ArturKot Zgłoś #121 Napisano 3 Listopada 2013 Otóż mam problem z klima. Dodam ze zrobiłem przegląd klimy i nabiłem ja oraz oczyszciłem. Po odpaleniu samochodu migaja mi wszystkie kontrolki na klimatroniku. po podlaczeniu vcdsa pokazuje błąd 1087 brak nastaw podstawowych, gdy to zrobie, wszystko ladnie lata. A po ponownym odpaleniu auta sytuacja się powtarza. Jak by sterownik nie mogł zapamietac nastaw. Po samotesie na klimatroniku pokazuje błędy 43f i 05h. wiem ze pierwszy to brak nastw, a drugi nie mam pojęcia. Czynnik jest na full. bo specjalnie jezdziłem do mechanika żeby sprawdził szczelnosc klimy. Innych bledów na vcdsie nie pokazuje. Klima maks pokazuje sprężanie do 10bar a powinno chyba 16bar. Co to może być? Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adamos87 Zgłoś #122 Napisano 26 Marca 2014 https://imageshack.com/i/n1y4x2j witam po tescie klimy wykazalo mi takie bledy.. zaznaczam ze brak gazu w ukladzie.. orientuje sie ktos co to moze byc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #123 Napisano 22 Maja 2014 Ok, doszedłem do tego ze błąd 318 jest związany z ilością czynnika chłodzącego, a co oznacza 4F8? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #124 Napisano 22 Maja 2014 co oznacza 4F8?Błąd nastawnika klapy centralnej.http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-błąd-4F7-siłownik-V68?p=1398375&viewfull=1#post1398375 http://forum.vw-passat.pl/threads/119131-Klimatyzacja?p=2104029&viewfull=1#post2104029 http://forum.vw-passat.pl/threads/119131-Klimatyzacja?p=1949815&viewfull=1#post1949815 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #125 Napisano 23 Maja 2014 Dziś podpiąłem VAG'a i zobaczyłem taki błą: Czy to on może powodować że kompresor się nie załącza? Czy przy zbyt niskim poziomie czynnika chłodzącego lub przy zbyt niskim ciśnieniu kompresor jest wyłączony? Po skasowaniu wszystkich błedów autodiagnoza dała wynik "444 00". Czyli powinno być ok, ale klima dalej nie chłodzi. Za tydzień jestem umówiony na ozonowanie i cały serwis klimy. Więc zobaczymy co wyjdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #126 Napisano 24 Maja 2014 A nie grzebałeś nic przy lampach lub rozrządzie? Z prawej strony leci przewód do tego wyłącznika. Poparz czy przy samym wyłącziku przewód jest wpięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #127 Napisano 24 Maja 2014 We wrześniu był zmieniany rozrząd. A w październiku żarówki w lampach ale żadnej kostki luźnej nie widziałem. Dziś robiłem autodiagnoze i wyszedł tylko błąd 318. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #128 Napisano 24 Maja 2014 Koło prawej lampy jest ten przewód, który idzie do wyłącznika umiejscowionego koło obudowy filtra powietrza silnika. Tam popatrz, czy wszystko jest OK. Ewentualnie skoro niedawno rozrząd był robiony, to przy skłądaniu kabel mógł się gdzieś zakleszczyc i się właśnie przetarł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #129 Napisano 24 Maja 2014 Ten błąd pojawia się przy testowaniu klimy, skasuj i zobacz czy powróci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #130 Napisano 24 Maja 2014 Danek, zaglądałem tam gdzie piszesz ale wygląda na to że wszystko jest ok. Nie widzę żadnej luźnej wtyczki ani zagniecionego kabla. Co prawda nie wyjmowałem dolotu powietrza od atrapy ale na tyle ile zauważyłem to wszystko wygląda ze jest dobrze. Błąd skasowałem i sprawdzałem po chwili ale nie powrócił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #131 Napisano 25 Maja 2014 No i nie powróci, niektóre panele wyrzucają go po diagnostyce, wtedy pokazują 444 02 i czytając VAGiem są 2 błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #132 Napisano 25 Maja 2014 U mnie wyskoczyło 444 00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #133 Napisano 25 Maja 2014 No to jest ok, przyczyn niechłodzenia szukaj gdzie indziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #134 Napisano 25 Maja 2014 (edytowane) Chyba znalazłem. Po włączeniu klimy w tryb AUTO na postoju powinien załączyć się wentylator. A niestety nie chce ruszyć. I tu leży chyba przyczyna problemu. Dzięki za pomoc tomascor. To on pomógł mi zdiagnozować problem na dzisiejszym spocie. Sprężarka się załącza. A teraz powiedzcie mi jaki typ powinien być w pasku b5 przed liftem? Valeo czy Gate? Edytowane 25 Maja 2014 przez pietrek_g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #135 Napisano 27 Maja 2014 Chyba znalazłem. Po włączeniu klimy w tryb AUTO na postoju powinien załączyć się wentylator. A niestety nie chce ruszyć. I tu leży chyba przyczyna problemu. Dzięki za pomoc tomascor. To on pomógł mi zdiagnozować problem na dzisiejszym spocie. Sprężarka się załącza. A teraz powiedzcie mi jaki typ powinien być w pasku b5 przed liftem? Valeo czy Gate? Witaj. Kuknij na Swoją i będziesz widział co jest zamontowane. W TDi przed liftem przychodzi klima montowana na 4 śruby a w FL-u montowana jest na 3 śruby różnią się także średnica króćców węży i rodzajem wyjścia. Dodam że poliftową łatwiej namierzyć za rozsądniejsze pieniądze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #136 Napisano 27 Maja 2014 Tylko chodzi mi o wentylator, a nie o spreżarkę. Ten mały na chłodnicy jakiego jest typu. Obydwa są mocowane na trzy śruby. W piątek jadę na serwis klimy z ozonowaniem i nabyciem to zobaczę co powiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek_kk Zgłoś #137 Napisano 16 Czerwca 2022 Witam, zrobiłem test climatronika i wywaliło 2 błędy 4F7 oraz 2C2 . Pierwszy błąd jest znany ale tego drugiego nie moge nigdzie znaleźc co to za błąd . Prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach