Adamus2006 Zgłoś #81 Napisano 9 Lipca 2017 (edytowane) zacznij od wymiany świec jak nie pomoże to sprawdz cewki ... , choć jak odpala Ci ok itp to raczej jakaś cewka padła , może na kompie będziesz miał wypadanie zapłonu na jakimś cylindrze to będziesz wiedział która , a tak to loteria są jakieś sposoby na sprawdzenie ale nie zawsze skuteczne . Ja też ostatnio wymieniałem cewki bo szarpał mi na niskich obrotach kupiłem 2 powymieniałem aż się udało znaleść i problem ustał . Edytowane 9 Lipca 2017 przez Adamus2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ADAMOL Zgłoś #82 Napisano 10 Lipca 2017 zawór sterujący turbiną patrzyłeś ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamus2006 Zgłoś #83 Napisano 10 Lipca 2017 (edytowane) hm a co do szarpania może mieć turbo ? przecież one włącza się jak mocniej przycisnie się pedał gazu obojętnie jakie ma się obroty czy niskie czy duże to by szarpało na każdym , według mnie to padnięta jedna cewka i dlatego szarpie na takich obrotach , u mnie szarpało tylko na niskich a tak było wszystko ok , w 99% jak szarpie to albo cewka albo świecie albo przewody wysokiego napięcia . Powiedz jeszcze nie padało może jak się jechać nie dalo ? , w zdecydowaniej większośći podczas deszczu albo jak jest wilgotno te objawy się nasilają a jak słonecznie ciepło to o wiele mniej .. Edytowane 10 Lipca 2017 przez Adamus2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazigt1 Zgłoś #84 Napisano 10 Lipca 2017 (edytowane) Adamus2006 , a czy zauważyłeś, że problem występuje w silniku 1,9 TDI? On działa trochę inaczej niż Twoja benzyna. Edytowane 10 Lipca 2017 przez mazigt1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamus2006 Zgłoś #85 Napisano 10 Lipca 2017 A to przepraszam , na TDI nie znam się wcale , ale może coś tam pomogłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Guciu Zgłoś #86 Napisano 16 Października 2017 Witam. Mam passata 1.8t 2002r. Mój problem polega na tym iż auto pali za drugim razem lub po odpaleniu za pierwszym razem chodzi nie równo i potrzebuje chwilę żeby się rozkręcić. Efekt ten występuje tylko po dłuższym postoju (np noc). Kolejny problem to gdy mocno wcisnę gas auto szarpie(dość mocno) ale nabiera prędkości, jak rozpędzam się delikatniej to czuć przerwę 2500obr kolejna 2800obr. (wrażenie takie jak bym na chwilę puścił gas) Po wyżej 4000obr nie czuć już tego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Banan79 Zgłoś #87 Napisano 25 Lutego 2018 Witam, silnik 1,9 AWX . Od jakiegoś czasu auto przy spokojnym ruszaniu "dławi sie" tak jak by dziury w gazie dzieje sie tak na każdym biegu. Jak ruszę konkretnie to idzie płynnie, co może być przyczyną? Byłem u mechanika a nawet dwóch ale nie mogą się podpiąć pod kompa, aby sprawdzić błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek.P Zgłoś #88 Napisano 28 Lutego 2021 Witam. Mam mały problem z samochodem Audi a3 8p 2.0tdi 140km na kodzie silnika BKD. Problem polega na tym że od pewnego czasu na wysokim biegu 5/6 przy obrotach 1600 w górę podczas przyspieszania " Pedal w podlodze" strasznie zaczyna szarpać. Wymieniłem przeguby wewnętrzne, czujniki doładowania I masowy powietrza, EGR I filtr powietrza, A także uszczelniacze na wtryskach. Usterka nie ustępuje. Żaden błąd nie wyskoczył I na kompie też nic nie pokazuje. Czy ktoś miał taki problem I jak sobie z nim poradził. Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andzikkuc Zgłoś #89 Napisano 7 Lipca 2022 Mam również problem z szarpaniem przy przyspieszaniu, odczuwalny w okolicach 2200-3000 obrotów, Jeśli samochód jest obciążony czasami miga kilka razy check engine Komputer odczytuje wypadanie zapłonu na 4 cylindrze, Zamieniłem cewki zapłonowe 4 i 2 miejscami, objaw na krótką chwilę się zmniejszył jednak po chwili było dokładnie tak samo - miga kilka razy check engine - błąd taki sam wypadanie zapłonu na 4 cylindrze Kupiłem i wymieniłem świece na nowe, samochód dalej szarpie podczas przyśpieszania jednak nie udało mi się na chwile obecną doprowadzić do wyskoczenie błędu. Ma ktoś pomysł co może być ? Problem udało się rozwiązać, nagar na zaworach dolotowych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tom gear Zgłoś #90 Napisano 21 Stycznia 2023 Witam serdecznie, u mnie też takie objawy były, jeden mechanik postawił diagnozę,, poduszki do wymiany, drugi że pompowtryski nie równo dawkują, a okazało się że przeguby wewnętrzne były do wymiany obydwa, teraz jjest super żadnych wibracji podczas przyspieszania Mało kto zwraca uwagę na przeguby wewnętrzne, a wystarczy tylko nieduży luz promieniowy a zaraz pojawią się wibracje podczas przyspieszania, autem trzęsie a drążek zmiany biegów wtedy lata jak chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach