karolek80 Zgłoś #21 Napisano 27 Maja 2008 sprawdź nastwanik na pompie ( trzeba odłączyć czyjnik od prędkościonomierza i się przejechać jak będzie OK tzn ze masz zabrudzony nastawnik i wymaga regeneracji ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sayfonf Zgłoś #22 Napisano 27 Maja 2008 A jak u mnie są pompowtryski to też jest ten nastawnik? Prosze was bardzo o pomoc bo nie wiem od czego zacząc szukac. Czy od EGR, czy n 75 i gdzie on jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sayfonf Zgłoś #23 Napisano 12 Lipca 2008 Witam wszystkich. Pisałem wczesniej o swoich problemach z szarpaniem przy przyspieszaniu, ale nikt mi z was nie pomógł. Poczytałem troche na tym forum i wiele wskazywało na awarie przepływki, wiec kupiłem nową w serwisie vw i co? I dalej szarpie podczas przyspieszania tylko troche mniej. NIe wiem gdzie szukac dalej, moze ktos z was cos jeszcze by zaproponował. Czy jest możliwe ze po starym uszkodzonym przepływomierzu zostały jakies błedy i trzeba je wykasowac? szarpanie to wystepuje juz tylko w pierwszej fazie dodawania gazu puzniej juz nie. t.z. jak głebiej wcisne pedał gazu juz ciagnie dobrze i nie szarpie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Rogas Zgłoś #24 Napisano 12 Lipca 2008 Mam podobne objawy. Jak wcisnę gaz mocniej - zero problemow, szarpie tylko jak delikatnie dodaje gazu. Problem w tym, ze przy moim silniku i polskich drogach to delikatnie gazu dodaje sie przez 80% trasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dany_pl Zgłoś #25 Napisano 14 Lipca 2008 Witam Nie będę zaczynał nowego tematu tylko pozwolę sobie podłączyć sie pod ten. Mianowicie mam pewien problem związany z szarpaniem możne nadmienię posiadam Passata 1997 1.8T benzyna. Objawy sa odczowalne na krzdym biegu po przekroczeniu 2000obr. samochod sie dlawi i spada moc wiec nie jestem w stanie osiagnac dobrej predkosci to nie wszystko poniewarz dodatkowo przy tym zjawisku temp. zaczyna spadac. Powiedziano mi, ze to wina turbiny wiec wymieniona zostala na nowke z pudelka, lecz to niezdalo rezultatu. Powiedzieli mi teraz, ze wina moze byc jakis chip przy turbinie i wlasnie zwracam sie z tym zapytanie do was jak sadzicie co to moze byc i jezeli to ten chip to jak to cudo sie nazywa fachowo. Z gory dzieki za pomoc. Popracuj nad pisownią Dany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomal-stm Zgłoś #26 Napisano 19 Lipca 2008 Właściwie nie powiedziałbym, że to wina turbiny (odnośnie dany_pl) - poprostu zostałeś zmylony z tropu. W moim passacie nie ma turbiny, a występują takie objawy jak opisałeś. Z tym, że przy 2000 obr. dławi się, ale później dalej jedzie. Występuje to sporadycznie, ale jest bardzo odczuwalne. Może ktoś wie co z tym zrobić, pamiętajcie tylko że to silnik benzynowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plaski Zgłoś #27 Napisano 19 Lipca 2008 ten problem to już chyba standard vw dieslach? bo mam to samo,z tego co wyczytalem na forum to problem tkwi (chyba nie jestem specem) w zabrudzonym/zanieczyszonym nastawniku.A tu macie to,co znalazłem na allegro: http://www.allegro.pl/item396488528_nastawnik_pompy_wtryskowej_bosch_naprawa.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sayfonf Zgłoś #28 Napisano 2 Sierpnia 2008 Własnie uporałem sie po ciezkich bojach ze swoim paskiem który miał podobny a moze iidentyczny problem z szarpaniem . Wymieniłem przepływke na org. nowa VW i nic nie pomogło. Pojechałem do serwisu VW podłączyli pod VAG-a i nic nie znalezli. Zaproponowali wymiane pompy paliwa w zbiorniku ,ale nie gwarantowali ze pomoze.Ich diagnoza to to ze pompowtryski, turbina pracuje perfekcyjnie i musza szukac w ciemno i proponuja zaczac od pompy. Zrezygnowałem i zapłaciłem tylko za podłączenie do VAG-a - 200zł,(wczesniej za przepływke 820zł.) Wrociłem do domu zrobiłem sobie mocna kawe,pijac ja i spalajac z nerwów paczke fajek myslałem co moze byc przyczyna tego szarpania............. I ZNALAZŁEM jak sie puzniej okazało!!! POWIEM WAM KOLEDZY żebyscie nie przechodzili tego co ja. Przyczyna tkwiła w filtrze paliwa który wymienili mi mechanicy 3 miesiące wczesniej. Wstawili mi jakies badziewie niewiadomej firmy.Pojechałem jeszcze raz do servisu i kupiłem org. VW i sam wymieniłem. Koledzy problem z szarpanie znikł i jeszcze mu z parenascie kucy przybyło. Zaczynajcie szukac od najprostrzych zeczy a nie np. od pompowtrysków... powodzenia. A co do mechaników z servisu to szkoda gadac, jak VAG nic nie pokarze to i guzik wiedza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DIESEL-TUNING_P Zgłoś #29 Napisano 7 Sierpnia 2008 ten problem to już chyba standard vw dieslach? bo mam to samo,z tego co wyczytalem na forum to problem tkwi (chyba nie jestem specem) w zabrudzonym/zanieczyszonym nastawniku.A tu macie to,co znalazłem na allegro:http://www.allegro.pl/item396488528_nastawnik_pompy_wtryskowej_bosch_naprawa.html Kolego jeżeli masz silnik PD ( a tak wynika z profilu ) to nie masz tam nastawnika pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik98 Zgłoś #30 Napisano 23 Sierpnia 2008 Witam jak mam ten sam problem ale nie ważne czy na benzynie czy na gazie na gazie nawet mocniej szarpie jedo co jest ciekawe nie szrpie na zimnym silniku dziwne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2508 Zgłoś #31 Napisano 24 Sierpnia 2008 Sprawdź świece, cewki zapłonowe razem z gumkami łączącymi cewkę ze świecą, może tam występować przebicie i stąd szarpanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik98 Zgłoś #32 Napisano 24 Sierpnia 2008 ok ale czemu szarpie dopiero jak silnik sie nagrzeje ?świece wymieniałem z 1000 km temu ale sprawdze jeszcze raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
markus2k Zgłoś #33 Napisano 24 Sierpnia 2008 Tak jak już wcześniej pisałem miałem ten sam problem co wy z szarpaniem przy wolnych obrotach (1400 - 1800) powiedziano mi ze to szarpanie jest od słabego paliwa i zmieniłem stacje paliw ,problem znikł ale niestety tankuje cały czas na tej samej stacji i problem z szarpaniem powrócił ( 1 miesiąc było wszystko ok ) , czy ktoś z was już poradził sobie z tym szarpaniem . Pozdrawiam witam! mam problem.Podczas dodawania gazu samochód nie zachowuje się płynnie,przyśpieszenie jest mało dynamiczne i co jakiś czas szarpie.Tankuje na dobrych stacjach.Prosze o pomoc i z góry dzięki! Passat b4 1.8 90 KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasacik98 Zgłoś #34 Napisano 27 Sierpnia 2008 Sprawdz cewke u mnie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szarand Zgłoś #35 Napisano 3 Września 2008 (edytowane) Witam.Jestem nowy na forum,niebardo wiem jak to działa. Mam problem wydaje się pobobny do tego który Ty miałeś a mianowicie poszarpywanie sinika 1.9 TDI (pompowtrysk).Poszarpywanie jest wyczuwalne o okolicach 1500-2000 obr/min,powyąej 2000 obr/min tego niema,i tak samo jak opisujesz poszarpywanie wystepuje tylko przy spokojnej jeżdzie-przy gwałtownym dodaniu gazu tego niema.Problem ten pojawił sie od momętu wymiany pompowtryskiwacza 1 szt.-t zn. przez tydzień po wymianie było dobrze,a potem stopniowo zacząłem wyczuwać to poszarpywanie.wymienione też zostały o-ringi pompowtrysów.Na komputerze niema błędów,pompowtryski dają w miarę równe dawki paliwa(jeden troszke odstaje -0.90).Poszarpywania tego nieczuć (albo jest znikome) jeśli silnik uruchamiam po nocy do momęty nagrzania. Je mam passata 2001 r 1,9 tdi 96kw silnik AWX . silnik ładnie zapala,ma odpowiednią dynamike ,lecz przy łagodnym przyśpieszaniu przy dochodzeniu do 2000 obr/min jest lekki zakłócenie pracy ,przy ostrym przyspieszaniu jest ok nie ma błędów silnika Edytowane 3 Września 2008 przez Du?y Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
belmondo Zgłoś #36 Napisano 3 Września 2008 Witaj, sam borykam się z podobnym problemem. U mnie pomogło zaślepienie EGRa. NA forum jest to dokładnie opisane. Sprować warto, pracy niewiele a jeździ się lepiej. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma1954 Zgłoś #37 Napisano 20 Grudnia 2008 Miałem podobny problem. Okazło się, że było mikro pęknięcie na ruże łączącej turbinę z IC. Wymiana rury, i po problemach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opek1985 Zgłoś #38 Napisano 19 Stycznia 2009 ja mam podobna sprawe-buczenie na IV i V biegu przy obrotach od 1800 do 2000obr/min i mechanik jednoznacznie stwierdzil-do wymiany kolo dwumasowe-koszt nowego kola 1640zl + 400zl wymiana:/ nic tylko wziazc telefon i dzwonic do providenta o pozyczke:/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Platek Zgłoś #39 Napisano 16 Sierpnia 2009 Dany_pl, ziomal-str, jesli chodzi o dławienie sie przy przyspieszaniu na silniku 1,8 20V to kiedyś spotkałem sie z czymś takim, tez jeździłem po mechanikach, komputerach i nic. Okazało sie ze to przepływomierz powietrza. Spróbuj go odpiąć i sie przejechac z odpiętym kablem, powinno troche pomóc, jak bedzie lepiej to znaczy ze to tu jest problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spider.owp Zgłoś #40 Napisano 1 Września 2009 ja mam podobny problem ze szarpaniem pomiedzy 1600 - 2000 obr./min. w Passacie 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) Jakiś tydzien temu mialem robiona wymiane calego sprzegla poza kolem dwumasowym. Po wyjezdzie z warszatatu na drugi dzien samochod zaczal szarpac (tylko podczas wolnego przyspieszania). Pomyslalem,ze to moze paliwo, ale po wyjezdzeniu calego zbiornika zatankowalem na Statoil pod korek diesla bezsiarkowego, no i problem nie znikl. Wczoraj samochod oddalem spowrotem do mechanika - podlaczyl go pod VAG. Nie wykrylo zadnych problemow ze silnikiem. Okazalo sie,ze do wymiany powoli jest kolo dwumasowe (sprzeglo). Patrzylem na allegro - cena 1100zł - marki LUK . Czytajac forum napotkałem na rozne opinie i sam juz nie wiem komu wierzyc. Mam zamiar jechac do Chorwacji moim pasiorem, ale boje sie, jak to zniesie moje autko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach