Skocz do zawartości
Gość yokass

Potencjometr położenia Biegów Automat

Rekomendowane odpowiedzi

Gość yokass

Witam jestem "laikiem" ,co chodzi o automaty , ale posiadam własnie takiego passata B5 1.8 20v 125 km Adr Automatyczna skrzynia biegów !!!! Opis zdarzenia:

 

Dzis rano wsiadłem do smochodu jak zawsze i odjechałem też jak zawsze:) Ale kiedy zparkowałem na parkingu i chciałem cofnoąć wrzuciłem Bieg na pozycję "R" no i zdziwienie Brak wstecznego :( cały dzień jeżdziłem od mechanika do mechanika podłączyłem pod kompa i nic :( Zero błedów :/

Stwierdzili mechaniczne uszkodzenie sprzęgła :/ i Koszt 2500 zł za naprawę :o szok szok szok :/ umowóiłem sie na Poniedziałem az tu nagle niedawno około godziny 17 :00 Nagłe ożywienie wstecznego??? zaczoł działac ale teraaz kiedy wrzucam Na wsteczny bieg R to na liczniku nadal stoi "D" :/ Moje pytanie co to moze być???? ps: nie wieże juz mechanikom !!!

Edytowane przez yokass

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada cos bardziej na elekronike lub problem z wybierakiem,

nie jezdzij po zwyklych mechanika bo w 98% nie maja pojecia o automatach.

Znajdz specjaliste od takich skrzyn, ktory zajmuje sie glownie tym, czesto wiaze sie to z dalekim wyjazdem ale w moim przypadku bylo warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yokass

Moje pytanie jak nazywa się to urządzenie które odpowiada za położenie biegu??? (elektryczne)/???>./???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yokass

wiem jak nazywa sie już to użadzenie ale gdzie je moge kupić???? A nazywa się Potencjometr skrzyni biegów inaczej przełącznik wielofunkcyjny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powoli, jestes juz pewien ze to jest problemem? Ja zasugerowalem co moze byc a przyczyn moze byc wiele wiecej. Jedz najpierw na diagnoze do speca.

Udostępnij tę odpowiedź