IW4N Zgłoś #41 Napisano 16 Grudnia 2010 Przepraszam, dopiero zajrzałem do tematu, po wymianie filtra trochę "jakby" lepiej ale to wciąż nie jest to!! Po mroźnej nocy kręce go 3 razy po 10 sekund conajmniej... szkoda aku, rozrusznika... Problem nie rozwiązany. Kupiłem interfejs, sprawdzę kąt wtrysku;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darusia Zgłoś #42 Napisano 18 Grudnia 2010 miałam podobny problem, po wymianie podstawowych elementów zero porawy, mądry mechanik stwierdził że to pompa mechaniczna (vacum-tandem). Może pomoge.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Splawik272 Zgłoś #43 Napisano 19 Grudnia 2010 Mialem podobny problem i to wlasnie okazał osie ze pompa juz nie jest za rewelacyjna ale doradzi lzeby jezdzicdo konca i nie bawic sie w regeneracje bo to pomaga tylko na krótką metę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darusia Zgłoś #44 Napisano 19 Grudnia 2010 Mialem podobny problem i to wlasnie okazał osie ze pompa juz nie jest za rewelacyjna Nowa pompa kosztuje 450 zł (Bosch) plus koszt wymiany 150zł. Ja na wymiane musze czekać miesiąc, takie kolejki. Jak wymienie chyba bedzie ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musznik20 Zgłoś #45 Napisano 20 Grudnia 2010 Ja bym winy szukał w paliwie i filtrze paliwa. Coś przymarza (woda) wytrąca się parafina itp. Wymień filtr, nalej dobrego zimowego paliwa względnie dolej środka przeciw wytrącaniu się parafiny z ropy. a ja mam passata b5 AFN 110 KM i jak tylko spadnie tmp poniżej zera to muszę go palić z 20 sekund i nejpierw telepie nim i po pięciu kolejnych sekundach chodzi normalnie. Dodam że wymieniłem akumlator na nowy i wszystkie świece. A morze być przyczyną filtr paliwa bo ponad dwa lata nie był wymieniony?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Splawik272 Zgłoś #46 Napisano 20 Grudnia 2010 Na twoim miejscu sprawdził bym pompe miałem podobnie i mechanik mi powiedział ze to wina pompy. Zapłon na pompie był przestawiony czy jakoś tak to było ale np w moim przypadku pomogło i teraz dużo lepiej pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
musznik20 Zgłoś #47 Napisano 22 Grudnia 2010 mechanik mi powiedział że jest w silniku jakiś czujnik od świec który kieruje w zależności od tmp na zewnątrz jak świeca ma się grzać i twierdzi że to może być wina tego czujnika co o tym myślicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Areklll Zgłoś #48 Napisano 3 Października 2011 witam mam problem z odpalaniem mojego passka jak zimny to rzuca silnikiem i obroty skacza jak ciepły to jest ok pomoze ktos?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daroslo Zgłoś #49 Napisano 3 Października 2011 witam mam problem z odpalaniem mojego passka jak zimny to rzuca silnikiem i obroty skacza jak ciepły to jest ok pomoze ktos?? Gdyby było już zimno stawiałbym na wypalone świeczki, ale jest jeszcze ciepło więc radzę podłączyć auto pod vaga i sprawdzić stan pompek oraz kąt wyprzedzenia wtrysku tzw. synchronizację rozrządu. Na forum są dokładnie opisane te czynności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi102 Zgłoś #50 Napisano 4 Października 2011 Witam, Zeszłej zimy miałem problem z odpalaniem. Teraz chce się zabezpieczyć ... Wymieniłem wszystkie świece, sprawdziłem grzeją, lecz nie pomogło. Następnie sprawdziłem wtryski i oddałem do regeneracji. Nie pomogło. Samochód kręci kręci z tyłu kopci na czarno i cały się trzęsie. Filtr paliwa wymieniany co rok. Często swój aku rozładowuje plus kogoś kogo znajdę i nic :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #51 Napisano 4 Października 2011 (edytowane) Adi102, a może to czujnik temperatury silnika. On też ma duży wpływ na odpalanie. Wiem, bo u siebie mam go uszkodzonego i niestety jak jest zimno to odpalanie kuleje. Na forum jest gdzieś opisana procedura sprawdzania tego czujnika, jak znajdę to podlinkuję. edit: znalazłem http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?51667-Samodzielna-analiza-TDI Edytowane 4 Października 2011 przez holker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nedved_1990 Zgłoś #52 Napisano 17 Października 2011 Witam. Panowie mam taki problem że pojechałem rano Passatem 1,9 TDi AFN do sklepu wszystko ok, odpalił bez problemu. Po jakimś czasie wychodzę próbuję odpalić... i nie odpala.. Teraz silnik kręci ale odpalić dalej nie chce. Fukałem do dolotu autostartu to wtedy zapalił, chodził dobrze przy dodaniu gazu i zgasiłem i zapalił ponownie, problemem były jedynie po kilku sekundach migające świece żarowe, potem zgasiłem i za jakiś czas przyszedłem i znów nie palie... Przekaźniki sprawdzone, bezpieczniki też więc co może być przyczyną? Byłbym wdzięczny za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #53 Napisano 17 Października 2011 co może być przyczyną?świec żarowe lub ich połączenia przewodowe lub czujnik temp cieczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #54 Napisano 17 Października 2011 vag prawde ci powie lub jaki kolwiek skaner puki co to wrozenie ---------- Post added at 18:31 ---------- Previous post was at 18:30 ---------- świec żarowe lub ich połączenia przewodowe lub czujnik temp cieczy mimo wszystko powinien zapalic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nedved_1990 Zgłoś #55 Napisano 17 Października 2011 Świece sprawdzałem i są ok. A czujnik temperatury to chodzi o ten G62? To ten niebieski po prawej stronie silnika czy źle myślę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #56 Napisano 17 Października 2011 To ten niebieski po prawej stronie silnika czy źle myślę?chodzi o ten Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nedved_1990 Zgłoś #57 Napisano 17 Października 2011 (edytowane) Dobra jakoś pójdę go sprawdzić, wypnę i spróbuję palić Wypinałem go i nic się nie dzieje dalej to co było, nawet go nagrzewałem ale też nic nie dało.. Edytowane 17 Października 2011 przez nedved_1990 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #58 Napisano 17 Października 2011 mialem problem podobny w swoim aucie nie passat jak zapalil to chodzil jak zgasilem poszlem jak ty do sklepu wracam i lipa po kilku dniach doszlem do tego za paliwo cofalo sie do baku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nedved_1990 Zgłoś #59 Napisano 19 Października 2011 No u mnie dokładnie to samo było dzięki za pomoc i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #60 Napisano 20 Października 2011 hehehehe dobre *******a a potrafi wqu.... rowniez pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach