Skocz do zawartości
Gość lukass

Szarpanie przy przyspieszaniu

Rekomendowane odpowiedzi

zacznij od wymiany świec jak nie pomoże to sprawdz cewki ... , choć jak odpala Ci ok itp to raczej jakaś cewka padła , może na kompie będziesz miał wypadanie zapłonu na jakimś cylindrze to będziesz wiedział która , a tak to loteria są jakieś sposoby na sprawdzenie ale nie zawsze skuteczne .

Ja też ostatnio wymieniałem cewki bo szarpał mi na niskich obrotach kupiłem 2 powymieniałem aż się udało znaleść i problem ustał :) .

Edytowane przez Adamus2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zawór sterujący turbiną patrzyłeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm a co do szarpania może mieć turbo ? przecież one włącza się jak mocniej przycisnie się pedał gazu obojętnie jakie ma się obroty czy niskie czy duże to by szarpało na każdym , według mnie to padnięta jedna cewka i dlatego szarpie na takich obrotach , u mnie szarpało tylko na niskich a tak było wszystko ok , w 99% jak szarpie to albo cewka albo świecie albo przewody wysokiego napięcia :) .

Powiedz jeszcze nie padało może jak się jechać nie dalo ? , w zdecydowaniej większośći podczas deszczu albo jak jest wilgotno te objawy się nasilają a jak słonecznie ciepło to o wiele mniej ..

Edytowane przez Adamus2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Adamus2006 , a czy zauważyłeś, że problem występuje w silniku 1,9 TDI? On działa trochę inaczej niż Twoja benzyna. Edytowane przez mazigt1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to przepraszam :) , na TDI nie znam się wcale , ale może coś tam pomogłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam passata 1.8t 2002r. Mój problem polega na tym iż auto pali za drugim razem lub po odpaleniu za pierwszym razem chodzi nie równo i potrzebuje chwilę żeby się rozkręcić. Efekt ten występuje tylko po dłuższym postoju (np noc). Kolejny problem to gdy mocno wcisnę gas auto szarpie(dość mocno) ale nabiera prędkości, jak rozpędzam się delikatniej to czuć przerwę 2500obr kolejna 2800obr. (wrażenie takie jak bym na chwilę puścił gas) Po wyżej 4000obr nie czuć już tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, silnik 1,9 AWX . Od jakiegoś czasu auto przy spokojnym ruszaniu "dławi sie" tak jak by dziury w gazie dzieje sie tak na każdym biegu. Jak ruszę konkretnie to idzie płynnie, co może być przyczyną? Byłem u mechanika a nawet dwóch ale nie mogą się podpiąć pod kompa, aby sprawdzić błędy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam mały problem z samochodem Audi a3 8p 2.0tdi 140km na kodzie silnika BKD. Problem polega na tym że od pewnego czasu na wysokim biegu 5/6 przy obrotach 1600 w górę podczas przyspieszania " Pedal w podlodze" strasznie zaczyna szarpać. Wymieniłem przeguby wewnętrzne, czujniki doładowania I masowy powietrza, EGR I filtr powietrza, A także uszczelniacze na wtryskach. Usterka nie ustępuje. Żaden błąd nie wyskoczył I na kompie też nic nie pokazuje. Czy ktoś miał taki problem I jak sobie z nim poradził. Z góry dzięki 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam również problem z szarpaniem przy przyspieszaniu, odczuwalny w okolicach 2200-3000 obrotów, 
Jeśli samochód jest obciążony czasami miga kilka razy check engine

Komputer odczytuje wypadanie zapłonu na 4 cylindrze,

Zamieniłem cewki zapłonowe 4 i 2 miejscami, objaw na krótką chwilę się zmniejszył jednak po chwili było dokładnie tak samo - miga kilka razy check engine - błąd taki sam wypadanie zapłonu na 4 cylindrze

Kupiłem i wymieniłem świece na nowe, samochód dalej szarpie podczas przyśpieszania jednak nie udało mi się na chwile obecną doprowadzić do wyskoczenie błędu.

 

Ma ktoś pomysł co może być ?

 

 

Problem udało się rozwiązać, nagar na zaworach dolotowych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, u mnie też takie objawy były, jeden mechanik postawił diagnozę,, poduszki do wymiany, drugi że pompowtryski nie równo dawkują, a okazało się że przeguby wewnętrzne były do wymiany obydwa, teraz jjest  super żadnych wibracji podczas przyspieszania 

Mało kto zwraca uwagę na przeguby wewnętrzne, a wystarczy tylko nieduży luz promieniowy a zaraz pojawią się wibracje podczas przyspieszania, autem trzęsie a drążek zmiany biegów wtedy lata jak chce 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności