Skocz do zawartości
Gość Judyk

Duży pobór prądu w spoczynku

Rekomendowane odpowiedzi

Zrób tak otwórz drzwi kierownicy i śrubokrętem zamknij samą zapadkę zamka,  później zamknij centralnym wszystko odczekaj 10min i zacznij sprawdzać bezpieczniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

U mnie od jakiegoś czasu pojawił się następujący problem. Aku się rozładowuje od samego stania. Pobór prądu.....od 0.02 i skacze cały czas na 0.05, 0.06.....ale nic nie było robione, szukalem już, może radio, moze.jakas lampka....wszytsko ok. Akumulator 100%sprawny, ładowanie ok....ktoś coś....., Jakieś pomysły

 Parametry Aku: 680A 74Ah

.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest prąd na zamkniętym aucie  i zazbrojonym alarmie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie taki jak wskazuje multimetr. Auto zamknięte. Maska zamknięta śrubokrętem, i po dobrych 20-25 minutach takie wskazania....chyba nic nie pozostaje tylko szukać i szukać..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki prąd nie rozładuje ci aku. Normalnie to jest jakieś 20 mA. Nawet jak to będzie 60mA to zanim rozładuje aku potrwa to długo. Sprawdź jaki jest opad masy czynnej w akumulatorze. Masz alarm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, mama alarm, oryginalny.  Aku po naładowaniu do pełna był sprawdzany pod oporem i niby było wszystko ok. Dziś wyjmę, naładuje na małym prądzie i poczekam, zobaczymy czy samoczynnie się nie rozładuje.

Edytowane przez Arekr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może bateria alarmu jest padnięta i się doładowuje cały czas? (strzelam). Aku najlepiej sprawdzić u elektryka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bateria alarmu.....o tym nie pomyślałem.

Bateria wyjęta - zaczynamy ładowanie.

IMG_20200411_200510.jpg

 

Chwilę mnie nie było, nie było czasu na szukanie "złodzieja". Ale czas się znalazł i złodziej również.....bezpiecznik sa4, tzn nie jest winny sam bezpieczny tylko któryś z układów pod niego podietych. Licząc od prawej strony to czwarty.....pytanie za co on odpowiada. Szczątkowo wiem że chyba za sterowanie nawiewem, dmuchawa, elektryczna nagrzewnica.. ....??

IMG_20200519_213844.jpg

IMG_20200519_214352.jpg

Edytowane przez Arekr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów.

Ja również mam problem w swoim B5 z poborem prądu w stanie spoczynku. Po uśpieniu auta i odczekaniu ponad pół godziny pobór jest na poziomie 0,23A.

Doszedłem do tego że jak wypnę moduł w drzwiach przednich prawych i tylnych lewych pobór spada do 0,01A czyli nawet lepiej niż dobrze, stwierdziłem że może moduły są uszkodzone więc zamówiłem najpierw na przód, podłączyłem no i niestety dalej jest 0,23A co rozładowuje mi akumulator przez noc, odpięcie centralnego w tych przednich drzwiach nic nie zmienia, pobór jest taki sam, dopiero odpięcie samego modułu powoduje spadek poboru. Gdzie szukać przyczyny bo cały czas jeżdżę z rozebranymi drzwiami i odpiętymi modułami, nie mam jak zamknąć auta...

20200729_081924.jpg

20200729_081823.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie serdecznie,

 

mam problem ze swoim Passatem 2003 kombi 1,9TDI, akumulator padł. Wymieniony został 6 miesiecy temu. Auto dość długo stoi w garażu. Nie użytkujemy go na bieżaco.

Po podłaczeniu akumulatora do prostownika - nie ładuje

Po odłączeniu klem i podłaczeniu prostownika do akumulatora - nie działa

Czy miał ktoś z Was podobny problem, nie chce kupowac kolejnego akumulatora aby sytuacja sie powtórzyła jak z elektryką auta coś nie tak.

Z góry dziekuje za pomoc, wskazówki, zalecenia

Pozdr Was Marek

passat-b5-kombi-2-lic-jp-87176c9,750,470,0,0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie serdecznie,

mam problem ze swoim Passatem 2003 kombi 1,9TDI, akumulator padł. Wymieniony został 6 miesiecy temu. Auto dość długo stoi w garażu. Nie użytkujemy go na bieżaco.

Po podłaczeniu akumulatora do prostownika - nie ładuje

Po odłączeniu klem i podłaczeniu prostownika do akumulatora - nie działa

Czy miał ktoś z Was podobny problem, nie chce kupowac kolejnego akumulatora aby sytuacja sie powtórzyła jak z elektryką auta coś nie tak.

Z góry dziekuje za pomoc, wskazówki, zalecenia

Pozdr Was Marek

pobrany plik.jfif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od zmierzenia ile "prądu" pobiera auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś schemat, instrukcja na to. Wielkie dzięki za podpowiedź 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pooglądaj sobie filmy tego pokroju , poszukaj info jak zmierzyć pobór prądu na postoju itp. 

 

 

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności