abas Zgłoś #21 Napisano 15 Marca 2011 Witam! Mam problem z b6 1,9TDI. Gasnie podczas jazdy przy wrzuceniu na luz. Nie mogę później odpalić. Po chwili odpala. Na biegu jałowym chodzi bez zarzutów. Wymieniona pompa paliwa, czujnik położenia wału korbowego. Mechanik twierdzi że to pompowtryski. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 15 Marca 2011 Witam!Mam problem z b6 1,9TDI. Gasnie podczas jazdy przy wrzuceniu na luz. Nie mogę później odpalić. Po chwili odpala. Na biegu jałowym chodzi bez zarzutów. Wymieniona pompa paliwa, czujnik położenia wału korbowego. Mechanik twierdzi że to pompowtryski. Proszę o pomoc. a jakieś błędy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abas Zgłoś #23 Napisano 15 Marca 2011 Problem w tym że komputer nie pokazuje żadnych konkretnych błędów. Mechanik powiedział że pokazał "błąd związany z kostką", ale dokładnie nie potrafię powiedzieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abas Zgłoś #24 Napisano 16 Marca 2011 Mechanik podmienił wtryski i okazało się że nadal jest to samo. Czy macie rozwiązanie na ten problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 16 Marca 2011 Mechanik podmienił wtryski i okazało się że nadal jest to samo.Czy macie rozwiązanie na ten problem. sprawdź sterowanie pompkami przewody kostki (konektorki) ktoś na forum pisał że to mu pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #26 Napisano 16 Marca 2011 Wymieniona pompa paliwa, czujnik położenia wału korbowego.Mechanik twierdzi że to pompowtryski. Proszę o pomoc. Bezpieczniki sprawdzone?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abas Zgłoś #27 Napisano 17 Marca 2011 sprawdził i nic. wczoraj stwierdził że jest problem z komputerem sterującym. dzisiaj dalej drąży temat. jak coś będę wiedział to napisze. dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abas Zgłoś #28 Napisano 23 Marca 2011 komputer wymieniony. teraz jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukee Zgłoś #29 Napisano 5 Maja 2011 (edytowane) Witam! Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj. Mam problem z zapowietrzającym się układem paliwowym. Pierwszy objaw był jakieś 1,5m-ca temu. Jadąc ok 50km/h auto zgasło samo z siebie i już nie mogłem go uruchomić. Ponieważ auto miałem od niedawna nie chciałem sam grzebać i oddałem do warsztatu i okazało się, że filtr paliwa był zapowietrzony. Kolejny raz jakiś tydzień od tamtego zdarzenia - auto rano normalnie zapaliło, po przejechaniu kilku km i zgaszeniu auta już drugi raz nie zapaliło (kręcił normalnie, silnik w ogóle nie łapał). Postanowiłem wymienić filtr paliwa. Po zalaniu ropą i kilku próbach odpalił i chodził dobrze dość długo. Po pewnym czasie zauważyłem, że przewody paliwowe przy filtrze paliwa są nieco wilgotne i już zmęczone przy opaskach więc je wymieniłem. Auto jeździło tak kolejny miesiąc. Myślałem, że jeden problem z głowy, ale niestety... Kilka dni temu po nocy auto znów nie chciało odpalić i wyglądało to konkretnie na zapowietrzony układ paliwowy. Kręcił, prawie łapał, ale nie do końca. Z rury szedł biały dym o specyficznym zapachu (nie jak zwykle). Po kilku próbach i męczeniu pedału gazu w końcu odpalił i do końca dnia było ok. Kolejny dzień - znów taki sam problem z odpaleniem. Wyjechałem w miasto i po kilku km. znów auto zgasło samo z siebie. Nauczony poprzednim doświadczeniem zajrzałem do filtra paliwa przez otwór przelewowy i faktycznie w środku widziałem filtr ale paliwa nie. Umieściłem zawór przelewowy nad otworem w filtrze, kilka razy włączałem zapłon aby paliwo lało się przez otwór do filtra i po kilku próbach (i widocznych pęcherzykach powietrza ulatujących z filtra) auto odpaliłem. Dojechałem do domu. Tego dnia jeszcze mój ojciec nie wiedząc o problemie przejechał kilka km. i auto normalnie jechało. Kolejny dzień rano - auto znów nie odpala i nie chcę ryzykować jazdy... Sprawdzałem w międzyczasie czy dochodzi paliwo do filtra i lecieć leciało, ale nie wiem czy ma odpowiednie ciśnienie i nie ma w nim powietrza. Druga spraw jest taka, że gdzieś przy silniku jest delikatny wyciek ropy (być może przy pompie) i czy to może mieć wpływ na tę sytuację? Naczytałem się już o pompach-vacuum, o zaworach zwrotnych, uszczelniaczach, oringach pompowtrysków, pompach w baku paliwa, ale nikt nie miał takich objawów jak ja, więc nadal jestem głupi...czy podłączenie kompa w ogóle w tym przypadku pomoże? Edytowane 5 Maja 2011 przez lukee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość fredka35 Zgłoś #30 Napisano 15 Czerwca 2011 Witam . Czytm czytam i wam zazdroszcze.Wasze palą choć na chwile. Ja mam b4 1.9 tdi (1Z) i jak zgasł 3 dni temu tak milczy do dziś!!!! Czujnik położenia wału wymieniony,wtryskiwacz sterujący też,układ paliwowy ok,filtr wymieniony! I co teraz??? mnie się pomysły skończyły? za każdy pomysł będę wdzięczna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #31 Napisano 15 Czerwca 2011 Witam . Czytm czytam i wam zazdroszcze.Wasze palą choć na chwile. Ja mam b4 1.9 tdi (1Z) i jak zgasł 3 dni temu tak milczy do dziś!!!! Czujnik położenia wału wymieniony,wtryskiwacz sterujący też,układ paliwowy ok,filtr wymieniony! I co teraz??? mnie się pomysły skończyły? za każdy pomysł będę wdzięczna. a z kompem też nie zagadał ? spróbuj sprawdzić błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #32 Napisano 15 Czerwca 2011 (edytowane) za każdy pomysł będę wdzięczna. Rozrząd sprawdzony? Elektrozawór na pompie wtryskowej? A tak ogólnie to napisz w jakich okolicznościach zgasł, zgasł bo zgasł, czy może coś temu towarzyszyło, jakieś dźwięki albo coś podobnego. Paliwo myślę że masz zatankowane bezpieczniki wszystkie sprawdzone? Edytowane 15 Czerwca 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TDI-Passat Zgłoś #33 Napisano 16 Czerwca 2011 Cześć Dołączę się tutaj żeby nie zakładać kolejnego tematu. Sprawa wygląda tak: jadę autem i nagle bez jakiś szarpnięć czy stuków auto gaśnie i można kręcić i kręcić nie odpali, dopiero po użyciu samo startu auto odpala. Ale po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów znowu to samo gaśnie i można tylko odpalić przy użyciu samo startu. Na komputerze nie wyświetla się żaden błąd, ta sytuacja ciągnie się już od niedzieli. Dołączam skan z vaga i proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny. Dodam tylko że z ogólnych oględzin passacik miał tylko przetarty wężyk od pod ciśnienia, który wymieniłem, ale to raczej nie jest przyczyną? Proszę kolegów z forum o pomoc. VCDS-Lite Version: Release 1.0 Tuesday, 14 June 2011, 17:58:47:0 Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,47,55,56,57,58 ,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.LBL Controller: 038 906 019 GQ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1524 Coding: 00002 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ3E073651 VWZ7Z0B5575940 1 Fault Found: 18263 - Powertrain Data Bus: Software Version Monitoring P1855 - 35-00 - - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 1728 Coding: 04255 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.LBL Controller: 3B1 907 044 H Component: CLIMATRONIC B5GP 0008 Coding: 17000 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL Controller: 1C0 909 605 C Component: 08 AIRBAG VW61 04 0001 Coding: 12344 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 3B0-920-xx5-17.LBL Controller: 3B0 920 847 E Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V08 Coding: 21115 Shop #: WSC 00000 WVWZZZ3BZ3E073651 VWZ7Z0B5575940 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL Controller: 6N0 909 901 Component: Gateway K<->CAN 0001 Coding: 00006 Shop #: WSC 05314 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 37: Navigation Labels: 3B0-919-887.LBL Controller: 3B0 919 887 E Component: Navigation BNO 0304 Coding: 00002 Shop #: WSC 05311 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL Controller: 1C0 959 799 B Component: 85 Komfortgerát HLO 0003 Coding: 00259 Shop #: WSC 05311 3 Faults Found: 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation 01141 - Luggage Compartment Unlocking Switch (E165) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 3B0-035-186.LBL Controller: 3B0 035 186 D Component: Radio BNO 0304 Coding: 04405 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 00853 - Loudspeaker(s); Rear 36-00 - Open Circuit End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Passat 1.9 TDI 130km 2002rok AVF kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #34 Napisano 16 Czerwca 2011 Witam . Czytm czytam i wam zazdroszcze.Wasze palą choć na chwile. Ja mam b4 1.9 tdi (1Z) i jak zgasł 3 dni temu tak milczy do dziś!!!! Czujnik położenia wału wymieniony,wtryskiwacz sterujący też,układ paliwowy ok,filtr wymieniony! I co teraz??? mnie się pomysły skończyły? za każdy pomysł będę wdzięczna.Zapalają się w ogóle kontrolki na liczniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pasekŁukasz Zgłoś #35 Napisano 24 Września 2013 Witam. Mam problem troszkę dziwny ale podchodzi pod temat gaśnięcia. 1. Gaśnie podczas jazdy (chwilowo traci moc i nagle gasnie) od 90km/h wzwyż 2. ciężko go odpalić po zgaśnięciu... trzeba odczekać aż ostygnie wtedy odpali ale tez z problemem. 3. po zgaśnięciu zdarzyło mi się ze jak włączyłem awaryjne stanęły w miejscy (oświecone- nie mrugały) 4. przy zimnym silniku jak nacisne hamulec (samochód nie odpalony) potrafi mrugnąć lekko kontrolna od świateł tylnych przeciwmgłowych Oczywiście podpinałem pod waga.. wymieniłem czujnik położenia wału (mimo ze nie wykrył go vag), sprawdzałem przekaźnik 219 (to samo co 109) okazał się dobry. Teraz go podpiąłem pod waga i niespodzianka 17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17946 Zawór odcinający paliwo - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 953 Przekroczenie czasu włączenia oświetlenia wnętrza nieznane ustawienie przełączników - BŁĄD SPORADYCZNY 930 Siłownik zamka centralnego lewy tył-F222 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY Czy ktoś mi jest w stanie pomóc co jeszcze można sprawdzić co do tego gaśnięcia samochodu? Tylko o to mi chodzi. Liczę na konkretne odpowiedzi B5 1,9TDI 110km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #36 Napisano 25 Września 2013 17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa/przerwabrak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17946 Zawór odcinający paliwo - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Sprawdź wiązki do czujnika temp płynu i zaworu odcinającego na pompie wtryskowej - kable do nich mogą być uszkodzone. Główny podejrzany w temacie gaśnięcia to zawór na pompie wtryskowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacas Zgłoś #37 Napisano 5 Marca 2016 witam problem dotyczy mojego paska 1,9 tdi 110 KM podczas jazdy silnik potrafi niespodziewanie zgasnąć po taki czymś jest wielki problem z uruchomieniem bardzo długo trzeba kręcić albo odpali albo nie, jeżeli odpali to dalsza jazda odbywa się bez problemu ale potrafi jeszcze czasami tracić moc tzn ciągnie nie ciągnie jak załąpie to ok.Czasami nie chce odpalić tak po prostu na postoju i też trzeba długo kręcic,nie ma reguły zimny czy ciepły a najgorsze jest to że na VAG-u nie pokazuje błędu żadnego ma ktoś jakiś pomysł lub miał podobny problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #38 Napisano 5 Marca 2016 Filtr paliwa kiedy wymieniany? Uklad paliwowy do sprawdzenia. Mialem podobny przypadek winnym byla nieszczelnosc na wezu paliwowym, dodatkowo zalozylem elektryczna pompe paliwa do zbiornika i problem znikł. Dodam tylko ze mialem takie cyrki tylko przy dynamicznej jezdzie przy normalnej zero problemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacas Zgłoś #39 Napisano 5 Marca 2016 filtr paliwa wymieniłem w pierwszej kolejności tydzień temu dzisiejsza jazda 10 km i trzy razy miałem taki problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #40 Napisano 13 Marca 2016 mialem cos podobnego w moim AHU odkrec przewod paliwowy co idzie od zbiornika paliwa (ten co pobiera paliwo) i dmuchnij mocno w niego (przed dmuchnieciem odkrec korek wlewu palwa) u mnie po tym zabiegu bylo ok co oznaczalo ze cos zapychalo nieraz wlot w zbiorniku jesli bedzie ok to do czyszczenia smok ktory znajduje sie w zbiorniku 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach