dtambor Zgłoś #1 Napisano 7 Stycznia 2009 Witam, dziś w nocy trafiła mi się krótka trasa więc po rozgrzaniu silnika postanowiłem go troche przedmuchać. Po przeciągnięciu pod 5000 wpadł w tryb awaryjny ( nie zdziwiło mnie to bo ostatnio przyznam że troche zamulałem niestety, no ale robiłem krótkie odcinki i jak tu deptać na zimnym silniku). Ok, odczekałem, zgasiłem i postanowiłem się przejechać "na ostro" (przegoniłem może jakieś 20 - 25 km na wysokich obrotach i często wciskając gaz w deche i ciągnąc do końca). Przez całą drogę było ok, tylko pod sam koniec na 4 biegu podczas przyspieszania znowu awaryjny ale tym razem z kontrolką silnika i komunikatem EMISSION WORKSHOP. Po ponownym odpaleniu auto chodziło normalnie ale komunikat pojawiał się za każdym razem. Po podpięciu vaga wyskoczył tylko błąd przeładowania 17965. I tu pytanie bo przeglądałem forum i nikomu przy przeładowaniu chyba ten komunikat nie wyskakuje. Dziwi mnie to troche , piewrsze przeładowanie nic a za drugim razem komunikat, chyba że to oznacza coś jeszcze (no ale po skasowaniu znikło). Przeglądałem forum ale nie znalazłem takiego przypadku. Jak ktos może coś podpowiedziec to dzięki. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #2 Napisano 7 Stycznia 2009 normala sprawa....szukaj jak normalne przeladowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gregi999 Zgłoś #3 Napisano 20 Stycznia 2009 U mnie komunikat EMISSION WORKSHOP pojawia się po właczeniu zapłonu. Po uruchomieniu silnika podczas jazdy świecą dwie kontrolki: miga kontrolka od świec żarowych i świeci kontrolka silnika (kolor żółty). Na VAG-u pokazuje się komunikat (...zamrożona ramka... bdb), po wykasowaniu błędów komunikat pojawia się na nowo. Czyściłem już zawór EGR i przepustnicę - bez skutku. Może ktoś pomoże. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #4 Napisano 20 Stycznia 2009 ciezko pomoc jesli nie wiadomo o co chodzi.uzywales napewno jakiegos EOBD .podlacz vag i zczytaj bledy na poczatek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość FURI Zgłoś #5 Napisano 16 Lutego 2009 Ja mam to samo, ktoś juz sobie z tym poradził ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #6 Napisano 17 Lutego 2009 masz inny samochod.u ciebie moze byc cos innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Xylogel Zgłoś #7 Napisano 19 Czerwca 2009 Witam, u mnie wyskoczylo to samo. wczoraj zrobilem trase prawie 1000km czesciowo w korkach, troche po górach i troche deptania po autostradzie- czyli tryb mieszany. dzis zapalila sie kontrolka silnika i komunikat EMISSION WORKSHOP!. Po wylaczeniu i wlaczeniu zapala sie znowu. jade wieczorem sprawdzic na VAG co to takiego. Dam znac co i jak. MOj Pasek 2004 VW Passat Variant 3BG 1.9tdi 130KM ( po chipowaniu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semafor78 Zgłoś #8 Napisano 15 Lipca 2009 A u mnie stwierdzili, że to jakieś dwa czujniki od temperatury płynu. Jeden na jakimś wężyku, a drugi to sam nie wiem gdzie, bo techniczny angielski jest u mnie w powijakach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #9 Napisano 15 Lipca 2009 U mnie tez tak bylo Skonczylo sie na wymianiezaworu egr na nowy Na ebayu byl tniej niz w servisie i ku[ilem. Wyminilem i jest sucho i ladnie Pozrd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semafor78 Zgłoś #10 Napisano 16 Lipca 2009 Dzisiaj odebrałem z serwisu i wykaz części pokazuje: rad fan outlet sensor, coolant sensor + wymiana płynu chłodzącego. Razem z robocizną skaleczyli mnie na 230 funtów ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #11 Napisano 16 Lipca 2009 to ladnie.mysle ze poza aso to w 100 bys sie zamknal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kjaroslaw1 Zgłoś #12 Napisano 10 Marca 2010 U mnie wczoraj zaświeciła się kontrolka silnika i wyskoczył napis: emission workshop. Po podłączeniu do kompa okazało się, że jest przerwany przewód przy czujniku temperatury paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trequ Zgłoś #13 Napisano 5 Kwietnia 2010 witam, może mi ktoś pomoże z błędami P0401 i P0419 - oba związane z komunikatem emissions workshop co może być przyczyną ich wyskakiwania - gdzie szukać przyczyny?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #14 Napisano 13 Kwietnia 2010 Witam wczoraj na 600km trasie około na 400km wyświetlił mi napis Engine fault workshop! i zaczeła mrugać kontrolka świec po przejechaniu 150km zgasiłem go na chwile a po odpaleniu dołożył jeszcze jeden komunikat do poprzedniego Emissions workshop! i zapaliła sie na stałe kontrolka silniczek. Dziś rano jadąc do pracy zapalił tylko silniczek z tym drugim komunikatem a po południu wszystko jak gdyby nic zgasło i jest ok. O co chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujas Zgłoś #15 Napisano 25 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam! Naczytałem sie troche o czyszczeniu/zaślepianiu EGR-a więc i ja wczoraj po odpaleniu silnika odłączyłem przewód z EGR-a i zauważyłem że jakby równiej chodził,lepiej się zbierał tak do 1500 obrotów od zera .Jak odpaliłem po nocce zaświeciła sie kontrolka silniczka na żółto i wyskoczył kom EMISSOIN WORKSHOP.Podłącze EGR-a, skasuje błąd i zobacze bo zły na siebie jestem teraz. Edytowane 25 Kwietnia 2010 przez wujas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #16 Napisano 26 Kwietnia 2010 W vag-k+can wyświetliło mi takie 2 błędy 1/2 47b2 status:sporadic error unplausible signal a drugi 2/2 4c66 motor fuer saugrohrklappe-v157 kein signal status: pernament error shortcut to battery co one oznaczają pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_18 Zgłoś #17 Napisano 27 Kwietnia 2010 4c66 Witam. 1-wszy błąd to: 18354/P1946 - Control Module 1 for Coolant Fan: Defective 2-gi błąd to: 19558/P3102/012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal : Możliwe objawy: * Hard shudder when turning off the engine Hard dreszcz, gdy wyłączeniu silnika Possible Causes Możliwe przyczyny * Wiring/Connections from/to Motor for Intake Manifold Flap (V157) faulty Okablowanie / Połączenie / do kolektora dolotowego silnika dla Flap (V157) wadliwe Possible Solutions Możliwe rozwiązania: * Check Wiring/Connections from/to Motor for Intake Manifold Flap (V157) Sprawdź okablowanie / Połączenia z / do kolektora dolotowego silnika dla Flap (V157) * Check Motor for Intake Manifold Flap (V157) Sprawdź na kolektorze dolotowym silnika Flap (V157) o Perform Output Test Wykonaj test urządzeń Odnośnie tego błędu to jest raczej kilka odpowiedzi na forum np.: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55501 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #18 Napisano 27 Kwietnia 2010 dawid_18 a jak to sie te kody mają do siebie bo te co ty podajesz np.18354/P1946 to mam wypisane od sprzedawcy kabla ale te moje co wyświetla mi comander np.4c66 to ich z nikąd nie mam. Może jest gdzieś jest to wypisane który odpowiada któremu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawid_18 Zgłoś #19 Napisano 28 Kwietnia 2010 Spisane raczej nie jest @wiesław. Właśnie oto chodzi do commandera nie dają żadnej konkretnej instrukcji, a jeżeli chodzi o kody błędów to już naprawdę czasami trzeba się naszukać.... Jak dobrze poszukasz to znajdziesz po prostu.... (najwięcej na niemieckich forach) Te błędy które Ci podałem odpowiadają twoim na 100%. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alex_id Zgłoś #20 Napisano 24 Maja 2010 Witam, U mnie też od pewnego czasu zapala się kontrolka z komunikatem emission workshop, koledzy czy znajdzie się ktoś w mojej okolicy aby usterkę zdiagnozować Vagiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach