Skocz do zawartości
Gość mxmisiek

akumulator cisnienia nie wylacza sie (b3 '91 abs)

Rekomendowane odpowiedzi

ok, wiec sytuacja jest taka ze dzisiaj po nocy poszedłem do auta,

przekrecam kluczyk, po chwili kontrolka abs gasnie

 

sprawdzam poziom plynu hamulcowego, jest stan jaki powinien być

 

więc juz sam nie mam pomyslu o cochodzi?

 

jakiwes pomysly?

 

z ghory dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jakiwes pomysly?

Pompa nabiła ciśnienie i problem rozwiązał się sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ok pompa nabiła cisnienie no i fajnie,

ale co dalej ? nbo skoro raz sie to zdarzyło, to pewnie wydrzy sie ponownie,

 

a bez przyczyny taka sytuacja nie miała miejsca,

 

wiec ponawiam pytanie gdzie leży problem ?

ja mam swoje przypuszczenia, ale chciałbym posłuchać jeszcze rad innych

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Szukam i sam nie wiem o co biega.

Mam problem w Passacie B3 1.8i RP 91r.

A mianowicie : nie odpuszczają hamulce z przodu, nie są zapieczone. Wymieniłem : tarcze, klocki, toczki, wszystkie gumki, przewody elastyczne i twarde, płyn. Jarzma w miejscach gdzie pracują klocki są gładziuśkie. Hamulce odpowietrzone.

Po hamowaniu ,nawet delikatnym, zaciski nie odpuszczają. Ale jeśli je stuknąć lub szarpnąć puszczają. Podczas jazdy grzeją się niesamowicie, są zaciśnięte. Co jest przyczyną takiej sytuacji ? Mechanicznie wyeliminowałem chyba już wszystko.

Wielkie dzięki za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie odbijać membrana we wspomaganiu-serwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać że jest tam pompa elektryczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , nie mogę wykręcić czujnika ciśnienia(wyłącznik ciśnieniowy) w pompie ABS (TEVES II). Może ktoś miał z tym styczność i podpowie jak to zrobić , mam drugi czujnik i nie mogę go podmienić..... Z góry dziękuję za pomoc......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, no i mnie dopadła awaria Tevesa MKII.

Po zaplonie pompka bije cisnienie, kilka sekund pracuje, kontrolki abs i czerwona na liczniku gasną.  Jest dobrze do momentu zdecydowanego wciśnięcia hamulca np.dojazd do swiatel. Zapala sie wtedy czerwona kontrolka na desce i automatycznie rusza pompa. Trwa to sekunde moze dwie. Przy dużo mocniejszym depnieciu w podał zapala się dodatkowo abs. Uklad odpowietrzony wg ksiazki. Starą metodą pompowania przod, a potem "elektrycznie" tyl. Niby wszystko ok ale zauwazylem ze pojawiaja sie bąbelki powietrza (bardzo duzo babelkow tylko że tym samym mikroskopijnych) w zbiorniku, i lecą gdzieś od dolu. Wezyki do hamulcy powymieniane (został tylko stary reg sily hamowania- szczelny) zauważyłem ze ewidentnie słabe hsmple z tylu bo tarcze po zewnętrznej stronie rude, od srodka (od tloczka) ladnie dotarte. Jakies sugestie?

Edytowane przez bobasspr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie równe branie na tylnych tarczach to problem z montażem klocków - trzeba oczyścić dobrze jarzma i zamontować blaszki (tak są takie do Passata B3 i B4).

Z tego co pamiętam, do tej pompy była specyficzna procedura wymagająca odpowiedniego przyrządu (wytworzenie nadciśnienia 0.8-1.0 bar w zbiorniczku) oraz włączania, oraz wyłączania zapłonu, przesuwania regulatora siły hamowania itp.

Odpowietrza się ją zaczynając od kół przednich, trzeba 20 razy wcisnąć pedał aby rozładować ciśnienie w wspomaganiu (na wył. zapłonie), po nabiciu ciśnienia w zbiorniczku przyrządem odpowietrzać przednie zaciski klasycznie, a później na odkręconym odpowietrzniku uruchomić zapłon - pompka powinna wypchnąć jeszcze trochę płynu.

Na tyle podobnie z tą różnicą, że trzeba przesunąć odpowiednio regulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiazanie problemu - wymiana akumulatora cisnienia. Ze starego zaczal ucirkac azot... Pomocna okazala sie stara pompa sbc z w211.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy,

nie wyłącza mi się pompka nabijająca ciśnienie.

Podmiana przekaźnika 178 nic nie dała.

Moje typy są dwa :

- akumulator ciśnienia nie trzyma, dlatego pompka cały czas ciśnie

- nie działa zawór mierzący ciśnienie w układzie.

1. Jak sprawdzić czy zawór działa prawidłowo ?

Zmierzyłem oporność na wtyczce 2 piny , wynosi ona 4,6 Ohma

- niezależnie czy układ jest nabity czy wypompowany.

2. Czy robię to dobrze i czy to właśnie ten zawór steruje pompą ?

3. Jak sprawdzić aku ciśnienia ?

Proszę o pomoc i z góry dziękuję za wskazówki.

Edytowane przez volksmaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności