zabezpieczeniem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość x-fly
a w pokrywce przechodzi na M6

oba gwinty to M8

 

Podkładka miedziana

u mnie jest podkładka stalowa no ale to nie jest aż tak istotne,

jeśli oring ciasno nachodzi na śrube i ciasno wchodzi w pompe to nie będzie nic ciekło

 

tak poza tym to już zrobiłem, śruba dała się bardzo łatwo wykręcić zwykłym śrubokrętem czy tam czymkolwiek własnie dlatego że oring był bardzo luźny,

śruby od D i TD są te same tylko trzeba zdjąć plombe i głębiej wkręcić śrube od D w pompe od TD bo inaczej jest fabrycznie ustawiana

 

Pozdrawiam

Edytowane przez x-fly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może .U mnie jest tak jak pisałem wyżej.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności