Skocz do zawartości
Osiah

Błąd klimatronika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Zrobiłem diagnozę climatronica i wyszedł błąd 4b6, patrzyłem na te kody co są wypisane i nic nie mogę odczytać, nie łapię się w tym. Prosiłbym o pomoc...

 

 

4B6 Standzeit-Signal 0x25 czyli czas postoju - błąd sygnału z zegarów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passat_V6
4B6 Standzeit-Signal 0x25 czyli czas postoju - błąd sygnału z zegarów

 

Od czego mam zacząć żeby naprawić ten błąd ???

Edytowane przez Passat_V6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja znalazłem nieco inne tłumaczenie:

04B6 Stały sygnał postoju wysyłany z urządzenia specjalnego ABS do Climatronic.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od czego mam zacząć żeby naprawić ten błąd ???

A czy np. w lato miałeś jakieś problemy z klimą ?. Kupiłem dopiero auto, (mam ten sam błąd) i zastanawiam się czy ma jakiś wpływ na chłodzenie. Być może nie trzeba tego błędu naprawiać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marcin1987mar

Witam. U mnie wystąpił błąd 313 i nie mam pojęcia co on moze oznaczac. Prosze o pomoc. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. U mnie wystąpił błąd 313 i nie mam pojęcia co on moze oznaczac. Prosze o pomoc. pozdrawiam

Tu masz stronę co znalazłem o błędzie 313

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=31884&highlight=313

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passat_V6
A czy np. w lato miałeś jakieś problemy z klimą ?. Kupiłem dopiero auto, (mam ten sam błąd) i zastanawiam się czy ma jakiś wpływ na chłodzenie. Być może nie trzeba tego błędu naprawiać.

 

Pod koniec sierpnia zaczęło mi się tak dziwnie dziać, że na panelu od climatronica było "OFF" a z przednich frontowych kratek i tak potrafiło lecieć ciepłe powietrze, ale tylko z tych kratek, nie na szybę nie na nogi tylko z tych przednich. W zeszłym tygodniu zrobiłem diagnozę climatronica i wyszedł błąd (4b6), wyczyściłem pamięć kodów błędów następnie zrobiłem ponownie test climatronica i już było 444 :D więc trochę dziwne to i nawet dzisiaj dla pewności zrobiłem tą samodiagnozę klimy i też 444 więc git :) tak raptem wszystko się naprawiło... :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pod koniec sierpnia zaczęło mi się tak dziwnie dziać, że na panelu od climatronica było "OFF" a z przednich frontowych kratek i tak potrafiło lecieć ciepłe powietrze, ale tylko z tych kratek, nie na szybę nie na nogi tylko z tych przednich. W zeszłym tygodniu zrobiłem diagnozę climatronica i wyszedł błąd (4b6), wyczyściłem pamięć kodów błędów następnie zrobiłem ponownie test climatronica i już było 444 :D więc trochę dziwne to i nawet dzisiaj dla pewności zrobiłem tą samodiagnozę klimy i też 444 więc git :) tak raptem wszystko się naprawiło... :cool:

Faktycznie leciało ciepłe powietrze przy "OFF" na panelu. Skasowałem ten błąd tak jak Ty.

Teraz pytanie czy jeżeli skasowało się błędy i przy samodiagnozie nie występują to znaczy że jest wszystko dobre, czy powinny się one na nowo pojawić za każdym razem po diagnostyce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prócz kodu błędu istnieje też informacja o jego typie. Sporadyczny, ciągły, zwarcie do masy, przerwa itd. Zatem błąd błędowi nie równy, jeżeli jest możliwość to najlepiej VAG'iem to sprawdzić żeby mieć więcej informacji. Często jest tak że się coś klapą raz popierniczy i mamy błąd który wcale nie oznacza usterki.

 

U mnie sporadycznie wywala błąd klapy centralnej, jeżeli zamknę środkowe wloty powietrza. Dlatego już jedno mogę powiedzieć - przy climatroniku trzeba zostawić zawsze otwarty nawiew, chyba że się domknie jeden z dwóch na środku lub jeden z dwóch po bokach. Nie wiem jakie to ma techniczne uzasadnienie, ale też już kiedyś spotkałem się z taką opinią fachowców.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukassolski

0029 STELLMOTOR FUR INDIREKTE BELUEFTUNGS KLAPPE V213

 

jest to bląd permanentny nie moge go wykasować

 

Wiek ktoś moze co to moze oznaczać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silniczek sterujący klapką w ukł. klimatyzacji. Zajrzyj do działu o klimie - tam są opisane wszystkie błedy dotyczace siłowników sterujacych nawiewem. Zacieła sie klapka lub po prostu siłowniczek zdechł. Dopóki go nie wymienisz lub nie zdiagnozujesz czy czasem klapka się nie zblokowała - to błąd pozostanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lukassolski

A wie ktos moze gdzie znajduje sie ten silniczek sterujacy w b6. Czy dostane sie do niego od komory silnika czy to grubsza robota i rozbieranie dechy rozdzielczej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosze o roszyfrowanie dwóch błedóe 25b i 4f7 co one oznaczaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam co do 318 to miałem ten błąd tydzień temu jak ładowałem klimę ,miałem pusto i jak uruchamiałem silnik to wyświetlacz mrygał po nabiciu skasowałem błąd i po problemie także jest to chyba związane z brakiem czynnika lub jest go za malo i trzeba dobrze przeprowadzić wykasowanie błędów.Po kasowaniu musi się pokazać 444 wciskamy econ i po sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie 318 zniknęło po wymianie i nabiciu czynnika (chłodnica była nieszczelna).

Błąd somistnie zniknął bez jakichkolwiek operacji na wyświetlaczu, a kolega Xary ma rację ponieważ odgrzany gaz zwiększa swoją objętość i zawór powoli go upuszcza wobec czego zaczyna go brakować w układzie .Powodzenia w poszukiwaniu rozwiązania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

zrobilem skana climatronica nie przez vaga tylko bezposrednio z uzadzenia. pojawil mi sie blad 712 00h. co to oznacza? po skasowaniu bledow i ponownym skanie wyswietla mi sie i0 i0 lewy i prawy wyswietlacz. dodam ze raz klima mi przestala dzialac. urochomilem ponownie auto i bylo ok.prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po skasowaniu bledow i ponownym skanie
no i błąd tzn. źle zrobiłeś, że skasowałeś ...

ja np. mam opis tylko do 600 :(

powinieneś podpiąć auto pod kompa, może błąd pozostał w pamięci.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam błąd 2cc 00h ktoś pomoże ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy mam błąd 2cc 00h ktoś pomoże ?

dziwne, że masz obok zera ...

02CC Motor klapy recyrkulacji (obieg wewnętrzny)– V113 - odpowiednik błędu vag 00716

dobrze jest się podłączyć pod kompa z tym, bo nie wiemy, czy błąd sporadyczny, czy awaria całkowita.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

komp pokazał jak mówiłes ...

1 Fault Found

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 254

Reset counter: 215

znaczy klapa całkowita ? wie ktoś może gdzie jej szukać ? dodam że na obiegu wewnętrznym nic nie wieje mimo pracy wentylotora ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności