Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Dokladnie wyszlo 159 tys, ale po znizkach wyjdzie 145.

Wersja 2.0 Tsi - DSG Highline. Trzeba przyznac ze drozszy jest od poprzednika

 

Dla pracowników VW wyszłoby 130k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze az tak duzego upustu(okolo 15%), nie dostali by. Bym sie zastanawial przy kierowniku salonu ale zwykly pracownik raczej nie ma szans.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zwykly pracownik raczej nie ma szans

 

Każdy pracownik VW może przystąpić do programu "przywilej korzyści" i kupić passka w cenie katalogowej minus kilka %

Edytowane przez karolsosno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba się zatrudnię w VW w charakterze sprzątacza na 1/30 etatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zachecony ta burzliwa dyskusja, wybralem sie wczoraj do salonu by obejrzec "nowego" paska, sharana i caravel.

 

Oba samochody byly w kolorze czarnym stad moze moje wrazenia:

- auto sprawia wrazenie mniejszego niz sprzed FL

- przedni pas wyglada malo drapieznie i niepozornie- troche mi on nie pasuje do tej wielkosci auta, zadne chromy i 100 choinkowych swiatel tego nie zmieni :)

- tyl jest dla mnie totalna porazka- jest tak nijaki w rzeczywistosci, ze wlasciwie pasuje tylko do stylu Skody. Delikatnie przeprojektowana linia klapy kufra spowodowala, ze szybko pobieglem do swojego by sprawdzic czy aby nie zmniejszyli otworu bagaznika w ramach lifu. Niby nie, ale wystajace haczyki i przyciski skladania tylnych foteli powoduja, ze wlasnie tak to wyglada.

 

Srodek:

 

Tutaj zmian tyle co kot naplakal, w salonie nie bylo highline'a tylko comfort, wiec dla mnie fotele byly totalna porazka. Duzo lepszy jest wyswietlacz HD, choc spodziewalem sie, ze to HD bedzie wieksze :). Ilosc przyciskow i umiejscowienie przy lewarku na ogol irytujaca, zwlaszcza prawy rzadek, do ktorego w czasie jazdy po prostu jest trudny dostep. Wyjatek jest hamulec elektromagnetyczny, ktory obsluguje sie w koncu wlasciwa reka- jak ktos jezdzil automatem to nie ma to znaczenia. Na plus (estetyczny), nalezy zaliczyc wieksze powleczenie skora drzwi i "raczki".

 

Dla mnie ten FL to rozczarowanie. Moze jak mi sie juz opatrzy to go "znienawidze" i zacznie mi sie podobac :), ale chyba to szybko nie nastapi. Ja czekam na kolejna prawdziwa generacje.

 

Zobacze jeszcze jak te wszystkei usprawnienia wplynely na jazde (zwlaszcza wyciszenie, bo w C5 to dla mnie bylo totalne rozczarowanie). Moze sie wtedy przekonam (b. watpie).

 

--

luk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zobacze jeszcze jak te wszystkei usprawnienia wplynely na jazde (zwlaszcza wyciszenie, bo w C5 to dla mnie bylo totalne rozczarowanie).

 

Akurat wyciszenie w C5 jest bardzo dobre, no ale zalezy tez jaka wersja jezdziles, bo tylko topowy Executive ma wielowarstwowe, laminowane szyby (wszystkie, nawet boczne).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi się jakoś nie podoba ten "nowy" passat czegoś w nim brakuje. Nie ma tego wewnętrznego "mniam" które niewątpliwie było i jest w B6 :P oczywiście to wszystko kwestia gustu no ale z przodu ta listwa jak od mikrofalówki to chyba nie było dobre rozwiązanie, może musi mi się opatrzeć ten lifcik passka ale nie powala według mnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Akurat wyciszenie w C5 jest bardzo dobre, no ale zalezy tez jaka wersja jezdziles, bo tylko topowy Executive ma wielowarstwowe, laminowane szyby (wszystkie, nawet boczne).

 

Akurat jezdzilem topowa wersja. Moze i wytlumienie szyb cos dalo, ale Passat dawal cisze niewiele gorsza niz C5. Poza tym jak w dizlu ganialo sie cytryne (bo przy 140 koniach i tej masie jest to konieczne) to silnik robil sie halasliwy i moze cytryna ma cudowne uszczelki i szyby w oknach, ale wytlumienie na przegrodzie to ma cienkie.

 

--

luk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy FL nie ma tego drapierznego spojrzenia.... Z początku jak smigałem b5FL to też byłem na nie co do B6 lecz się przekonałem z czasem... do B7 napewno się nie przekonam!!!!!!!!!! wole CCjuż jest 5osobowy więc już powoli myslę.....:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy B7 wiernie wpisuje się w linię stylizacyjną VW zapoczątkowaną w 2008 przez Golfa VI (prosta - podłużna grillownica), lekko ukośne światła przednie, tył "prostokątny". Kolejny był nowy Polo, teraz Pasek 7 generacji. Koncern VAG wprowadzi w latach kolejnych następujące nowości:

CC - 2012

Pheaton - 2012

Touran - 2012

Tiguan - 2012

 

Info z najnowszej wersji "Motoru" (kupiłem w ubiegłym tygodniu) - polecam

 

W 2012 będzie również nowa Octavia linią przypominająca lekko "zminiaturyzowanego" Superba, rok później wkroczy do akcji Golf VII o przodzie w 100% podobnym do aktualnej wersji Audi A4.

 

Ogólnie zapowiada się wielka ofensywa na rynku motoryzacyjnym w klasie średniej i kompakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koncern VAG wprowadzi w latach kolejnych następujące nowości:

CC - 2012

Pheaton - 2012

Touran - 2012

Tiguan - 2012

 

To nie wiem jaki Ty masz Motor :)

 

U mnie jest napisane

 

CC lift - 2011

Pheaton - 2013

Touran - 2013

Tiguan lift - 2011

Eos, chyba lift - 2011

Roadster <3 - 2013

 

Skąd info o golfie i octavi? Nic oficjalnego nie ma, tylko wizje. Pokaż mi tą wizję golfa podobną do a4 bo tej akurat nie widziałem.

Edytowane przez theOne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Powiem wam tak na zdjęciach to ten B7 tak sobie wygląda.Mimo że ma chromu pełno to nadal na zdjęciach słabo.Natomiast zawsze pamiętam jedną prawidłowość że jak wchodził co nowszy vw np. Golf to poprzednik mi się bardziej podobał np. golf 4 vs golf 5 i teraz też tak jest porównując zdjęcia.Natomiast jak obejrzałem kilka filmików Passata B7 w wersji kombi i ta bryła taka trochę klockowata jest - przypominająca kwadratowością B53BG to mi się zaczął podobać i to nawet bardzo. Chodzi chyba o to że się musi opatrzyć i musimy się przyzwyczaić :) B7 górą :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja odebrałem z salonu 12 października nowego passka cc, kilka dni później pojechałem do salonu po oponki i miałem przyjemność oglądać nowe b7 w wersji highline i powiem wam, że gdybym mial wybierać ponownie i passat b7 byłby tańszy od cc o 20%, wybrałbym ponownie cc. Ta nowa b7 jest dla mnie jakaś taka plastikowa, (cały przedni zderzak z grilem w chromie), jedyne co mi się w nim podobało, to troche ładniejszy komputer z navi, bardziej kolorowy, poza tym, nie urzekł mnie jakoś bardzo, ale to tylko moja opinia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie widziałem, jestem bardzo ciekawy co się w nim zmieni, pewnie wstawią jakieś lampy z ledami, chociaż ja mam marzenie, żeby wreszcie spolszczyli menu i nawigację, wprawdzie można to zrobić, ale mając autko na gwarancji, jest to trochę ryzykowne .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyznam że spodziewałem się większych zmian w nowym Passacie. Dla mnie to jednak facelifting a nie nowy model

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie facelifting a nie nowy mode, jak byłem w salonie to zapytałem gościa czy przypadkiem nie wie dlaczego VW usunął te dwa sprytne schowki koło awaryjnego a dał tam teraz zegarek jak w S-klasse, to się gość spytał jakie schowki, aha, a kto z nich korzysta.

Za jedyne 7tys z hakiem można dokupić RNS510 z kamera cofania w znaczku VW w klapie, bajera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
VW usunął te dwa sprytne schowki koło awaryjnego a dał tam teraz zegarek jak w S-klasse, to się gość spytał jakie schowki, aha, a kto z nich korzysta

Właściwie to miał rację, były mało praktyczne. Jeśli włożyliśmy tam monety, trzeba było liczyć się z ich utratą, a co gorsza hałasowały w konsoli, kartę stamtąd ciężko wydobyć, a poza tym często się zacinały lub otwierały samoczynnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też ich nie używam za często, ale tylko dlatego, że nie chcę później rzegotania w przypadku monet czy zaginionych innych rzeczy, choć na jakieś rachuneczki może być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zawsze trzymam pilot od bramy wjazdowej/garażowej. Jak dla mnie bardzo poręczne i przydatne schowki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności