Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Seat powinien dzisiaj sprzedawać model A4, a nie jakieś tam Exeo.

O rany, lepiej aby nikt tego nie zobaczył z forum seata:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat Exeo z tego co wiem ma inne plastiki (gorsze) niż te co były w B7, do tego musiało się upodobnić do Seata, co niestety nie wyszło ciekawie. Dla mnie to nieudany pomysł. Passat musi się bardziej zmienić, by poważnie odgonić Superba, który skutecznie podbiera klientów VW - kombi jest naprawdę udane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na wstępie zaznaczę , że nazwa B6fl była by odpowiednia , ale producent postanowił inaczej więc mamy "nowy" model - b7. środek można powiedzieć , że przeszedł leciutki lifting zaś z zewnątrz jednak dostrzegam spore zmiany.

 

mi się osobiście nigdy nie podobało b6 w sedanie , raczej nigdy bym go nie kupił , za to gdy zobaczyłem w salonie najnowszego paska to od pierwszego wejrzenia się zakochałem :roza

 

skoro b6 dobrze się sprzedawało , nie było zbyt zawodne czy awaryjne , więc kosmetyczne zmiany ( o ile są one "in plus") wpłyną tylko pozytywnie.

 

jak dla mnie b7-mka jest świetnym autem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak widać temat rzeka.Reasumując naprawdę mamy to samo auto troszkę zmienione stylistycznie.Jedni uważają,że B6 to auto z charakterem inni odwrotnie,że B7 jest ładniejsze.Ja zaliczam się do tych którzy zawsze wzdychali kiedy pojawiał się nowy passat.Wyjątkiem była B4 no i teraz B7, która w mojej ocenie jest wstrętna i gdybym musiał kupić teraz nowe auto tej klasy nie byłby to passat(wiem,że bardzo zgrzeszyłem ale poczekam na B8).A są też tacy jak mój kolega (też jeżdzi passkiem),któremu się B7 podoba.Tak czy inaczej jest to lift,który jednym się podoba,innym nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem tu nowy i niebardzo umiem się odnalezć. Postanowiłem podpiąć się pod ten temat, gdyż właśnie takiego nowego Passata posiadam (B7 2011r.) a mam co do niego 2 pytania.

1) Jak zmienić zwykłe lampy na ksenony, co trzeba kupić, przerobić, itd

2) Mam duży wyświetlacz na konsoli środkowej, radio itp a nie mam nawigacji, Opieram się na haśle POLAK POTRAFI więc prosze o pomoc.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daniel666 , rzeczywiście to nie odpowiedni dział ale moderatorzy powinni przenieść w lepsze miejsce. widzę , że masz identyczne problemy co ja , tj. w moim b7 też nie ma ksenonów (bo na polskim rynku montowano je dopiero od kwietnia tego roku ...) oraz Navi.

 

Na drugie pytanie ci mogę odpowiedzieć , i ja i pewnie ty mamy radio RCD 510 - czyli bez navi. Na allegro są dostępne praktycznie identyczne odbiorniki o nazwie RNS510 w których to już navi jest zamontowana. Jeżeli sama wymiana jest Plug and Play to było by super

 

Ale bardziej mnie ciekawi kwestia ksenonów ... bo nie ukrywam , że to aż wstyd aby w nowym aucie tej klasy ich nie było ;( również chętnie dowiem się jak najłatwiej je zamontować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Jestem tu nowy i niebardzo umiem się odnalezć. Postanowiłem podpiąć się pod ten temat, gdyż właśnie takiego nowego Passata posiadam (B7 2011r.) a mam co do niego 2 pytania.

1) Jak zmienić zwykłe lampy na ksenony, co trzeba kupić, przerobić, itd

2) Mam duży wyświetlacz na konsoli środkowej, radio itp a nie mam nawigacji, Opieram się na haśle POLAK POTRAFI więc prosze o pomoc.

Pozdrawiam.

daniel666 , rzeczywiście to nie odpowiedni dział ale moderatorzy powinni przenieść w lepsze miejsce. widzę , że masz identyczne problemy co ja , tj. w moim b7 też nie ma ksenonów (bo na polskim rynku montowano je dopiero od kwietnia tego roku ...) oraz Navi.

 

Na drugie pytanie ci mogę odpowiedzieć , i ja i pewnie ty mamy radio RCD 510 - czyli bez navi. Na allegro są dostępne praktycznie identyczne odbiorniki o nazwie RNS510 w których to już navi jest zamontowana. Jeżeli sama wymiana jest Plug and Play to było by super

 

Ale bardziej mnie ciekawi kwestia ksenonów ... bo nie ukrywam , że to aż wstyd aby w nowym aucie tej klasy ich nie było ;( również chętnie dowiem się jak najłatwiej je zamontować

 

Proponuje przeszukać dział B6/7 i jak nie ma tematu który was interesuje to należy założyć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukałem tematów odnośnie najnowszego Passata B7 i niestety nie znalazłem, gdyż jest to świeżutkie auto na forum i chyba ogólnie na drogach. Pozwoliłem się wtopić w temat najbardziej podobny, nie wiem gdzie mam się odnależć i umieścić, gdyz jestem nowy i słabo zaawansowany komputerowo:dolamam.

Próbowałem załozyć nowy temat i niestety nie moge, DILER01 może Ty to zrób, to sobie odpowiemy na nasze problemy.:kumple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
środek można powiedzieć , że przeszedł leciutki lifting zaś z zewnątrz jednak dostrzegam spore zmiany.

 

mi się osobiście nigdy nie podobało b6 w sedanie , raczej nigdy bym go nie kupił , za to gdy zobaczyłem w salonie najnowszego paska to od pierwszego wejrzenia się zakochałem

Wszystko jest rzeczą gustu, mi podobał sie bardziej B6, ale może się opatrzeć i za rok może przekonałbym się do B7-ki :).

Co do różnic zewnętrznych to także kosmetyka - spojrzyj proszę na profil tych aut - są identyczne. Spojrzyj na tył zakrywajac lampy - to samo. Największe różnice z przodu i to mi się właśnie nie podoba, jak ktoś napisał, grill z wołgi.

 

Na allegro są dostępne praktycznie identyczne odbiorniki o nazwie RNS510 w których to już navi jest zamontowana. Jeżeli sama wymiana jest Plug and Play to było by super

Plug and Play to nie bedzie, bo trzeba mieć jeszcze antenę gps, której vw w standardzie do aut bez navi nie wkłada, oraz wszystko aktywować VAGiem. Jest wtedy możliwośc obsługi z kierownicy i wyświetlania komunikatów nawigacji z komputera pokładowego. Tak było w przypadku B6, ale B7 ma 95% elementów tak samo rozwiązanych.

 

Ale bardziej mnie ciekawi kwestia ksenonów ... bo nie ukrywam , że to aż wstyd aby w nowym aucie tej klasy ich nie było ;( również chętnie dowiem się jak najłatwiej je zamontować

Pewnie tak jak w B6 łatwo nie będzie. Mam jednak inne pytanie, jak Ci się sprawują seryjne reflektory w B7 w nocy? Te z B6-ki były istną porażką, dużo lepsze są w skodzie fabii, stąd w tym aucie xenony to była podstawa. Czy w B7 producent bardziej się postarał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytałem, w B6 z ksenonami było trochę zachodu, tutaj jest pewnie podobnie, poszukajcie tematów z B6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem dlaczego koledzy (ci ktorzy kupili b7 bez xenonow) nie pojechali po b7 chocby do niemieckiego dilera i nie wrocili nowym paskiem z wymarzonym wyposazeniem... a grzebac teraz w nowym aucie... ehhhh, ja bym nie kombinowal juz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"diler01" zostałeś wprowadzony w błąd chyba :) ksenony od kwietnia ? ja w Polsce zamówiłem Passata z ksenonami/ledami pod koniec grudnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pawełvw. Ile juz przejechales km? Auto ju dotarte?:D. Jaką masz srednią w spalaniu ON??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Danek mam przejechane ok 1900km. Tych silników to już nie ma co docierać ale 1000km jeździłem spokojnie. Najniższe spalanie jakie udało mi się uzyskać to 5.2l/100km :D najwyższe ok 11 w mieście nie pamiętam dokładnej liczby szczerze nie zwracam na to zbytniej uwagi :) co by nie powiedzieć auto jest bardzo oszczędne w końcu to BlueMotion.

Widzę dużą różnicę między tym 170km CR a 170 PD pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie a propos bluemotion. Mnie troche irytuje to ciągłe wyłaczanie motoru na postoju.Mozna jakos wydluzyc /opoznic czas tego ustrojstwa?Np zeby wyłaczal sie po powiedzmy 10-15 sek od momentu nacisniecia stopu.A moze jakies inne chwyty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli Ci chodzi o system start/stop a chyba tak to da się go wyłączyć całkowicie. Ja z niego nie korzystam wg mnie to tylko dodatkowe obciążenie dla silnika zbędny bajer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadajecie dziwne pytanie. Jak zmienić na ksenony? Oczywiście, że należy o to zapytać w ASO i nawet nie liczyć na koszta mniejsze niż 5k. Panowie macie samochód na gwarancji, a to jest bardzo duża ingerencja w elektronikę. Poza tym nawet jakbyście chcieli to bardzo trudno będzie znaleźć już te reflektory na rynku wtórnym. Trzeba chwilę poczekać.

 

 

Ale bardziej mnie ciekawi kwestia ksenonów ... bo nie ukrywam , że to aż wstyd aby w nowym aucie tej klasy ich nie było ;( również chętnie dowiem się jak najłatwiej je zamontować
W żadnym nowym aucie tej klasy w podstawowych wersjach ich nie dają, więc bez przesady, że obciach tak jeździć. Tak jakby ksenon był wyznacznikiem czegokolwiek w samochodzie, bez niego jak bez ręki. Ludzi nie takimi furami jeżdżą bez ksenonów czy skóry i nie sądzę, by czuli się z tego powodu gorzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Apropos spalania. Zauważyłem że te nowe silniki BlueMotion są o wiele oszczędniejsze. W B6 mam 2,0T 200 KM, a w B7 mam 2,0T 211 KM i średnio o 1 litr B7 pali mniej. Szczerze mówiąc mam ciężką nogę i w trasie potrafi spalić około 9, a zdarzy się że nawet 8,7 . Także naprawdę są oszczędniejsze.

A jeszcze odnośnie wyłączania silnika, to ja nic takiego nie mam. Kolego "danek" jaki masz silnik w B7??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ludzi nie takimi furami jeżdżą bez ksenonów czy skóry i nie sądzę, by czuli się z tego powodu gorzej.

 

no tutaj bym polemizował...

miałem B5FL z xenonami i równcześnie służbowe Mondeo bez - różnica w jeździe nocne kolosalna. Dużo jeżdżę nocą i obecnie nie wyobrażam sobie tak komfortowej i szybkiej nocnej jazdy na klasycznych lampach (bez różnicy czy słabe jak w paskach czy mocniejsze). Skóra - oczywiście kwestia gustu ale xenony, uważam kwesia przede wszystkim bezpieczeńswa podczas jazdy nocą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie podlega dyskusji, że reflektor ksenonowy jest dużo skuteczniejszy, niż halogenowy, ale chodzi o standard wyposażenia. Jak Genesis napisał, w praktycznie każdym samochodzie u każdej marki ksenony to sprawa wyposażenia dodatkowego, opcjonalnego, które trzeba sobie po prostu domówić. W żadnym samochodzie z tego segmentu nie ma ksenonów w standardzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności