Skocz do zawartości
Gość Jocker_LZ

POMOCY problem z sekwencją VR6 !!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Jocker_LZ

Wiec tak chodzi o to że:

Na paliwie chodzi OK

Na gazie NIE OK

 

Sekwencja jest firmy ESGI

 

Wymieniłem kable i świece na nowe i dalej przerywa

 

Dzieje się tak, że czy ciepły czy zimny silnik bez względu na prędkość jazdy to na gazie przerywa nie ma mocy nie chce jechać jak VR6

 

Tankowałem zawsze na ORLEN- ie, a przed świętami w trasie zatankowałem na przydrożnej stacji i od tamtej pory zaczął tak się zachowywać. Wyjeździłem gaz do połowy butli i zatankowałem na Orlenie- ale to nie pomogło. Dalej przerywa jak jadę... :633:

 

Czy winny to może być GAZ?

Czy wymiana filtrów gazowych pomoże, czy trzeba coś innego w nim sprawdzić???

 

Z góry dziękuję za wszystkie nadesłane pomocne mi odpowiedzi...

 

Pozdrawiam Mariusz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogą być zapchane filtry, zasyfione tłoczki, mogła paść cewka zaworka. Nie obejdzie się bez wizyty u gazowników, chyba że masz kabel do gazu to podłącz pod komputer i zobacz co się dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Primo nie ten dział.

 

Jesli zaczął się tak zachowywać zaraz po zatankowaniu na stacji no tio chyba jasna sprawa co jest przyczyną. Wyjmij filterek gazu (nie wiem czy masz jeden czy dwa, chociaż w sekwencji chyba jest na ogół drugi filterek fazy lotnej) i wymień, koszta małe więc od razu wymieniaj (możesz to spokojnie zrobić samemu). Jeśli faktycznie był trefny gaz to wyjeżdżenie go do połowy i zmiesznie z dobrym jakościowo LPG mogło jeszcze nie wystarczyć. Jak wyjeździsz prawie do końca tą butlę i zatankujesz to zobaczysz. Po zatankowaniu i wymianie filtrów lub filtra jak nie pomoże będziesz się martwił dalej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ

dziękuję za informacje, sprawdzę to co mówicie i tak byłem przed chwila na warsztacie i okazało się ...

 

Mam założone jak wspomniałem świece i kable. Właśnie wróciłem z warsztatu.

Nie ruszali nic w aucie, bo okazało się, że ...

... NOWE 3-tygodniowe kable NGK czarne - 2 kable maja przebicie i dla tego nic nie ruszali dopóki nie wymienię nowych na drugie nowe kable.

Wyciągneli 2 kable i okazało się że to nie jest wina złego założenia - uszkodzenia kabla, a w gumie wypaliła się dziurka i ma przebicie. Kable kupiłem w Inter Cars, a nie z allegro.

 

Powiedzieli mi, że montuje sie do VR-ek nie czarne kable, bo sa zwykłe, a czerwone, bo są lepsze.

Fakt spotkałem się z czerwonymi kablami, ale zawsze myslałem, że niczym się nie róznią tylko kolorem kabla

Powiedzieli mi że są inne mocniejsze grupsze wytrzymalsze i lepsze od czarnych.

Kupiłem dobrej firmy kable NGK - a tu klops... 3 -tyg kable maja i padły ...:633:

 

Proszę poleccie mi jakie kable bedą najlepsze do VR6 i czy faktycznie jest różnica między czarnymi a czerwonymi kablami

 

Jutro zakładam stare kable - a te będe próbował reklamować, że wina nie montarzu, a kabla fabryczna, czy jak to się tam nazywa.

:633:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ważne gdzie kupione i jakiej firmy po prostu złośliwość rzeczy martwych.VW niby też super auto a sypie się gorzej niż maluch.Może być jeszcze wina zapowietrzonego układu chłodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ

sprawdzę ten układ w poniedziałek

--- scalone ---

a kable kupiłem NGK RC-VW201, ale znalazłem jeszcze kable do silnika AAA z NGK RC-VW211

 

czyli wnioskuje że te 201 są słabe, a te 211 są lepsze, bo wyższy symbol, czy o co w końcu o tu chodzi

 

czy ktoś może napisać mi 3 najlepsze firmy kabli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka

 

Z tymi kablami to loteria, ale kupiłem też NGK w Intercarsie i też badziewo. Miałem bosche - uszkodzony jeden od nowości (nie dało się zamontować ) , marne szanse na gwarancję ..

W końcu kupiłem BERU i póki co jest git. Także albo to albo oryginał ASO.

 

Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do vr6 tylko beru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze ze problem dotyczy mojego bylego auta.

 

Mariuszku - pierwsza rzecz - mowilem CI ze swiece i kable zmienialem wiec nie bylo sensu wywalac kasy - na benzynie jest ok a na gazie szarpie - tu i tu uzywane sa kable i swiece wiec skoro na benzynie jest ok to odpowiedz jest prosta - usterka dotyczy ukladu zasilania gazem. Tak wiem zaraz powiecie ze moga byc kable - ale to moje byle auto i wiem ze kable byly ok. Sam nawet mowisz ze stalo sie tak po zatankowaniu gazu. Sprawdz filtry itd. Zobacz czujnik temperatury - czarny przewod z miedzianym koncem wchodzacy w parownik. Jesli komp bedzie mial zla temp parownika beda problemy. Sprawdz wtryskiwacze - na oko mozesz sprawdzic czy "cykaja",czy przewody szczelne do wtryskiwaczy, nie smierdzi gaazem? - jesli przynajmniej jeden bedzie kulal lub przewod bedzie dziurawy - auto bedzie szarpac. Jesli podstawowe rzeczy sprawdzisz wtedy na komp do gazownika. Ja z tym gazem nie mialem zadnych ale to zadnych problemow - lalem i jezdzilem.

 

p.s kable mialem championa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ

Paweł dzięki za informacje bo najlepiej znasz tego VR-ka, którym jeżdżę- sprawdzę to co napisałeś...

 

Moner dziękuję też Tobie - jak kupie teraz kable to BERU, ale o Championa nie słyszałem...

 

Jadę zaraz montować stare Championa, a nowe NGK wyciągam i będę reklamował w sklepie...

 

NGK może i są dobre ale do 4-cylindrów, a w 6-sciu sie nie sprawdzają:633:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak na marginesie nie ma podzialu na kolor - czerwone grubsze itd - sa tez niebieskie a jak sie ktos postara to moze i rozowe znajdzie ;]

 

Sprawdz jeszcze przewody od zasilania cewek wtryskiwaczy - co prawda jesli ktoras bylaby wypieta to sekwencja nie odpali i sygnalizuje blad piszczeniem ale kto wie co sie moglo stac - na odleglosc to mozemy gdybac o wszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ

Witam więc tak:

 

Założyłem stare kable i już nie szarpie tak mocno na gazie, ale silnik nie pracuje równo

 

NGK dałem na gwarancyjną i czekam co z tego wyniknie...

 

Chamopion - mam teraz założone stare i silnik pracuje nie równo

 

Chcę kupić BERU tak jak powiedział "MONTER" - są najlepsze do VR6, czekam jeszcze na odpowiedzieć z NGK - Co z kablami WN RC-VW201???

 

Znalazłem BERU o oznaczeniu ZEF - 1260 - czy te będą dobre???

http://moto.allegro.pl/item518730642_przewody_kable_zaplonowe_beru_vw_vr6_golf_passat.html

 

Tak na marginesie nie związane z tematem dla Ciekawych:

w poszukiwaniu kabli WN czerwonych do VR6 napotkałem na golfa VR6 z KOMPRESSOREM 300KM

jak ktoś chce po oglądać jak to jest zrobione na ROTREX

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6472141

do VR6 montują jeszcze

VORTECH - za drogi na takie zabawy

EATON od MB najtaniej wychodzi

- M62 do 400KM - montują w VR6, ale grzeje się; silniki od 2000ccm do 4000ccm

- M90 do 600KM - lepszy będzie, ale jest większy; silniki od 3000ccm do 6000ccm

Tu można zobaczyć jeszcze SEATA na Kompressor M62 pokazane jak jest montowane:

http://tomekkk.fotosik.pl/albumy/87503.html#e

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ
tak na marginesie nie ma podzialu na kolor - czerwone grubsze itd - sa tez niebieskie a jak sie ktos postara to moze i rozowe znajdzie ;]

 

Sprawdz jeszcze przewody od zasilania cewek wtryskiwaczy - co prawda jesli ktoras bylaby wypieta to sekwencja nie odpali i sygnalizuje blad piszczeniem ale kto wie co sie moglo stac - na odleglosc to mozemy gdybac o wszystkim.

 

Paweł jednak jest różnica między kablami czarnymi i czerwonymi...

Każdy wie co ma silnik AAA jakie ma kable pod maska są zwykłe cienkie,

a tu jest fotka silnika AAA z czerwonymi kablami grubymi - i właśnie takich szukam

P5290109.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ

tu taj jest wyraźnie widać, że do VR6 są czerwone kable i są grubsze niż te zwykłe co ma większość z Nas

c6a7a92010.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja bede upieral sie przy swoim :) Kable wymienilem razem ze swiecami bo nierowno chodzil. Po wymianie calkiem inna praca i jazda.

 

Swiece sprawdzales?

 

Teraz tak mysle a moze cewka Ci pada? Sprawdzales ja? SKoro nierowno chodzi na 2 parach przewodow to moze cos z cewka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ

zacznę od początku zaczął nie równo chodzić wiec wpadłem na genialny pomysł

kupiłem nowe świece BOSCH i kable NGK

pojeździłem z 3 tyg i zaczął źle jeździć na gazie - przerywać ja mu gaz a on mi takie skoki

wiec postawiłem diagnozę na gaz bo wtedy tankowałem się gdzieś po trasie, ale to pewnie zbieg okoliczności

wykluczyłem kable bo nowe wiec filtry albo coś innego od gazu.

Pojechałam na warsztat było kilka jazd testowych i kilka razy podnoszony tego dnia na podnośniku w warsztacie, każdy stawiał różne diagnozy, to było takie duszenie się i przerywanie na gazie i jak by tłukł tłumik w podłogę - taki dziwny dźwięk nikt nic nie wiedział.

Ja obstawiałem że tłumik, taki gościo, że coś w prawym kole jakieś odważniki, jakieś łożyska, podnosili łyżka silnik góra by wyczuć co stuka tak w trakcie jazdy.

Aż wsiadł taki gościo i powiedział że miał coś takiego w BMW i to sa strzały w kolektorze i dalej to wali po wydechu i wina kabli dlatego się dławi nie ma siły i przerywa bo źle pali.

wjechaliśmy po raz kolejny na podnośnik Maska w górę i wziął za przepustnice jak przywalił na maxa to zaczeło walić w kolektorze i pojawiły sie duże przebicia na nowych 2 kablach NGK RC-VW201 niebieskie iskry

Po wymontowaniu kabli 3 tygodniowych NGK okazało się, że na tych 2 przewodach są wypalone dziury i - wiec wina materiału, że miesiąc wytrzymały kable WN

NGK poszły do reklamcji

załozyłem te stare co były kable Championa i znowu jest tak zanim kupiłem NGK - pracuje nierówno,

nieraz chodzi dobrze, a nie raz nie równo...

nic narazie nie bede grzebał, narazie VRek chula mimo iz czasem nie równo pracuje silnik, zdążyłem już posiedzieć w "sreberku" i oglądać film video:636:

a może ma za niskie obroty - wydaje mi się że powinny być 800 na jałowym, a pokazuje mi jakieś 700

narazie leje gaz z Orlena, czekam na expertyze z NGK - jak będzie pozytywna kupuję kable WN BERU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obroty na jalowym wnosza okolo 500 dla vrki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ

tak nisko...

nie wiedziałem

dzięki Paweł

Super fura ten VR...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
obroty na jalowym wnosza okolo 500 dla vrki

 

650 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisalem przeciez ze okolo :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności