adams Zgłoś #21 Napisano 7 Marca 2009 da się odwrotnie założyć ten łącznik, tak właśnie przedwczoraj z kolega założyliśmy ale dzisiaj już zmieniłem tak jak ma być Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian88 Zgłoś #22 Napisano 8 Marca 2009 podlacze sie pod temat... na stabilizatorze sa jeszcze 2 gumy ktore oplataja go na okolo, sa one pod podpora silnika nba obrazku zalaczonym przez kolege cysiokysio jest to nr 9. czy zeby to wymienic to trzeba odkrecic cala ta podpore silnika?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #23 Napisano 8 Marca 2009 Nie wiem czy był byś w stanie wymienić te gumy bez zdjęcia sanek (podpory silnika). Ta wkładka gumowa jest przykręcona opaską do sanek, przy zdjętych sankach i stabilizatorze jest ciężko to założyć, a co dopiero gdy te elementy są przykręcone do auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #24 Napisano 8 Marca 2009 czy zeby to wymienic to trzeba odkrecic cala ta podpore silnika Wystarczy opuścić z 10cm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #25 Napisano 4 Marca 2010 Odkopię wg mnie to jakby to napisać tą stroną wysunietą (po za oś pionową) powinny byc zamontowane w kierunku tyłu auta. Te ucho łącznika co wchodzi w nie stabilizator ma być pochylone w kierunku przodu auta. Sprzeczne informacje? Jak powinno być? Właśnie zdemontowałem łącznik i jest skierowany uchem do tyłu. ---------- Post added at 13:46 ---------- Previous post was at 13:31 ---------- Jeszcze jedno - wg katalogów i ETKA, powinien być łącznik nr 357 411 315 D, a u mnie siedzą 357 411 327 D, oryginalne z 94 roku. Takich w katalogu niet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #26 Napisano 4 Marca 2010 Sławek ja u siebie założyłem tak jak Sebam pisał, wcześniej miałem inaczej, po zmianie poczułem jak by auto bardziej słuchało się kiery. Łącznik z pierwszego posta tez jest raczej oryginalny, ma nawet wybite 94, przy okazji został zdemontowany z mojego abf'a i leży na moich panelach tylko ma inny numer niż Twój. Chyba abf'y to mają do siebie, ze niektóre rzeczy katalogowo nie występują, szukałem kiedyś wahacza i w żadnym katalogu nie istniał taki jak mój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #27 Napisano 12 Kwietnia 2010 Witam, Czy ten łącznik stabilizatora powinien siedzieć w miarę sztywno ? Bo u mnie jak samochód stoi normalnie na kołach to ma luzy góra dół oraz na tym oczku. Czy kwalifikuje się do wymiany ? Na przeglądzie nic mi nie wyszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #28 Napisano 12 Kwietnia 2010 gumki masz wytelepane, objawia się to hałasem np na bruku. Wymień gumki a najlepiej łączniki z gumkami - u mnie stan ich był taki, że przy odkręcaniu urwałem gwint jak w pierwszym poście. Na szczęście miałem sklep pod ręką. A stabilizator mam 24mm, gumki mieli tylko 22mm - musiałem rozwiercać delikatnie bo nie było bata żeby to wpakować na stabilizator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #29 Napisano 12 Kwietnia 2010 musiałem rozwiercać delikatnie bo nie było bata żeby to wpakować na stabilizator. Można bez rozwiercania, trzeba tylko potraktować gumę i stabilizator pasta BHP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #30 Napisano 12 Kwietnia 2010 Płyn do naczyń także się sprawdza doskonale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #31 Napisano 12 Kwietnia 2010 Można bez rozwiercania, trzeba tylko potraktować gumę i stabilizator pasta BHP. A ja kupiłem 19-tki i życzę powodzenia przy wciskaniu :lol3 Musiałem rozwiercać a drążek smarowałem olejem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #32 Napisano 12 Kwietnia 2010 u mnie stan ich był taki, że przy odkręcaniu urwałem gwint jak w pierwszym poście Łącznik z pierwszego postu pękł przy dokręcaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #33 Napisano 12 Kwietnia 2010 A ja kupiłem 19-tki i życzę powodzenia przy wciskaniu :lol3 Mowa była o stabilizator mam 24mm, gumki mieli tylko 22mm A nie A ja kupiłem 19-tki Więc nie kumam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszczolek Zgłoś #34 Napisano 23 Kwietnia 2010 Wymieniłem ostatnio łączniki stabilizatora. Jak się okazało były założone tak że pochylały się do tyłu . Zaufałem wam i założyłem pochylone do przodu. Czas pokaże jak długo wytrzymają. Nieprzyjemne stukanie ustało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #35 Napisano 23 Kwietnia 2010 Więc nie kumam No nie mieli wtedy innych jak '19 i musiałem rozwiercać - co tu jest do kumania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GREGOR_Z Zgłoś #36 Napisano 22 Marca 2011 Mam paska B3 z 92 roku w kombiku 1,9TD. Czy średnice łącznika można określić poprzez zmierzenie grubości tego poprzecznego pręta (stabilizatora?) Bo w sklepie mi powiedzieli ze sa 19, 22, i 24 ale mam wziąć 24. Pytanie czy poprostu sobie tak powiedzieli czy ten rocznik, model naprawde maja 24? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #37 Napisano 22 Marca 2011 Czy średnice łącznika można określić poprzez zmierzenie grubości tego poprzecznego pręta (stabilizatora?) Bo w sklepie mi powiedzieli ze sa 19, 22, i 24 ale mam wziąć 24. Pytanie czy poprostu sobie tak powiedzieli czy ten rocznik, model naprawde maja 24? 24 to były w najmocniejszych wersjach i pod koniec produkcji. Raczej w AAZ masz mniejszą średnicę. Poza tym, na stabilizator 24mm nie ma łącznika 24, tylko ok 22 - to jest guma, i ma ciasno wejść.Zmierz suwmiarką średnicę stabilizatora i będziesz wiedział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach