Gutierrez Zgłoś #541 Napisano 4 Grudnia 2010 A ja sie zawiodlem... Za malo zmian wewnatrz, do tego te ceny, niestety. Topowa C5-tka z 1.6 THP i automatem wychodzi jednak taniej a wyposazenie wciaz ma lepsze, o komforcie jazdy nie wspominajac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #542 Napisano 4 Grudnia 2010 Topowa laguna wychodzi taniej niż golf. Tylko co z tego? Kto będzie miał więcej klientów. Auto wchodzi na rynek, więc ceny są wysokie, ale z czasem spadną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #543 Napisano 4 Grudnia 2010 http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-0-tdi-highline-dsg-acc-navi-C16455854.html Cena trochę przegięcie. Wiem, że ma webasta, szyberdachy czy inne dsg, ale z taką kasą wyjechalibyśmy a4 i nie byłaby golasem. A w opisie jeszcze: ksenony No i 4k na blacie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matee Zgłoś #544 Napisano 4 Grudnia 2010 A ja sie zawiodlem... Za malo zmian wewnatrz, do tego te ceny, niestety. Topowa C5-tka z 1.6 THP i automatem wychodzi jednak taniej a wyposazenie wciaz ma lepsze, o komforcie jazdy nie wspominajac. No to kup C5 Tylko ciekawe ile ona będzie warta za 5 lat Wiadomo, zmiany oznaczają wzrost cen, chyba nikt się nie spodziewał że VW nagle zejdzie z nimi w dół. Ja raczej spodziewałbym się wciąż wzrostów, Touareg, Phaeton, CC - VW celuje coraz wyżej. I ja się cieszę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #545 Napisano 4 Grudnia 2010 (edytowane) http://otomoto.pl/volkswagen-passat-2-0-tdi-highline-dsg-acc-navi-C16455854.html Cena trochę przegięcie. Wiem, że ma webasta, szyberdachy czy inne dsg, ale z taką kasą wyjechalibyśmy a4 i nie byłaby golasem. A w opisie jeszcze: ksenony No i 4k na blacie. Ksenony będą jak sobie dokupisz. Za te pieniądze to bym sam sobie go skonfigurował, bez przebiegu i z rzeczonymi ksenonami w lutym. To oferta dla tych, którzy nie chcą czekać. DOstają auto od ręki. Edytowane 4 Grudnia 2010 przez genesis Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #546 Napisano 5 Grudnia 2010 Ksenony nie są jeszcze nigdzie dostępne... Info z salonu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #547 Napisano 5 Grudnia 2010 No tak jak napisałem, na polskim rynku mają być dostępne koło lutego. To samo zrobili z golfem VI, jak wchodził. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #548 Napisano 5 Grudnia 2010 No to wie chyba większość interesująca się tematem, dlatego podkreśliłem, co za bzdury w ogłoszeniu. Ciekawe w jakim pakiecie będą... Pewnie coś z navi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serax123 Zgłoś #549 Napisano 8 Grudnia 2010 (edytowane) Ksenony juz sa dostepne - cennik 4220zl A jako ze na samochod musisz czekac 3 miesiace (w moim przypadku 4 bo dsg) to czy luty czy teraz nie ma znaczenia. Ksenony nie sa w zadnym pakiecie trzeba kupywac normalnie jak navi(7200zl) Edytowane 8 Grudnia 2010 przez serax123 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Scoti Zgłoś #550 Napisano 8 Grudnia 2010 Z tego co napisałeś rozumiem że złożyłeś zamówienie. Jaką wersję wybrałeś i jaka cena końcowa? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magnaat Zgłoś #551 Napisano 8 Grudnia 2010 i tak b5tka ładniejsza od tych wszystkich b6tek i b7mek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #552 Napisano 8 Grudnia 2010 i tak b5tka ładniejsza od tych wszystkich b6tek i b7mek mam zupełnie inne odczucia,starszy się trochę zdezaktualizował,ale złego słowa na temat b5 nie mogę powiedzieć,co do b7,wczoraj oglądałem w sobkolu-jest ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi-r Zgłoś #553 Napisano 8 Grudnia 2010 i tak b5tka ładniejsza od tych wszystkich b6tek i b7mek Na szczeście wygląd to tylko kwestia gustu. Mam obydwa B5FL i B6 i uwierz mi stary nowemu do pięt nie dotrasta pod każdym względem. Z b7 będzie podobnie ja czekam aż pojawią się jakieś pakiety i prawdopodobnie też zmienię na B7 - bo mi się podoba i ma mnóstwo fajnych bajerków, a ja gadżeciaż jestem :-) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #554 Napisano 8 Grudnia 2010 Mam obydwa B5FL i B6 i uwierz mi stary nowemu do pięt nie dotrasta pod każdym względem.Z b7 będzie podobnie Powiedz mi o jakim B7 ty mówisz? Przecież to co jest w salonie różni się bardzo nieznacznie rozpatrują B7 jako nowy model, jakieś detale + kilka gadżetów, za które słono się płaci, do tego samochód ogólnie jest droższy. Nawet w sponsorowanych gazetach podkreślają, że to odmłodzona wersja B6 i np. w obecnym motorze, porównanie Superb, Insignia i "nowy" Passat, wygrała Skoda, potem Insignia i na końcu Passat, inna dziwna sprawa, że jeszcze niedawno w podobnych testach królowała B6 choć też różnie to bywało. Przesiadka z B6 na B7 nie jest jakimś krokiem na przód i naprawdę chyba ciężko będzie się poczuć jak w kompletnie nowym aucie. Jeżdżąc kilka lat B6 raczej nie chciał bym kupować B7. Na pewno trzeba przyznać, że obecny Passat ma jednego porządnego Asa wobec konkurencji, a mianowicie DSG, które może przechylić szalę. Jedno co wiem, to że chciałbym w przyszłości tą skrzynię, a w czym to się okaże. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #555 Napisano 8 Grudnia 2010 Panowie Nazwa b7 to trend VW Tak samo miejsce mialo w b5 przed liftem i po lifcie wszyscy mowili ze to b6 ...hehe A jak sie pojawila b6 to wtedy b5 stal sie poliftingowym B5FL I ta sama polityka ma miejsce w przypadku b7 Jest to B6 FL. Porownajcie skok miedzy b5 a b6 kolosalna rozniaca a tu niby b7 niczym nie rozni sie od b6 (troche kosmetyki) wnetrze nie ruszone. Ladny jest ale napewno nie wyglda jak kolejna generacja Passata Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serax123 Zgłoś #556 Napisano 9 Grudnia 2010 Dokladnie wyszlo 159 tys, ale po znizkach wyjdzie 145. Wersja 2.0 Tsi - DSG Highline. Trzeba przyznac ze drozszy jest od poprzednika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1302 Zgłoś #557 Napisano 9 Grudnia 2010 Dokladnie wyszlo 159 tys, ale po znizkach wyjdzie 145.Wersja 2.0 Tsi - DSG Highline. Trzeba przyznac ze drozszy jest od poprzednika. Gratuluję wyboru, naprawdę słuszna decyzja, passat w takiej konfiguracji to bardzo dobrze wydane 145 tyś. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sygar Zgłoś #558 Napisano 9 Grudnia 2010 A skąd te zniżki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serax123 Zgłoś #559 Napisano 10 Grudnia 2010 Wlasciciele salonu to dobrzy znajomi tesciów, wiec i znizki są :manga Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #560 Napisano 10 Grudnia 2010 pogratulowac tesciów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach