DarekVW Zgłoś #1 Napisano 24 Stycznia 2009 Nie działa podświetlenie wskaźnika biegów przy dźwigni zmiany biegów (oczywiście skrzynia automatyczna ). We gnieździe brak zasilania (sprawdziłem miernikiem). Proszę o pomoc - gdzie dalej szukać przyczyny braku napięcia (którędy idzie wiązka?), ew. czy dać sobie spokój z poszukiwaniem (bo za dużo roboty, rozbierania itp.) i doprowadzić zasilanie np. z podświetlenia pokrętła regulacji nawiewu - dodam, że cała elektryka w samochodzie działa poprawnie. PS.Jako ciekawostka: przy demontażu zauważyłem, że spalona jest także żarówka podświetlenia (o wartości w sklepie z elektroniką 0,80 - 1,20zł.) - niestety wlutowana na stałe w podstawkę (oprawkę) z dwoma bolcami (wtykami). W ASO okazało się, że oczywiście żarówka nie występuje jako część zamienna tylko wraz z zieloną, plastikową nakładką do kierowania strumienia światła - koszt: prawie 42zł. Podziękowałem... (a w domu lutownica poszła w ruch ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #2 Napisano 25 Stycznia 2009 Ja osobiscie mam podlaczone pod oswietlenie zapalniczki. Wszystko dziala normalnie, tylko ja mam "troche" przerobione. Zamiast zarowki mam niebieska diode ktora oswietla wybrany bieg, a cala reszta jest oswietlona na czerwono diodami smd. Calosc wyglada tak: http://img223.imageshack.us/img223/5250/automatpl1.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #3 Napisano 25 Stycznia 2009 jeśli wszystko inne działa, wyciągnij sobie półkę pod skrzynką bezpieczników i samą skrzynkę wyjmij z zaczepów. gdzieś nad nią jest złączka na 4 kable z których jeden to właśnie podświetlenie które ci nie działa, może wypięła się wtyczka. dojdziesz do tej złączki idąc po kablu szaro-niebieskim z wtyczki D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #4 Napisano 25 Stycznia 2009 Typowe uszkodzenie - przełamana wiązka lewarka biegów. Przełamuje się tam gdzie pracuje - ugina się przy zmienianiu biegów. Żeby wyjąć tą wiązkę trzeba zdjąć tunel środkowy, gdzieś pod dźwignią ręcznego jest kostka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekVW Zgłoś #5 Napisano 12 Lutego 2009 Typowe uszkodzenie - przełamana wiązka lewarka biegów. Przełamuje się tam gdzie pracuje - ugina się przy zmienianiu biegów.Żeby wyjąć tą wiązkę trzeba zdjąć tunel środkowy, gdzieś pod dźwignią ręcznego jest kostka. Dziękuję za pomoc - miałeś rację. Przewody się przełamały w dosyć niewidocznym miejscu. Plus nawet udało się dosztukować, jednak "masa" zaginęła gdzieś głębiej i na razie jest dołączona z obudowy skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marsal Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2011 Mi także nie działa podświetlenie. Chciałbym się dowiedzieć jak wyciągnąć tą zieloną oprawkę z żarówką, aby nic nie uszkodzić. Poprostu ciągnąć do góry, czy podważać? Są tam jakieś zaczepy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opornik Zgłoś #7 Napisano 8 Maja 2011 o ile pamietam normalnie do gory powinna wyjsc.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marsal Zgłoś #8 Napisano 9 Maja 2011 Dzięki. Na którym bezpieczniku jest podświetlenie lewarka biegów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #9 Napisano 9 Maja 2011 16 od lewej, 15A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach