Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o mnie to na mnie super wrażenia nie zrobił, ale zobaczymy co wejdzie do produkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popieram

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tak przód od nowego scirocco a linia boczna identyczna z audi a6 linia szyb i przetłoczenia od bmw serii 5 nowej - ta cała wizualizacja to troche jakaś taka naciągana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To lift b6 a nie b7 - za mało zmian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość prezes-vip

W pierwszym momencie odniosłem wrażenie że Hondą zaleciało, ale sam design jakby nie patrzeć jest ładny. Chciałbym też... mam marzenie aby stylistyką wrócili do B3/B4. Te Passaty są po prostu najładniejsze.

Edytowane przez prezes-vip
literówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiem tak przód od nowego scirocco a linia boczna identyczna z audi a6 linia szyb i przetłoczenia od bmw serii 5 nowej - ta cała wizualizacja to troche jakaś taka naciągana

 

EEE... zmienił się tylko przód, bo reszta jest bardzo podobna do b6.

 

To lift b6 a nie b7 - za mało zmian

Nie będzie liftu passata b6, bo jest tak brzydki i nie nawiązuje wogóle do tradycji vw, że moge sobie dać reke uciąć, że go juz poprawiać nie będa. Wystarczy poczytać, jak Walter de'Silva krytycznie się odnosił do stylizacji na "z wielkimi chromowanymi grillami"

W dodatku, vw teraz będzie produkować na jednej płycie z audi, skodą, seatem itd, więc zmiany będą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W pierwszym momencie odniosłem wrażenie że Hondą zaleciało, ale sam design jakby nie patrzeć jest ładny. Chciałbym też... mam marzenie aby stylistyką wrócili do B3/B4. Te Passaty są po prostu najładniejsze.

 

Jakie najładniejsze miałem wcześniej B3 i powiem ci że przed jego kupnem podczas rozmyślania co tu kupić nawet nie brałem go pod uwagę ( nie podoba mi się jego przód i nie tylko ). Co prawda po kupnie byłem z niego zadowolony i nie żałowałem ale nadal niezbyt mi się podoba...;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dodatku, vw teraz będzie produkować na jednej płycie z audi, skodą, seatem itd, więc zmiany będą.

Raczej to juz tak robia od chyba 10 lat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej to juz tak robia od chyba 10 lat :)

Tak ale teraz będą to robić inaczej:

 

Audi przygotowuje system modułowy: czy oznacza to koniec płyt podłogowych w VW?

 

System klasycznych płyt podłogowych koncernu VW prawdopodobnie zakończy swoją karierę.

Pokazała to Skoda Roomster, która z przodu wykorzystuje zawieszenie z Fabii, z tyłu komponenty z pierwszej Octavii, włącznie z podłogą pod bagażnikiem, wszystko razem połączono nowym, środkowym elementem płyty podłogowej. Audi przygotowuje kolejną ewolucję, która umożliwi osiągnąć pożądane oszczędności, a zarazem projektanci nie będą ograniczeni rozmiarami platformy. System płyt podłogowych nie umożliwiał żadnej znaczącej zmiany rozstawu kół i tylko bardzo ograniczone zmiany rozstawu osi. W wyniku tego, wszystkie samochody zbudowane na danej platformie musiały się przystosować jej rozmiarom, co często było mankamentem ciekawego w pozostałych aspektach auta. Problem był widoczny np. w pierwszej generacji Skody Octavia, która wykorzystywała płytę VW Golf IV. Octavia na tylnych siedzeniach oferowała minimalną przestrzeń na nogi, co w dużej mierze było spowodowane małym rozstawem osi (2511 mm) płyty podłogowej. Audi nowy system modułów przygotowuje dla modeli A4, A6 i A8, będzie on wykorzystywał wiele takich samych elementów, ale zarazem umożliwi łatwą zmianę rozmiarów podwozia. Podłużnie zamontowany silnik przed przednią osią, to podstawowy warunek konstrukcyjny systemu quattro. Zmiana położenia mechanizmu różnicowego umożliwiła przesunięcie przedniej osi o 110 mm do przodu, nie zmieniając pozycji silnika. Rozstaw kół zmienia się nie tylko przez zmianę obręczy, ale także przez zmianę położenia elementów zawieszenia. Układ kierowniczy, który dotychczas znajdował się nad skrzynią biegów, przesunie się nieco niżej, co umożliwi bardziej precyzyjną pracę układu i ograniczenie wpływu sił napędowych.

 

Myślę, że nowy passat, też będzie oparty o konstrukcje modułową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisaj gdy kobieta była pochłonięta zakupami, wpadłem na sekundkę do empiku, wziąłem do reki Auto świat i co widze? Super passat na okładce!

Co ciekawe, vw planuje (albo blefuje) wprowadzić wesje passat plus, opartego na tej samej platformie co A6/A7 i wyposarzyć we wnętrze podobne do phaeton'a, by stworzyć konkurencje dla klasy E, Bmw 5 i Superb'a pewnie.

Ciekaw jestem co im z tego wyjdzie.

 

Jednak się nie myliłem, takie auto będzie i to już jest raczej pewne, co ciekawego wyczytałem:

1. Auto w 90% będzie bazować, na a6, ale będzie szersze i dłuższe (ma przekroczyć 5 metrów.

2. Silniki te same co audi a6 włącznie z 3,0V6TDI 300Hp, jak i 4,2FSI 300Hp + quattro w standardzie (oparte na torsen'ie).

3. Nazywać się będzie passat plus i wnętrzem ma konkurować, z odpowiednikami dzięki wyposarzeniu zaporzyczonemu z phaetona.

4. Auto ma być odrobinę tańcze niż a6/a7, ale ma być obszerniejsze, i oczędniejsze niż Bmw i Mercedes

 

Co ciekawe. Passat będzie dalej, ale ma być produkowany na płycie golfa, nie będzie już wyposarzony w większe silniki niż 4 cylindrowe. Jednym słowem, jego "klasa" będzie obniżona :(

 

Strzeliłem, 2 fotki - wybaczcie jakość, ale z ręki w sklepie:D

20090125xz0.th.jpg20090125001vk1.th.jpg

Szczegółowo polecam lektórę Auto Świat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale szczerze mówiąc to tylko przód uległ większym zmianom a reszta jakaś taka sama :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tam sie podoba choc taki golf-scirocco ale fajnie i inaczej

 

dluzej patrzac minus w postaci znaczka na grilu ktory wchodzi na klape tak jak w golfie 4 i wywalenie go spowoduje dziwne wciecie w klapie i zderzaku nie wiadomo po co=bieda

halogeny jakies nie trafione, jakis fajny led mozna by dac albo cos inaczej np blizej srodka no ogolnie cos z nimi nie trafione

Edytowane przez indi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi tam sie bardzo podoba:D:D:D Jest Rewelacyjne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem najładniejszy pasiio to modele B4 i B5 FL reszta taka sobie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim skromnym zdaniem najładniejszy pasiio to modele B4 i B5 FL reszta taka sobie .

 

A o B3 zapomniał ?? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Totalnie nie trafiona modernizacja, wygląda okropnie, aż strach pomyśleć że tak ma wyglądać passat. Nie to nie może być prawda. Może nie passat a jakiś nie udany prototyp. Tragedia, 3B jest ładniejszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzyma linie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak chyba nie do konca nowa generacja...

 

Ogolnie zgodnie z artykulem z AS ze stycznia to ten model to tzw PASSAT PLUS, pierwsze kombi o dlugosci wiekszej niz 5m, ma rywalizowac z Merc E, A6, BMW 5,

A nasze poczciwe passaty maja byc wiekszymi golfami:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności