Skocz do zawartości
Kolek

"motorstorg werkstat" Brak ABS i ESP POMOCY

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, kupiłem pare dni temu passata 1.9 TDI i mam z nim problem a mianowicie wychodzi mi komunikat na wyswietlaczu motorstorg werkstat czy jakos tak i jak czytałem na forum to jest to wina sterownika silnika i dzisiaj z ciekawosci odkreciłem plastikowa puszke na podszybiu i podniosłem sterownik silnika i jest pod spodem napisany symbol AVF a jak sie orientuje to jest to sterownik od silnika 130km a u mnie jest silnik AJM chyba po jak kupowałem to powiedział ze tam był silnik wymieniany i teraz nie wiem czego to wina. Licze na wasza pomoc . Z gory dzieki. Pozdrawaiam

 

 

Zapomniałem dodać. Po właczeniu silnika przez jakies 10-15sek chodzi ABS ESP a pozniej brak. Co moze być przyczyna

Edytowane przez Kolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepnij vaga, nie czepiaj się ECU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinałem pod vaga wychodza błedy na cylindrach 2 i 3 bład ABS brak napięcia i sa jakies błedy od sterownika can

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpinałem pod vaga wychodza błedy na cylindrach 2 i 3 bład ABS brak napięcia i sa jakies błedy od sterownika can

więc trzeba naprawić to, skasować błędy i problemu nie będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpinałem pod vaga wychodza błedy na cylindrach 2 i 3 bład ABS brak napięcia i sa jakies błedy od sterownika can

 

 

daj znac jak Ci sie bedzie problem z abs powtarzal, ja wymienialem nawet pompe i nie pomoglo a wada byl zkorodowany bezpiecznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz kolego gdybym tylko wiedzial co trzeba naprawic to bym tematu nie zakladal. A z abs i esp mam caly czas problem przez pierwsze pare sekund od odpalenia chodzi i zaraz sie wylacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień wyłącznik stopu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mozesz powiedzieć ktory to bezpiecznik i gdzie on sie znajduje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość zagajnik
A mozesz powiedzieć ktory to bezpiecznik i gdzie on sie znajduje ?

 

Kolego, spróbuj najpierw po kolei, po jednym wyciągać wszystkie bezpieczniki, przecierać szorstką szmatką i wsadzać w te same gniazda:

1/ sprawdzisz od razu ich stan,

2/ przeczyścisz ewentualnie styki.

Co się tyczy wyłącznika światła stop to wrzuć hasło w szukajkę, jest wiele tematów z tym związanych, a kto wie, może problem abs i esp u Ciebie jest właśnie w tym wyłączniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiesz kolego gdybym tylko wiedzial co trzeba naprawic to bym tematu nie zakladal. A z abs i esp mam caly czas problem przez pierwsze pare sekund od odpalenia chodzi i zaraz sie wylacza.

no to może napiszesz jakie to były błędy ? to, ze błedy na cylindrach 2 i 3 nic mi nie mówi

tak samo z abs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi juz brak słow jutro samochod idzie na warsztat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj pojawily sie dokladnie takie same objawy, komunikat motorstorg werkstat migajaca kontrolka od swiec zarowych nie dziala abs i esp. Wszystkie te objawy pojawiaja sie dopiero po chwili dodam jeszcze ze wymienialem dzisiaj zarowke w tylnej lampie, moze zrobilem jakies zwarcie ?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosze o to sa błędy z vaga.

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 CE

Component: 1,9l R4 EDC G100AG 1041

Coding: 00001

Shop #: WSC 00012

3 Faults Found:

00000 - End of Output

35-00 - -

17672 - Pump-Jet Valve: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

P1264 - 35-10 - - - Intermittent

17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded

P1267 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

 

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 927 156 CB

Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 2728

Coding: 00103

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-00 - -

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D26

Coding: 04257

Shop #: WSC 05311

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-00 - -

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 B

Component: CLIMATRONIC V 1.0.0

Coding: 05000

Shop #: WSC 05311

No fault code found.

 

Skipping Address 15-Airbags

 

 

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 0001

Coding: 00005

Shop #: WSC 68748

1 Fault Found:

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

Samochod wrocił od mechanika i powiedział ze nie wie co to i teraz licze na wasza pomoc dodam ze tu był silnik wymieniany i oznakowanie na pokrywie rozrzadu AVF i nie mam pojecia co moze byc a i dodam jeszcze ze nie pali sie kontrola ABS i ESP i tez nie chodza, kontrolka swiec zarowych tez wogole sie nie zapala nawet przy porannym odpalaniu auta. Z gory dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda że swap na AVF nie wyszedł za dobrze. Osprzęt z AJM pewnie trochę się różni. Co do pompy ABS to nawet w tych samych rocznikach były różne i przy wymianie trzeba szukać identycznej żeby nie było problemu z połączeniem komputera.. Niech inni się wypowiedzą ale moim zdaniem żeby to zagrało wszystko to trzeba włożyć silnik i sterownik AJM, bo "drutować" całą instalacje przy tylu błędach to nie będzie prosta sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to dlaczego po odpaleniu przez jakies 10-15 sek chodzi ABS i ESP? Dopuki na kompie nie pojawia się napisy "motorstorg werkstat" i "ABS fehler" czy jakos tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem podobne problemy i okazalo sie ze przyczepa podtopila mi włoncznik stopu wymienilem go i skasowalem błendy i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale to dlaczego po odpaleniu przez jakies 10-15 sek chodzi ABS i ESP? Dopuki na kompie nie pojawia się napisy "motorstorg werkstat" i "ABS fehler" czy jakos tak.
a z kąd wiesz że chodzi? zdążysz odpalić rozpędzić się i zachamować przez 15 s? Pompa robi sobie samo test po odpaleniu niezależnie od głównego komputera.. może o to ci chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak były oblodzone parkingi na marketach to stawałem gasiłem silnik i odpalałem i gazu i nagle na hamulec i czuć ja pulsuje pedał hamulca i nie blokuje kół.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak były oblodzone parkingi na marketach to stawałem gasiłem silnik i odpalałem i gazu i nagle na hamulec i czuć ja pulsuje pedał hamulca i nie blokuje kół.

 

To oznacza tylko ze pompa sprawna a problem jest w połączeniu z jednostką centralną, mniej więcej te 15 s trwa test systemu i kończy się błędem. Jak poczytasz forum to będziesz wiedział ze kilka osób które wymieniało pompy ABS musiało szukać identycznych jak te co wyjęli bo nawet wyciągnięte z takich samych wersji silnikowych nie chciały chodzić bo był różne wersje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi bo nie bardzo mi sie usmiecha szukac tego i mysle zeby jeszcze raz przełozyc silnik tylko ze sprawdzonego zrodła i wszystkimi pompkami sterownikami silnika itd czy zda to egzamin i wszystko bedzie ok? a głownie chodzi mi o silniki z anglików?

 

---------- Post added at 22:23 ---------- Previous post was at 20:37 ----------

 

a jeszcze do co wymiany silnika to ja mam automat z tiptoronikiem i powiedzcie mi czy bedzie jakas roznica ja wezme silnik co miał manualna skrzynie czy nie bedzie jakis problemów z kompem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności