Nuttie Zgłoś #81 Napisano 20 Marca 2014 http://rperformance.pl zadzwoń i zapytaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #82 Napisano 20 Marca 2014 Prawda u Mnie za pierwszym razem też tak było wiec pomiar był 4x4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #83 Napisano 19 Października 2014 Raz piszą , że PD gubią koniki a w CR jest juz lepiej innym razem , że to z CR tak mają i gubią konie .Jak to wkońcu jest panie /panowie . A tak z innej beczki czy CR z bluemotion s/s tez ma DPF ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #84 Napisano 20 Października 2014 Raz piszą , że PD gubią koniki a w CR jest juz lepiej innym razem , że to z CR tak mają i gubią konie .Jak to wkońcu jest panie /panowie .A tak z innej beczki czy CR z bluemotion s/s tez ma DPF ? Zazwyczaj PD i CR 170-tki nie trzymały serii. Tak pasek bluemotion na DPF-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #85 Napisano 13 Września 2015 To ja się pochwalę: na seryjnym sofcie mój BMR ma 175KM i 366Nm. Hamowany był w Tune Force w Poznaniu po pozbyciu się pewnego filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #86 Napisano 13 Września 2015 To ja się pochwalę: na seryjnym sofcie mój BMR ma 175KM i 366Nm. Hamowany był w Tune Force w Poznaniu po pozbyciu się pewnego filtra. to bardzo ładnie, nie kusiło żeby mieć dwójkę z przodu w KM? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #87 Napisano 13 Września 2015 to bardzo ładnie, nie kusiło żeby mieć dwójkę z przodu w KM? Po delikatnym podkręceniu na 193KM auto zaczęło zauważalnie kopcić. Postanowiłem więc wrócić do seryjnych ustawień, przy których auto kopciło zdecydowanie mniej... Troszkę jednak teraz żałuję, że zostałem przy seryjnej mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zyzu Zgłoś #88 Napisano 13 Września 2015 Zaczął kopcić bo wywaliłeś "pewien filter" Miałem i mam to samo Ten sam silnik co Twój i seryjnie przed wywaleniem filtra pokazało na hamowni w V-Techu 177KM i 398Nm Po wywaleniu dpf-a 180km i 401Nm ale kopci jak sie troche mocniej depnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #89 Napisano 13 Września 2015 Nie rozumiem po co z tymi dpfami tak kombinujecie skoro kupiliscie diesla to chyba żeby dużo jeździć wiec nie wiem jak jeżdżąc dużo ma się problemy z dpf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zyzu Zgłoś #90 Napisano 14 Września 2015 Jeśli jak to napisałeś nie kombinujesz z dpf-em to dalej nie zrozumiesz co daje jego usunięcie Niekoniecznie trzeba mieć z nim problemy zeby zdecydować sie na wywalenie imho zbędnego filterka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #91 Napisano 14 Września 2015 Po to on jest niezbędny, aby nie mieć takich problemów: Zaczął kopcić bo wywaliłeś "pewien filter" ale kopci jak sie troche mocniej depnie. Brak dymu za tyłkiem to jedyna słuszna funkcja filtra... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #92 Napisano 15 Września 2015 Zaczął kopcić bo wywaliłeś "pewien filter" Wiem przecież... Na seryjnym sofcie kopci mi delikatnie, na chipie zdecydowanie mocniej. Wolałem mniejszą (seryjną) moc i delikatne kopcenie. Ale dziś wolałbym więcej koksu i więcej dymu. - - - - - aktualizacja - - - - - Nie rozumiem po co z tymi dpfami tak kombinujecie skoro kupiliscie diesla to chyba żeby dużo jeździć wiec nie wiem jak jeżdżąc dużo ma się problemy z dpf. Kupiłem diesla po to, żeby pokonywać nim trasy po 300km (z Warszawy na Ślask). Niestety - mimo tych warunków sprzyjających samoczynnemu wypalaniu filtra mój DPF zapychał się i co chwila wchodził w wymuszone wypalanie sadzy. Po prostu osiągnął stan zapełnienia granicznego (62g)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #93 Napisano 15 Września 2015 Przy 62g filtr jest jeszcze w całkiem dobrej kondycji, a na częste wypalanie jest rada...ale to nie o tym wątek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #94 Napisano 15 Września 2015 Przy 62g filtr jest jeszcze w całkiem dobrej kondycji, a na częste wypalanie jest rada...ale to nie o tym wątek Nie mam go i już. Poza wymianą filtra na nowy nie było lepszej metody na pozbycie się problemu z częstym wypalaniem. A wszelkie chemiczne i ultradźwiękowe metody czyszczenia, wypalania i inne czary są na dłuższą metę nieskuteczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łukasz Zgłoś #95 Napisano 15 Września 2015 A mój BMR PD z 2007 miał w serii prawie 177KM i 367Nm, a od pół roku ma prawie 200KM i 411Nm. Wywalony DPF i wyłączony EGR. Wszystko śmiga pięknie i nie kopci. Dzięki Daronowi z forum:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #96 Napisano 23 Grudnia 2016 Temat jakby umarł ale opiszę moja sytuację. Wczoraj byłem w tuneforce w Poznaniu. Przed wyjazdem z uk 15 grudnia byłem w vw żeby zmienili oprogramowanie w związku z afera dotyczącą emisji spalin. Zauważyłem że więcej pali a z mocą chyba tak samo . Chłopaki z tuneforce mówili, że właśnie tak robią wygrywając nowe mapy . Mój w serii miał 172,5 czyli obalam mit że cr 170 nie trzyma mocy . Auto ma 5,5 roku mam je 2,5 . Po wirusie mam 199,2 KM i 420Nm. Czuć różnice strasznie nawet na 6 się dobrze zbiera. Dpf mam cały czas i żadnych innych przeróbek nie robiłem oprócz oplotu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boroskym Zgłoś #97 Napisano 4 Marca 2019 Temat umarł, problem też ? Jest tu ktoś co nie miał fabrycznej mocy z manualną skrzynią biegów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach