pwlkwcnsk Zgłoś #21 Napisano 30 Listopada 2010 Szczerze mówiąc jak już wymieniać to chyba komplet (koszt niewielki, a zużywają się równo). A jak już masz dobre to bez problemu na standardzie, bez modyfikacji będzie palił jak u mnie (pod warunkiem że problemem były świece). ---------- Post added at 10:02 ---------- Previous post was at 10:01 ---------- A tak wogóle to zrobię zdjęcia starych świeczek to obejrzycie przyczynę. Wrzucę wieczorem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryniu78 Zgłoś #22 Napisano 30 Listopada 2010 Mam ten sam problem. Silnik AVF. Jak temp. spada w okolice zera i poniżej to trzeba nim pokręcić zanim odpali, a jak załapie to trzęsie autem i skaczą obroty przez chwile. Skończyły mi się już pomysły.:dupablada A porządne mrozy dopiero nadejdą. Akumulator ok, komplet nowych świeczek, filtry po wymianie, nawet dolewałem dodatki do paliwa. Nic nie pomogło. Wszelkie sugestie mile widziane. Ew. jak zwiększyć dawkę rozruchową i czas grzania świec? Dostęp do Vaga mam, ale w temacie zielony jestem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwlkwcnsk Zgłoś #23 Napisano 30 Listopada 2010 Czytałem troche o problemach z odpalaniem na tym forum. Ktoś pisał jeszcze o przyczynie tkwiącej w niesprawnych pompowtryskiwaczach. Trochę większy wydatek, ale poczytaj o tym. Może to właśnie to. Niepamiętam tytułu tematu na forum, jak znajdę to napiszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinos18 Zgłoś #24 Napisano 30 Listopada 2010 witam.. Ja po wymianie świeczek nadal mam problem z odpalaniem i już nie mam pomysłów co mam robić dalej pomóżcie ! przyznam się że nie wymieniałem filtru paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #25 Napisano 30 Listopada 2010 Koledzy,kąt wtrysku sprawdźcie koniecznie.Źle ustawiony powoduje męczarnie przy rozruchu silnika,a jak powszechnie wiadomo-im zimniej,tym gorzej.Ubiegłej zimy borykałem się z tymże problemem,lecz obecnie odpala mi lepiej niż benzynka:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras82 Zgłoś #26 Napisano 30 Listopada 2010 na mróz polecam zwiększyć dawkę rozruchową i wydłużyć czas grzania świec, a wtedy będzie "od strzała Kolego Daron mam pytanie - jak zwiększasz dawkę - nastawnikiem przesuwając czy vag? jaka powinna być wartość w AFN? U mnie jest około 4,5 Drugie pytanie - jak wydłużyć czas grzania świec? z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tsubasa1 Zgłoś #27 Napisano 30 Listopada 2010 Witam! czy nikt nie ma pomyslu na to, co wyje u mnie w silniku po rozruchu? pomozcie prosze...szkoda samochodu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misza1983 Zgłoś #28 Napisano 1 Grudnia 2010 miras82 tu masz fajny wątek na ten temat : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=23875 - zmieniasz tylko dawkę rozruchową która jest podawana w momencie odpalania, nic nie baw się nastawnikiem na pompie!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plusz22 Zgłoś #29 Napisano 1 Grudnia 2010 Wydaje mi sie ze możne to byc pompa wspomagania albo sprężarka klimatyzacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IW4N Zgłoś #30 Napisano 1 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o mój problem z odpalaniem to: - wymieniony komplet świec, podgrzewa teraz prawie 10 sekund rano w mrozie -17 stopni jednak to jeszcze nie to;] Jutro wymiana filtra paliwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chudzik Przeme Zgłoś #31 Napisano 1 Grudnia 2010 witam mam problem w passacie 130koni TDI przy dzisiejszym mrozie -20stopni ciężko odpalił, długo musiałem nim krecić i 2 razy grzałem świece, akumulator jest nowy, wymieniłem filtr paliwa. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinos18 Zgłoś #32 Napisano 1 Grudnia 2010 IW4N jak wymienisz ten filtr paliwa daj znać jak tam Twoje odpalanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryniu78 Zgłoś #33 Napisano 2 Grudnia 2010 I guzik. Zmieniłem dawkę rozruchową wg instrukcji na max i dalej to samo, a może i gorzej. Może dzisiaj spróbuje zmienić na mniejszą wartość, może to przyniesie jakiś efekt. Strasznie mnie to dobija, bo wiem, że powinien odpalać elegancko, a nie jak to żonka stwierdziła jak traktor... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #34 Napisano 2 Grudnia 2010 tsubasa1 - ciezko skojarzyc co to moze byc - moja propozyjca - nagraj to jeszcze raz ale podnies maske do gory. jak podniesiesz to spróbuj uslyszec skad to dobiega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #35 Napisano 2 Grudnia 2010 nastawnikiem przesuwając czy vag? jaka powinna być wartość w AFN? U mnie jest około 4,5 No 4.5mg na nastawniku to nie ma się co dziwić, że cięzko pali. Seryjnie jest 3.6mg, ja mam ustawione na 1.6-1.8mg. Również na vagu dawke startową dałem na wartość "33000". zmieniasz tylko dawkę rozruchową która jest podawana w momencie odpalania, nic nie baw się nastawnikiem na pompie!!! A czemu mamy nie bawić się nastawnikiem, skoro daje to dużo lepsze rezultaty niżeli zmiana dawki vagiem (na nastawniku mamy dużo szerszy zakres modyfikacji, tylko wymagany jest kluczyk i tyla:)) przyznam się że nie wymieniałem filtru paliwa Ja od 19tyś km mam ten sam filtr mann-a, nie ma żadnych problemów. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztofn1983 Zgłoś #36 Napisano 2 Grudnia 2010 Sprawdź świece żarowe,przekaźnik i bezpiecznik świec żarowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawin82 Zgłoś #37 Napisano 10 Grudnia 2010 Sprawdź świece żarowe,przekaźnik i bezpiecznik świec żarowych u mnie to samo - wczoraj wymieniłem wszystkie świece i dalej kiepsko pali:( wykręciłem dzis jedną świecę i podłączyłem do kapturka (fajki) i masy silnika, przekręciłem zapłon i nic - świeca nie grzeje:(( gdzie w AVF jest bezpiecznik świec żarowych i przekaźnik ??? jakie maja oznaczenia bo muszę je sprawdzić??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kryniu78 Zgłoś #38 Napisano 14 Grudnia 2010 Przyłączam się do pytania gawina. Gdzie te bezpieczniki i przekaźniki i jak sprawdzić przekaźnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #39 Napisano 14 Grudnia 2010 Przyłączam się do pytania gawina.Gdzie te bezpieczniki i przekaźniki i jak sprawdzić przekaźnik? dla ciebie i kolegi Piotrka http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523&highlight=rozmieszczenie+bezpiecznik%F3w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wat Zgłoś #40 Napisano 14 Grudnia 2010 Witam Mam podobny przypadek świece żarowe sprawne,filtr paliwa wymieniony,paliwo leję dobre plus uszlachetniacze do paliwa.Do -12stopni pali od strzała,ale jak jest -15,-20 muszę kręcić aku. z 30sekund.załapuje tak jak by palił na trzy gary.Problem tylko po nocnym postoju i porannym rozruchu. Co to może być? Dziękuje i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach