Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

dtambor    10

Witam, dziś w nocy trafiła mi się krótka trasa więc po rozgrzaniu silnika postanowiłem go troche przedmuchać. Po przeciągnięciu pod 5000 wpadł w tryb awaryjny ( nie zdziwiło mnie to bo ostatnio przyznam że troche zamulałem niestety, no ale robiłem krótkie odcinki i jak tu deptać na zimnym silniku). Ok, odczekałem, zgasiłem i postanowiłem się przejechać "na ostro" (przegoniłem może jakieś 20 - 25 km na wysokich obrotach i często wciskając gaz w deche i ciągnąc do końca). Przez całą drogę było ok, tylko pod sam koniec na 4 biegu podczas przyspieszania znowu awaryjny ale tym razem z kontrolką silnika i komunikatem EMISSION WORKSHOP. Po ponownym odpaleniu auto chodziło normalnie ale komunikat pojawiał się za każdym razem. Po podpięciu vaga wyskoczył tylko błąd przeładowania 17965. I tu pytanie bo przeglądałem forum i nikomu przy przeładowaniu chyba ten komunikat nie wyskakuje. Dziwi mnie to troche , piewrsze przeładowanie nic a za drugim razem komunikat, chyba że to oznacza coś jeszcze (no ale po skasowaniu znikło). Przeglądałem forum ale nie znalazłem takiego przypadku. Jak ktos może coś podpowiedziec to dzięki.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

rosiel    10

normala sprawa....szukaj jak normalne przeladowanie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość gregi999   
Gość gregi999

U mnie komunikat EMISSION WORKSHOP pojawia się po właczeniu zapłonu. Po uruchomieniu silnika podczas jazdy świecą dwie kontrolki: miga kontrolka od świec żarowych i świeci kontrolka silnika (kolor żółty). Na VAG-u pokazuje się komunikat (...zamrożona ramka... bdb), po wykasowaniu błędów komunikat pojawia się na nowo. Czyściłem już zawór EGR i przepustnicę - bez skutku.

 

Może ktoś pomoże. Dzięki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
rosiel    10

ciezko pomoc jesli nie wiadomo o co chodzi.uzywales napewno jakiegos EOBD .podlacz vag i zczytaj bledy na poczatek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość FURI   
Gość FURI

Ja mam to samo, ktoś juz sobie z tym poradził ??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
rosiel    10

masz inny samochod.u ciebie moze byc cos innego

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość Xylogel   
Gość Xylogel

Witam, u mnie wyskoczylo to samo.

wczoraj zrobilem trase prawie 1000km czesciowo w korkach, troche po górach i troche deptania po autostradzie- czyli tryb mieszany.

dzis zapalila sie kontrolka silnika i komunikat EMISSION WORKSHOP!.

Po wylaczeniu i wlaczeniu zapala sie znowu.

 

jade wieczorem sprawdzic na VAG co to takiego. Dam znac co i jak.

 

 

 

 

 

 

 

 

MOj Pasek 2004 VW Passat Variant 3BG 1.9tdi 130KM ( po chipowaniu)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
semafor78    0

A u mnie stwierdzili, że to jakieś dwa czujniki od temperatury płynu. Jeden na jakimś wężyku, a drugi to sam nie wiem gdzie, bo techniczny angielski jest u mnie w powijakach

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
nogman    0

U mnie tez tak bylo Skonczylo sie na wymianiezaworu egr na nowy Na ebayu byl tniej niz w servisie i ku[ilem. Wyminilem i jest sucho i ladnie Pozrd

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
semafor78    0

Dzisiaj odebrałem z serwisu i wykaz części pokazuje: rad fan outlet sensor, coolant sensor + wymiana płynu chłodzącego. Razem z robocizną skaleczyli mnie na 230 funtów ;/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
rosiel    10

to ladnie.mysle ze poza aso to w 100 bys sie zamknal

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kjaroslaw1    0

U mnie wczoraj zaświeciła się kontrolka silnika i wyskoczył napis: emission workshop. Po podłączeniu do kompa okazało się, że jest przerwany przewód przy czujniku temperatury paliwa.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
trequ    0

witam,

może mi ktoś pomoże z błędami P0401 i P0419 - oba związane z komunikatem emissions workshop

co może być przyczyną ich wyskakiwania - gdzie szukać przyczyny??

pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wiesław    0

Witam wczoraj na 600km trasie około na 400km wyświetlił mi napis Engine fault workshop! i zaczeła mrugać kontrolka świec po przejechaniu 150km zgasiłem go na chwile a po odpaleniu dołożył jeszcze jeden komunikat do poprzedniego Emissions workshop! i zapaliła sie na stałe kontrolka silniczek. Dziś rano jadąc do pracy zapalił tylko silniczek z tym drugim komunikatem a po południu wszystko jak gdyby nic zgasło i jest ok. O co chodzi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wujas    0

Witam! Naczytałem sie troche o czyszczeniu/zaślepianiu EGR-a więc i ja wczoraj po odpaleniu silnika odłączyłem przewód z EGR-a i zauważyłem że jakby równiej chodził,lepiej się zbierał tak do 1500 obrotów od zera .Jak odpaliłem po nocce zaświeciła sie kontrolka silniczka na żółto i wyskoczył kom EMISSOIN WORKSHOP.Podłącze EGR-a, skasuje błąd i zobacze bo zły na siebie jestem teraz.

Edytowane przez wujas

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wiesław    0

W vag-k+can wyświetliło mi takie 2 błędy

1/2 47b2

status:sporadic error

unplausible signal

 

a drugi

 

2/2 4c66 motor fuer saugrohrklappe-v157 kein signal

status: pernament error

shortcut to battery

 

co one oznaczają pomocy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dawid_18    0
4c66

 

Witam.

1-wszy błąd to:

18354/P1946 - Control Module 1 for Coolant Fan: Defective

 

2-gi błąd to:

19558/P3102/012546 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal :

 

Możliwe objawy:

 

* Hard shudder when turning off the engine Hard dreszcz, gdy wyłączeniu silnika

 

Possible Causes Możliwe przyczyny

 

* Wiring/Connections from/to Motor for Intake Manifold Flap (V157) faulty Okablowanie / Połączenie / do kolektora dolotowego silnika dla Flap (V157) wadliwe

 

Possible Solutions Możliwe rozwiązania:

 

* Check Wiring/Connections from/to Motor for Intake Manifold Flap (V157)

Sprawdź okablowanie / Połączenia z / do kolektora dolotowego silnika dla Flap (V157)

* Check Motor for Intake Manifold Flap (V157)

Sprawdź na kolektorze dolotowym silnika Flap (V157)

o Perform Output Test

Wykonaj test urządzeń

 

Odnośnie tego błędu to jest raczej kilka odpowiedzi na forum np.:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=55501

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wiesław    0

dawid_18 a jak to sie te kody mają do siebie bo te co ty podajesz np.18354/P1946 to mam wypisane od sprzedawcy kabla ale te moje co wyświetla mi comander np.4c66 to ich z nikąd nie mam. Może jest gdzieś jest to wypisane który odpowiada któremu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dawid_18    0

Spisane raczej nie jest @wiesław. Właśnie oto chodzi do commandera nie dają żadnej konkretnej instrukcji, a jeżeli chodzi o kody błędów to już naprawdę czasami trzeba się naszukać....

 

Jak dobrze poszukasz to znajdziesz po prostu.... (najwięcej na niemieckich forach)

Te błędy które Ci podałem odpowiadają twoim na 100%.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
alex_id    0

Witam,

 

U mnie też od pewnego czasu zapala się kontrolka z komunikatem emission workshop, koledzy czy znajdzie się ktoś w mojej okolicy aby usterkę zdiagnozować Vagiem ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wiesław    0

dawid_18 wymieniłem przepustnice z tym silniczkiem v157 na nowy i teraz mam takie błędy 4c65 ,4c66 ,42b3 te dwa sie powtarzają a ten ostatni przetłumaczyłem sobie że to jest jakieś zwarcie na mase czy walnięty jest jeszcze jakiś bezpiecznik? I nie włącza wentylatora klimy.

Edytowane przez wiesław

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
hasit    0

P0401 uklad recyrkulacji spalin wykryte za male natezenie przeplywu spalin

Wyswietla mi sie to od jakiegos czasu i chcialbym sie tego pozbyc na dobre. Wyczyscilem EGR co pomoglo na jakies dwa dni, ale problem wrocil. Ostatnio poczytalem troche na forum o zaslepianiu EGR potem o zaslepianiu rurek od podcisnienia nawet zaslepilem te co odchodzi od grzybka pomoglo na jakis dzien teraz zastanawiam sie nad wsadzeniem blaszki do EGR. Mam tylko takie pytanie poniewaz w bledzie mam napisane ze jest za male natezenie spalin wiec czy te zabiegi ktore mam zamiar wykonac nie ogranicza przeplywu jeszcze bardziej czy po prostu wylacza caly zawor i po sprawie. Moze ktos mial podobny blad i sie go pozbyl prosze o rade.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Lukasz_z4    0

Witam,

 

rano przy zapalaniu silnika pojawił się komunikat Emissions Workshop oraz zapaliła się żółta kontrolka.

Problem utrzymuje się już kilka dni, auto jeździ normalnie, nie traci mocy.

 

Po podpięciu vag nie pokazuje żadnych błędów!

 

Gdzie szukać przyczyny?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
phanteon    0
Witam,

 

rano przy zapalaniu silnika pojawił się komunikat Emissions Workshop oraz zapaliła się żółta kontrolka.

Problem utrzymuje się już kilka dni, auto jeździ normalnie, nie traci mocy.

 

Po podpięciu vag nie pokazuje żadnych błędów!

 

Gdzie szukać przyczyny?

 

Witam

 

U mnie wyskoczyło to przy męczeniu się z odpalaniem przy -20. Z dobroci serca zalałem prawie cały zbiornik z tego samego źródła co zawsze, dodałem dodatek - a następnego dnia przy kręceniu na siłe wywaliło błąd. Jadę dziś na VAGa, sprawdzenie świec. Auto jedzie normalnie - nawet wczoraj mi zgasł błąd, ale po paru kilometrach znowu wywaliło. Stary poczciwy TDI na pompie odpalał bez problemu przy -30, więc coś tu jest "nie halo".

 

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość mrthctomek   
Gość mrthctomek

witam, nie będę ściemniał, nie znam się na mechanice, czyt tego co potrafię to wymiana kół, z letnich na zimowe, co uczyniłem dzisiaj.

po zmianie kół postanowiłem się przejechać i sprawdzić czy nie "biją", ale moją uwagę przykuł fakt że mój pasek muli, świszczenia z turbo nie słychać.... więc przejechałem ok 15km i stwierdziłem że zajrzę na stację, zatankowałem do pełna wyrównałem ciśnienie w oponach i ruszyłem dalej, świst z turbo powrócił autko jakby lżejsze, ale za to mi zrobiła się cięższa noga, na krótkim odcinku chciałem mu depnąć do 140 i zobaczyć jak w tedy zachowują się świeżo założone zimówki, ale już przy 130 zapaliła się żółta lampka i tajemniczy napis emission workshop. Z czym to się je juz mniej więcej, podstawa- jechać na komputer, ale moje pytanie brzmi czy może się stać coś poważniejszego jeśli na warsztat pojadę dopiero za kilka dni po przejechaniu ok.2000km?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×