Skocz do zawartości
bartolini1978

170 = 161 km ktoś mi ukradł koniki

Rekomendowane odpowiedzi

Prawda u Mnie za pierwszym razem też tak było wiec pomiar był 4x4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz piszą , że PD gubią koniki a w CR jest juz lepiej innym razem , że to z CR tak mają i gubią konie .Jak to wkońcu jest panie /panowie .

A tak z innej beczki czy CR z bluemotion s/s tez ma DPF ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raz piszą , że PD gubią koniki a w CR jest juz lepiej innym razem , że to z CR tak mają i gubią konie .Jak to wkońcu jest panie /panowie .

A tak z innej beczki czy CR z bluemotion s/s tez ma DPF ?

 

Zazwyczaj PD i CR 170-tki nie trzymały serii.

Tak pasek bluemotion na DPF-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja się pochwalę: na seryjnym sofcie mój BMR ma 175KM i 366Nm.

Hamowany był w Tune Force w Poznaniu po pozbyciu się pewnego filtra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja się pochwalę: na seryjnym sofcie mój BMR ma 175KM i 366Nm.

Hamowany był w Tune Force w Poznaniu po pozbyciu się pewnego filtra.

 

to bardzo ładnie, nie kusiło żeby mieć dwójkę z przodu w KM? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to bardzo ładnie, nie kusiło żeby mieć dwójkę z przodu w KM? :)

Po delikatnym podkręceniu na 193KM auto zaczęło zauważalnie kopcić. Postanowiłem więc wrócić do seryjnych ustawień, przy których auto kopciło zdecydowanie mniej... Troszkę jednak teraz żałuję, że zostałem przy seryjnej mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczął kopcić bo wywaliłeś "pewien filter" ;-)

Miałem i mam to samo

Ten sam silnik co Twój i seryjnie przed wywaleniem filtra pokazało na hamowni w V-Techu 177KM i 398Nm

Po wywaleniu dpf-a 180km i 401Nm ale kopci jak sie troche mocniej depnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem po co z tymi dpfami tak kombinujecie skoro kupiliscie diesla to chyba żeby dużo jeździć wiec nie wiem jak jeżdżąc dużo ma się problemy z dpf.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jak to napisałeś nie kombinujesz z dpf-em to dalej nie zrozumiesz co daje jego usunięcie ;-)

Niekoniecznie trzeba mieć z nim problemy zeby zdecydować sie na wywalenie imho zbędnego filterka ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po to on jest niezbędny, aby nie mieć takich problemów:

 

Zaczął kopcić bo wywaliłeś "pewien filter"

 

ale kopci jak sie troche mocniej depnie.

Brak dymu za tyłkiem to jedyna słuszna funkcja filtra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaczął kopcić bo wywaliłeś "pewien filter" ;-)

Wiem przecież...

Na seryjnym sofcie kopci mi delikatnie, na chipie zdecydowanie mocniej. Wolałem mniejszą (seryjną) moc i delikatne kopcenie. Ale dziś wolałbym więcej koksu i więcej dymu.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Nie rozumiem po co z tymi dpfami tak kombinujecie skoro kupiliscie diesla to chyba żeby dużo jeździć wiec nie wiem jak jeżdżąc dużo ma się problemy z dpf.

Kupiłem diesla po to, żeby pokonywać nim trasy po 300km (z Warszawy na Ślask). Niestety - mimo tych warunków sprzyjających samoczynnemu wypalaniu filtra mój DPF zapychał się i co chwila wchodził w wymuszone wypalanie sadzy. Po prostu osiągnął stan zapełnienia granicznego (62g)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 62g filtr jest jeszcze w całkiem dobrej kondycji, a na częste wypalanie jest rada...ale to nie o tym wątek ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy 62g filtr jest jeszcze w całkiem dobrej kondycji, a na częste wypalanie jest rada...ale to nie o tym wątek ;)

Nie mam go i już. Poza wymianą filtra na nowy nie było lepszej metody na pozbycie się problemu z częstym wypalaniem.

A wszelkie chemiczne i ultradźwiękowe metody czyszczenia, wypalania i inne czary są na dłuższą metę nieskuteczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mój BMR PD z 2007 miał w serii prawie 177KM i 367Nm, a od pół roku ma prawie 200KM i 411Nm. Wywalony DPF i wyłączony EGR. Wszystko śmiga pięknie i nie kopci. Dzięki Daronowi z forum:)

Passat B6 BMR.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat jakby umarł ale opiszę moja sytuację.

Wczoraj byłem w tuneforce w Poznaniu.

Przed wyjazdem z uk 15 grudnia byłem w vw żeby zmienili oprogramowanie w związku z afera dotyczącą emisji spalin.

Zauważyłem że więcej pali a z mocą chyba tak samo .

Chłopaki z tuneforce mówili, że właśnie tak robią wygrywając nowe mapy .

Mój w serii miał 172,5 czyli obalam mit że cr 170 nie trzyma mocy .

Auto ma 5,5 roku mam je 2,5 .

Po wirusie mam 199,2 KM i 420Nm.

Czuć różnice strasznie nawet na 6 się dobrze zbiera.

Dpf mam cały czas i żadnych innych przeróbek nie robiłem oprócz oplotu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat umarł, problem też ?  

 

Jest tu ktoś co nie miał fabrycznej mocy z manualną skrzynią biegów ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności