karolsosno Zgłoś #561 Napisano 10 Grudnia 2010 Dokladnie wyszlo 159 tys, ale po znizkach wyjdzie 145.Wersja 2.0 Tsi - DSG Highline. Trzeba przyznac ze drozszy jest od poprzednika Dla pracowników VW wyszłoby 130k Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serax123 Zgłoś #562 Napisano 10 Grudnia 2010 Mysle ze az tak duzego upustu(okolo 15%), nie dostali by. Bym sie zastanawial przy kierowniku salonu ale zwykly pracownik raczej nie ma szans. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karolsosno Zgłoś #563 Napisano 10 Grudnia 2010 (edytowane) zwykly pracownik raczej nie ma szans Każdy pracownik VW może przystąpić do programu "przywilej korzyści" i kupić passka w cenie katalogowej minus kilka % Edytowane 12 Lutego 2011 przez karolsosno Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #564 Napisano 10 Grudnia 2010 Chyba się zatrudnię w VW w charakterze sprzątacza na 1/30 etatu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaswu Zgłoś #565 Napisano 11 Grudnia 2010 Zachecony ta burzliwa dyskusja, wybralem sie wczoraj do salonu by obejrzec "nowego" paska, sharana i caravel. Oba samochody byly w kolorze czarnym stad moze moje wrazenia: - auto sprawia wrazenie mniejszego niz sprzed FL - przedni pas wyglada malo drapieznie i niepozornie- troche mi on nie pasuje do tej wielkosci auta, zadne chromy i 100 choinkowych swiatel tego nie zmieni - tyl jest dla mnie totalna porazka- jest tak nijaki w rzeczywistosci, ze wlasciwie pasuje tylko do stylu Skody. Delikatnie przeprojektowana linia klapy kufra spowodowala, ze szybko pobieglem do swojego by sprawdzic czy aby nie zmniejszyli otworu bagaznika w ramach lifu. Niby nie, ale wystajace haczyki i przyciski skladania tylnych foteli powoduja, ze wlasnie tak to wyglada. Srodek: Tutaj zmian tyle co kot naplakal, w salonie nie bylo highline'a tylko comfort, wiec dla mnie fotele byly totalna porazka. Duzo lepszy jest wyswietlacz HD, choc spodziewalem sie, ze to HD bedzie wieksze . Ilosc przyciskow i umiejscowienie przy lewarku na ogol irytujaca, zwlaszcza prawy rzadek, do ktorego w czasie jazdy po prostu jest trudny dostep. Wyjatek jest hamulec elektromagnetyczny, ktory obsluguje sie w koncu wlasciwa reka- jak ktos jezdzil automatem to nie ma to znaczenia. Na plus (estetyczny), nalezy zaliczyc wieksze powleczenie skora drzwi i "raczki". Dla mnie ten FL to rozczarowanie. Moze jak mi sie juz opatrzy to go "znienawidze" i zacznie mi sie podobac , ale chyba to szybko nie nastapi. Ja czekam na kolejna prawdziwa generacje. Zobacze jeszcze jak te wszystkei usprawnienia wplynely na jazde (zwlaszcza wyciszenie, bo w C5 to dla mnie bylo totalne rozczarowanie). Moze sie wtedy przekonam (b. watpie). -- luk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gutierrez Zgłoś #566 Napisano 11 Grudnia 2010 Zobacze jeszcze jak te wszystkei usprawnienia wplynely na jazde (zwlaszcza wyciszenie, bo w C5 to dla mnie bylo totalne rozczarowanie). Akurat wyciszenie w C5 jest bardzo dobre, no ale zalezy tez jaka wersja jezdziles, bo tylko topowy Executive ma wielowarstwowe, laminowane szyby (wszystkie, nawet boczne). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielu90 Zgłoś #567 Napisano 11 Grudnia 2010 A mi się jakoś nie podoba ten "nowy" passat czegoś w nim brakuje. Nie ma tego wewnętrznego "mniam" które niewątpliwie było i jest w B6 oczywiście to wszystko kwestia gustu no ale z przodu ta listwa jak od mikrofalówki to chyba nie było dobre rozwiązanie, może musi mi się opatrzeć ten lifcik passka ale nie powala według mnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaswu Zgłoś #568 Napisano 12 Grudnia 2010 Akurat wyciszenie w C5 jest bardzo dobre, no ale zalezy tez jaka wersja jezdziles, bo tylko topowy Executive ma wielowarstwowe, laminowane szyby (wszystkie, nawet boczne). Akurat jezdzilem topowa wersja. Moze i wytlumienie szyb cos dalo, ale Passat dawal cisze niewiele gorsza niz C5. Poza tym jak w dizlu ganialo sie cytryne (bo przy 140 koniach i tej masie jest to konieczne) to silnik robil sie halasliwy i moze cytryna ma cudowne uszczelki i szyby w oknach, ale wytlumienie na przegrodzie to ma cienkie. -- luk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #569 Napisano 12 Grudnia 2010 Nowy FL nie ma tego drapierznego spojrzenia.... Z początku jak smigałem b5FL to też byłem na nie co do B6 lecz się przekonałem z czasem... do B7 napewno się nie przekonam!!!!!!!!!! wole CCjuż jest 5osobowy więc już powoli myslę..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wicker Zgłoś #570 Napisano 12 Grudnia 2010 Nowy B7 wiernie wpisuje się w linię stylizacyjną VW zapoczątkowaną w 2008 przez Golfa VI (prosta - podłużna grillownica), lekko ukośne światła przednie, tył "prostokątny". Kolejny był nowy Polo, teraz Pasek 7 generacji. Koncern VAG wprowadzi w latach kolejnych następujące nowości: CC - 2012 Pheaton - 2012 Touran - 2012 Tiguan - 2012 Info z najnowszej wersji "Motoru" (kupiłem w ubiegłym tygodniu) - polecam W 2012 będzie również nowa Octavia linią przypominająca lekko "zminiaturyzowanego" Superba, rok później wkroczy do akcji Golf VII o przodzie w 100% podobnym do aktualnej wersji Audi A4. Ogólnie zapowiada się wielka ofensywa na rynku motoryzacyjnym w klasie średniej i kompakt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #571 Napisano 12 Grudnia 2010 (edytowane) Koncern VAG wprowadzi w latach kolejnych następujące nowości:CC - 2012 Pheaton - 2012 Touran - 2012 Tiguan - 2012 To nie wiem jaki Ty masz Motor U mnie jest napisane CC lift - 2011 Pheaton - 2013 Touran - 2013 Tiguan lift - 2011 Eos, chyba lift - 2011 Roadster <3 - 2013 Skąd info o golfie i octavi? Nic oficjalnego nie ma, tylko wizje. Pokaż mi tą wizję golfa podobną do a4 bo tej akurat nie widziałem. Edytowane 12 Grudnia 2010 przez theOne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beart Zgłoś #572 Napisano 12 Grudnia 2010 Witam Powiem wam tak na zdjęciach to ten B7 tak sobie wygląda.Mimo że ma chromu pełno to nadal na zdjęciach słabo.Natomiast zawsze pamiętam jedną prawidłowość że jak wchodził co nowszy vw np. Golf to poprzednik mi się bardziej podobał np. golf 4 vs golf 5 i teraz też tak jest porównując zdjęcia.Natomiast jak obejrzałem kilka filmików Passata B7 w wersji kombi i ta bryła taka trochę klockowata jest - przypominająca kwadratowością B53BG to mi się zaczął podobać i to nawet bardzo. Chodzi chyba o to że się musi opatrzyć i musimy się przyzwyczaić B7 górą :dobrze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrix2632 Zgłoś #573 Napisano 17 Grudnia 2010 Ja odebrałem z salonu 12 października nowego passka cc, kilka dni później pojechałem do salonu po oponki i miałem przyjemność oglądać nowe b7 w wersji highline i powiem wam, że gdybym mial wybierać ponownie i passat b7 byłby tańszy od cc o 20%, wybrałbym ponownie cc. Ta nowa b7 jest dla mnie jakaś taka plastikowa, (cały przedni zderzak z grilem w chromie), jedyne co mi się w nim podobało, to troche ładniejszy komputer z navi, bardziej kolorowy, poza tym, nie urzekł mnie jakoś bardzo, ale to tylko moja opinia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #574 Napisano 17 Grudnia 2010 cc tez za rok zmieniaja Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrix2632 Zgłoś #575 Napisano 17 Grudnia 2010 No właśnie widziałem, jestem bardzo ciekawy co się w nim zmieni, pewnie wstawią jakieś lampy z ledami, chociaż ja mam marzenie, żeby wreszcie spolszczyli menu i nawigację, wprawdzie można to zrobić, ale mając autko na gwarancji, jest to trochę ryzykowne . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawbay Zgłoś #576 Napisano 19 Grudnia 2010 Przyznam że spodziewałem się większych zmian w nowym Passacie. Dla mnie to jednak facelifting a nie nowy model Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #577 Napisano 19 Grudnia 2010 Dokładnie facelifting a nie nowy mode, jak byłem w salonie to zapytałem gościa czy przypadkiem nie wie dlaczego VW usunął te dwa sprytne schowki koło awaryjnego a dał tam teraz zegarek jak w S-klasse, to się gość spytał jakie schowki, aha, a kto z nich korzysta. Za jedyne 7tys z hakiem można dokupić RNS510 z kamera cofania w znaczku VW w klapie, bajera. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #578 Napisano 19 Grudnia 2010 VW usunął te dwa sprytne schowki koło awaryjnego a dał tam teraz zegarek jak w S-klasse, to się gość spytał jakie schowki, aha, a kto z nich korzysta Właściwie to miał rację, były mało praktyczne. Jeśli włożyliśmy tam monety, trzeba było liczyć się z ich utratą, a co gorsza hałasowały w konsoli, kartę stamtąd ciężko wydobyć, a poza tym często się zacinały lub otwierały samoczynnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #579 Napisano 19 Grudnia 2010 Ja też ich nie używam za często, ale tylko dlatego, że nie chcę później rzegotania w przypadku monet czy zaginionych innych rzeczy, choć na jakieś rachuneczki może być. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
guutson Zgłoś #580 Napisano 20 Grudnia 2010 Ja tam zawsze trzymam pilot od bramy wjazdowej/garażowej. Jak dla mnie bardzo poręczne i przydatne schowki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach