arek58 Zgłoś #61 Napisano 21 Października 2011 podpinam się pod temat, nie mam jeszcze aż tak dużych problemów z odpalaniem jak inni użytkownicy ale po jednej zimniejszej nocy passacik długo kręcił a z tyłu pojawiła się mała chmurka dymu czy problem będzie tkwił w świecach czy to może aku ma już dość i mam jeszcze pytanko jakich dodatków do paliwa dolewacie w zimową porę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkovic Zgłoś #62 Napisano 23 Października 2011 chciałbym podłaczyć sie do tematu po dłuszym postoju ciezko mi odpala ostatnio całkiem rozładował mi sie akumulator. Teraz dłuzej musze krecieć rozrusznikiem a nawet nie chce mysleć jak zima przyjdzie. Wspomne ze nastepne odpalenie obywa sie normalnie. Macie jakieś pomysły co z tym zrobic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #63 Napisano 23 Października 2011 podpinam się pod temat, nie mam jeszcze aż tak dużych problemów z odpalaniem jak inni użytkownicy ale po jednej zimniejszej nocy passacik długo kręcił a z tyłu pojawiła się mała chmurka dymu czy problem będzie tkwił w świecach czy to może aku ma już dość i mam jeszcze pytanko jakich dodatków do paliwa dolewacie w zimową porę zacznij od sprawdzenia swiec bo to oe sa prawdopodobnie problemem wykrec i sprawdz miernikiem a potem zastanawiaj sie nad aku puki co sprawdz poziom plynu w aku i pozadnie naladuj ---------- Post added at 17:57 ---------- Previous post was at 17:55 ---------- chciałbym podłaczyć sie do tematu po dłuszym postoju ciezko mi odpala ostatnio całkiem rozładował mi sie akumulator. Teraz dłuzej musze krecieć rozrusznikiem a nawet nie chce mysleć jak zima przyjdzie. Wspomne ze nastepne odpalenie obywa sie normalnie. Macie jakieś pomysły co z tym zrobic?? z toba tak jak wyzej napisalem sprawdz swiece :dobrzei co masz na mysli ze krecisz az aku padnie ? 10 sek 20 sek moze 5 min sie starasz odpalic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkovic Zgłoś #64 Napisano 23 Października 2011 dłuzej krece i po 15-20 sekundach odpala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #65 Napisano 23 Października 2011 co ty wogole masz za auto ? ---------- Post added at 18:11 ---------- Previous post was at 18:11 ---------- diesel benzyna chlewcia wrozka nie jestem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winkovic Zgłoś #66 Napisano 23 Października 2011 silnik Avf diesel aku ma juz 10 lat a nie ma zadnych innych niepokojacych objawów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #67 Napisano 23 Października 2011 sprawdz go miernikiem pewnie aku juz slabo kreci a diesel potrzebuje kopa z aku na starcie a on juz pewnie nie kreci za szybko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kwinto89 Zgłoś #68 Napisano 24 Października 2011 Dołanczam sie do problemu !!! Mialem to samo nowe swiece aku i duuupa jak spadlo ok -10 to kreclem go i krecilem a co sie okazalo??? ROZRUSZNIK Przymarzal !!!!!!! SPRAWDZCIE TO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko78 Zgłoś #69 Napisano 24 Października 2011 Przepraszam że się wcinam ale mam Passata b5 1998r.1.9 TDI 90 km i tak samo niechce palić a gdy odłącze czujnik temperatury wody (nowy) jest wielka poprawa.Co może być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #70 Napisano 24 Października 2011 odlaczajac czujnik powodujesz ze komp mysli ze silnik jest zimny i wlacza swiece zarowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darko78 Zgłoś #71 Napisano 25 Października 2011 na zimnym silniku czy świece grzeją czy nie to bardzo cięszko pali nawet gdy nie grzeje tylko zapalam od razu to lepiej zapala lepiej to znaczy 3 razem po 20 sekund gdy grzeje jest jeszcze gorzej a na ciepłym jak jest załonczony czujnik temperatury wody to go czepie i cięszko pali jak odłoncze to od szczała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #72 Napisano 25 Października 2011 Może tak być że wymieniłeś czujnik na nowy ale nie koniecznie sprawny. najpierw zdiagnozuj auto Vagiem, potem zaczynaj cokolwiek wymieniać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Liundsen Zgłoś #73 Napisano 5 Lutego 2012 Przypnę się jeszcze ja, bo problem mam w sumie podobny. Nawaliła mi pompa. Na zimnym zaczęło lać się z niej paliwo. Oddałem pompę do pompiarza. Pouszczelniał wszystko i posprawdzał. Ustawiłem zapłon jak wcześniej (czyli jak w książce), odpowietrzyłem i próbuje odpalać a tu wielki problem. Musiałem podpiąć drugi aku, bo pierwszy się poddał. Z wielkim trudem odpaliłem. Jak już silnik się zagrzał, to bez zarzutu, dobrze się zbiera (nawet chyba ździebko lepiej, niż wcześniej) i odpala na dotyk. Świece żarowe wszystkie dobre. Przed awarią pompy im było zimniej, tym lepiej odpalał, a teraz jest dramat. Jak kręcę zimnego, to załapuje tylko jeden cylinder. Podejrzewam, że jest za mała dawka rozruchowa ustawiona (wcześniej była 5,5 mg/s - coś tak pamiętam, bo 2 lata temu w serwisie Boscha mi ustawiali). Czy możliwa jest jeszcze jakaś inna przyczyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Liundsen Zgłoś #74 Napisano 9 Lutego 2012 No i sprawa się rozwiązała. Problem był de facto z ustawieniem zapłonu, czyli, jak to niektórzy nazywają, kątem nachylenia wtrysku. Można to ustawić nawet bez VAGa. Teraz, jak trzy razy podgrzeję świecami, to odpala po nocy pod niebem nawet przy -20*C za pierwszym razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barman Zgłoś #75 Napisano 29 Listopada 2012 Chłopaki a jak mam taki problem, jak rano zapalam auto to mi lekko zakołysze silnikiem( przy niżysz temperaturach), ale pali na strzała. Co jeszcze zauważyłem to jak jade tak spokojniej to temp na zegarach tak z 2 mm poniżej 90stopni mi spada tak na kilka sekund i spowrotem wraca na 90. czy powodem kołysania silnikiem może być właśnie czujnik temperatury?? Vag mi to wykryje, albo pokaże mi że świece spalone?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
delus502 Zgłoś #76 Napisano 30 Listopada 2012 Chłopaki a jak mam taki problem, jak rano zapalam auto to mi lekko zakołysze silnikiem( przy niżysz temperaturach), ale pali na strzała. Co jeszcze zauważyłem to jak jade tak spokojniej to temp na zegarach tak z 2 mm poniżej 90stopni mi spada tak na kilka sekund i spowrotem wraca na 90. czy powodem kołysania silnikiem może być właśnie czujnik temperatury?? Vag mi to wykryje, albo pokaże mi że świece spalone?? Możliwe, że już termostat Ci przepuszcza. Takie wahanie temperatury najczęściej spowodowane jest przez termostat. VAG Ci pokaże jak np. czujnik temperatury będzie uszkodzony. Temperature sprawdzisz w Engine grupa 007 oraz w Instruments grupa 003. Wskaźnik w liczniku pokazuje już 90 stopni, gdy silnik faktycznie ma dopiero 75 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #77 Napisano 30 Listopada 2012 Chłopaki a jak mam taki problem, jak rano zapalam auto to mi lekko zakołysze silnikiem( przy niżysz temperaturach), ale pali na strzała. Ten typ tak ma, coś wiem na ten temat. Powód, zużyte uszczelnienia pompek, oczywiście pod warunkiem sprawnych świec żarowych oraz dobrej kompresji silnika. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barman Zgłoś #78 Napisano 1 Grudnia 2012 Wojtek ale zauważyłem ze dzieje się to tylko jak jest zimno, muszę świec wymienić. Jak kupiłem paska w 2010 roku to nic nie wymieniałem odnośnie świec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #79 Napisano 1 Grudnia 2012 Wojtek ale zauważyłem ze dzieje się to tylko jak jest zimno To normalne. Najpierw wymień świece żarowe, jak nie będzie poprawy to obstawiam oringi. Oringi są przecież gumowe, a zużyta guma w niskich temperaturach szybko twardnieje. A dalej to już chyba wiesz co się dzieje? Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barman Zgłoś #80 Napisano 2 Grudnia 2012 Wojtek co do tych świec żarowych to raczej obstawiam na nie bo jak podgrzeje z 3 razy to jest dużo lepiej niż 1raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach