Gość Jocker_LZ Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2009 Wiec tak chodzi o to że: Na paliwie chodzi OK Na gazie NIE OK Sekwencja jest firmy ESGI Wymieniłem kable i świece na nowe i dalej przerywa Dzieje się tak, że czy ciepły czy zimny silnik bez względu na prędkość jazdy to na gazie przerywa nie ma mocy nie chce jechać jak VR6 Tankowałem zawsze na ORLEN- ie, a przed świętami w trasie zatankowałem na przydrożnej stacji i od tamtej pory zaczął tak się zachowywać. Wyjeździłem gaz do połowy butli i zatankowałem na Orlenie- ale to nie pomogło. Dalej przerywa jak jadę... :633: Czy winny to może być GAZ? Czy wymiana filtrów gazowych pomoże, czy trzeba coś innego w nim sprawdzić??? Z góry dziękuję za wszystkie nadesłane pomocne mi odpowiedzi... Pozdrawiam Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #2 Napisano 9 Stycznia 2009 Mogą być zapchane filtry, zasyfione tłoczki, mogła paść cewka zaworka. Nie obejdzie się bez wizyty u gazowników, chyba że masz kabel do gazu to podłącz pod komputer i zobacz co się dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
two_pac Zgłoś #3 Napisano 9 Stycznia 2009 Primo nie ten dział. Jesli zaczął się tak zachowywać zaraz po zatankowaniu na stacji no tio chyba jasna sprawa co jest przyczyną. Wyjmij filterek gazu (nie wiem czy masz jeden czy dwa, chociaż w sekwencji chyba jest na ogół drugi filterek fazy lotnej) i wymień, koszta małe więc od razu wymieniaj (możesz to spokojnie zrobić samemu). Jeśli faktycznie był trefny gaz to wyjeżdżenie go do połowy i zmiesznie z dobrym jakościowo LPG mogło jeszcze nie wystarczyć. Jak wyjeździsz prawie do końca tą butlę i zatankujesz to zobaczysz. Po zatankowaniu i wymianie filtrów lub filtra jak nie pomoże będziesz się martwił dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ Zgłoś #4 Napisano 9 Stycznia 2009 dziękuję za informacje, sprawdzę to co mówicie i tak byłem przed chwila na warsztacie i okazało się ... Mam założone jak wspomniałem świece i kable. Właśnie wróciłem z warsztatu. Nie ruszali nic w aucie, bo okazało się, że ... ... NOWE 3-tygodniowe kable NGK czarne - 2 kable maja przebicie i dla tego nic nie ruszali dopóki nie wymienię nowych na drugie nowe kable. Wyciągneli 2 kable i okazało się że to nie jest wina złego założenia - uszkodzenia kabla, a w gumie wypaliła się dziurka i ma przebicie. Kable kupiłem w Inter Cars, a nie z allegro. Powiedzieli mi, że montuje sie do VR-ek nie czarne kable, bo sa zwykłe, a czerwone, bo są lepsze. Fakt spotkałem się z czerwonymi kablami, ale zawsze myslałem, że niczym się nie róznią tylko kolorem kabla Powiedzieli mi że są inne mocniejsze grupsze wytrzymalsze i lepsze od czarnych. Kupiłem dobrej firmy kable NGK - a tu klops... 3 -tyg kable maja i padły ...:633: Proszę poleccie mi jakie kable bedą najlepsze do VR6 i czy faktycznie jest różnica między czarnymi a czerwonymi kablami Jutro zakładam stare kable - a te będe próbował reklamować, że wina nie montarzu, a kabla fabryczna, czy jak to się tam nazywa. :633: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #5 Napisano 9 Stycznia 2009 Nie ważne gdzie kupione i jakiej firmy po prostu złośliwość rzeczy martwych.VW niby też super auto a sypie się gorzej niż maluch.Może być jeszcze wina zapowietrzonego układu chłodzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ Zgłoś #6 Napisano 9 Stycznia 2009 sprawdzę ten układ w poniedziałek --- scalone --- a kable kupiłem NGK RC-VW201, ale znalazłem jeszcze kable do silnika AAA z NGK RC-VW211 czyli wnioskuje że te 201 są słabe, a te 211 są lepsze, bo wyższy symbol, czy o co w końcu o tu chodzi czy ktoś może napisać mi 3 najlepsze firmy kabli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #7 Napisano 9 Stycznia 2009 Hejka Z tymi kablami to loteria, ale kupiłem też NGK w Intercarsie i też badziewo. Miałem bosche - uszkodzony jeden od nowości (nie dało się zamontować ) , marne szanse na gwarancję .. W końcu kupiłem BERU i póki co jest git. Także albo to albo oryginał ASO. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #8 Napisano 9 Stycznia 2009 Do vr6 tylko beru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #9 Napisano 9 Stycznia 2009 Widze ze problem dotyczy mojego bylego auta. Mariuszku - pierwsza rzecz - mowilem CI ze swiece i kable zmienialem wiec nie bylo sensu wywalac kasy - na benzynie jest ok a na gazie szarpie - tu i tu uzywane sa kable i swiece wiec skoro na benzynie jest ok to odpowiedz jest prosta - usterka dotyczy ukladu zasilania gazem. Tak wiem zaraz powiecie ze moga byc kable - ale to moje byle auto i wiem ze kable byly ok. Sam nawet mowisz ze stalo sie tak po zatankowaniu gazu. Sprawdz filtry itd. Zobacz czujnik temperatury - czarny przewod z miedzianym koncem wchodzacy w parownik. Jesli komp bedzie mial zla temp parownika beda problemy. Sprawdz wtryskiwacze - na oko mozesz sprawdzic czy "cykaja",czy przewody szczelne do wtryskiwaczy, nie smierdzi gaazem? - jesli przynajmniej jeden bedzie kulal lub przewod bedzie dziurawy - auto bedzie szarpac. Jesli podstawowe rzeczy sprawdzisz wtedy na komp do gazownika. Ja z tym gazem nie mialem zadnych ale to zadnych problemow - lalem i jezdzilem. p.s kable mialem championa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ Zgłoś #10 Napisano 10 Stycznia 2009 Paweł dzięki za informacje bo najlepiej znasz tego VR-ka, którym jeżdżę- sprawdzę to co napisałeś... Moner dziękuję też Tobie - jak kupie teraz kable to BERU, ale o Championa nie słyszałem... Jadę zaraz montować stare Championa, a nowe NGK wyciągam i będę reklamował w sklepie... NGK może i są dobre ale do 4-cylindrów, a w 6-sciu sie nie sprawdzają:633: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #11 Napisano 10 Stycznia 2009 tak na marginesie nie ma podzialu na kolor - czerwone grubsze itd - sa tez niebieskie a jak sie ktos postara to moze i rozowe znajdzie ;] Sprawdz jeszcze przewody od zasilania cewek wtryskiwaczy - co prawda jesli ktoras bylaby wypieta to sekwencja nie odpali i sygnalizuje blad piszczeniem ale kto wie co sie moglo stac - na odleglosc to mozemy gdybac o wszystkim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ Zgłoś #12 Napisano 13 Stycznia 2009 Witam więc tak: Założyłem stare kable i już nie szarpie tak mocno na gazie, ale silnik nie pracuje równo NGK dałem na gwarancyjną i czekam co z tego wyniknie... Chamopion - mam teraz założone stare i silnik pracuje nie równo Chcę kupić BERU tak jak powiedział "MONTER" - są najlepsze do VR6, czekam jeszcze na odpowiedzieć z NGK - Co z kablami WN RC-VW201??? Znalazłem BERU o oznaczeniu ZEF - 1260 - czy te będą dobre??? http://moto.allegro.pl/item518730642_przewody_kable_zaplonowe_beru_vw_vr6_golf_passat.html Tak na marginesie nie związane z tematem dla Ciekawych: w poszukiwaniu kabli WN czerwonych do VR6 napotkałem na golfa VR6 z KOMPRESSOREM 300KM jak ktoś chce po oglądać jak to jest zrobione na ROTREX http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6472141 do VR6 montują jeszcze VORTECH - za drogi na takie zabawy EATON od MB najtaniej wychodzi - M62 do 400KM - montują w VR6, ale grzeje się; silniki od 2000ccm do 4000ccm - M90 do 600KM - lepszy będzie, ale jest większy; silniki od 3000ccm do 6000ccm Tu można zobaczyć jeszcze SEATA na Kompressor M62 pokazane jak jest montowane: http://tomekkk.fotosik.pl/albumy/87503.html#e Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ Zgłoś #13 Napisano 13 Stycznia 2009 tak na marginesie nie ma podzialu na kolor - czerwone grubsze itd - sa tez niebieskie a jak sie ktos postara to moze i rozowe znajdzie ;] Sprawdz jeszcze przewody od zasilania cewek wtryskiwaczy - co prawda jesli ktoras bylaby wypieta to sekwencja nie odpali i sygnalizuje blad piszczeniem ale kto wie co sie moglo stac - na odleglosc to mozemy gdybac o wszystkim. Paweł jednak jest różnica między kablami czarnymi i czerwonymi... Każdy wie co ma silnik AAA jakie ma kable pod maska są zwykłe cienkie, a tu jest fotka silnika AAA z czerwonymi kablami grubymi - i właśnie takich szukam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ Zgłoś #14 Napisano 13 Stycznia 2009 tu taj jest wyraźnie widać, że do VR6 są czerwone kable i są grubsze niż te zwykłe co ma większość z Nas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #15 Napisano 13 Stycznia 2009 ja bede upieral sie przy swoim Kable wymienilem razem ze swiecami bo nierowno chodzil. Po wymianie calkiem inna praca i jazda. Swiece sprawdzales? Teraz tak mysle a moze cewka Ci pada? Sprawdzales ja? SKoro nierowno chodzi na 2 parach przewodow to moze cos z cewka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ Zgłoś #16 Napisano 13 Stycznia 2009 zacznę od początku zaczął nie równo chodzić wiec wpadłem na genialny pomysł kupiłem nowe świece BOSCH i kable NGK pojeździłem z 3 tyg i zaczął źle jeździć na gazie - przerywać ja mu gaz a on mi takie skoki wiec postawiłem diagnozę na gaz bo wtedy tankowałem się gdzieś po trasie, ale to pewnie zbieg okoliczności wykluczyłem kable bo nowe wiec filtry albo coś innego od gazu. Pojechałam na warsztat było kilka jazd testowych i kilka razy podnoszony tego dnia na podnośniku w warsztacie, każdy stawiał różne diagnozy, to było takie duszenie się i przerywanie na gazie i jak by tłukł tłumik w podłogę - taki dziwny dźwięk nikt nic nie wiedział. Ja obstawiałem że tłumik, taki gościo, że coś w prawym kole jakieś odważniki, jakieś łożyska, podnosili łyżka silnik góra by wyczuć co stuka tak w trakcie jazdy. Aż wsiadł taki gościo i powiedział że miał coś takiego w BMW i to sa strzały w kolektorze i dalej to wali po wydechu i wina kabli dlatego się dławi nie ma siły i przerywa bo źle pali. wjechaliśmy po raz kolejny na podnośnik Maska w górę i wziął za przepustnice jak przywalił na maxa to zaczeło walić w kolektorze i pojawiły sie duże przebicia na nowych 2 kablach NGK RC-VW201 niebieskie iskry Po wymontowaniu kabli 3 tygodniowych NGK okazało się, że na tych 2 przewodach są wypalone dziury i - wiec wina materiału, że miesiąc wytrzymały kable WN NGK poszły do reklamcji załozyłem te stare co były kable Championa i znowu jest tak zanim kupiłem NGK - pracuje nierówno, nieraz chodzi dobrze, a nie raz nie równo... nic narazie nie bede grzebał, narazie VRek chula mimo iz czasem nie równo pracuje silnik, zdążyłem już posiedzieć w "sreberku" i oglądać film video:636: a może ma za niskie obroty - wydaje mi się że powinny być 800 na jałowym, a pokazuje mi jakieś 700 narazie leje gaz z Orlena, czekam na expertyze z NGK - jak będzie pozytywna kupuję kable WN BERU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #17 Napisano 13 Stycznia 2009 obroty na jalowym wnosza okolo 500 dla vrki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jocker_LZ Zgłoś #18 Napisano 13 Stycznia 2009 tak nisko... nie wiedziałem dzięki Paweł Super fura ten VR... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #19 Napisano 14 Stycznia 2009 obroty na jalowym wnosza okolo 500 dla vrki 650 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #20 Napisano 14 Stycznia 2009 napisalem przeciez ze okolo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach