-spermik- Zgłoś #21 Napisano 18 Grudnia 2009 ja mam taki problem na dmucha i to dosc mocno na wszytsko tylko nie na szybe moje pytanie gdzie mogło sie coś zapchać ? moze to ten filtr kabinowy ? jak stoje w korki i dam na 4 bieg i dmuchanie na szybe to temapratura silnika to prawie 110 i nie chce spasc a jak dam w inne połozenie to moment i spada ... co moze byc tego przyczyną ?| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #22 Napisano 18 Grudnia 2009 Nigdy nie dmucha w 100% tam gdzie ustawimy No to ja mam ewenement, dmucha tam gdzie ustawię -tylko że metodą prób i błędów wyregulowałem linki jak się zaczepy pokruszyły. ---------- Post added at 15:38 ---------- Previous post was at 15:37 ---------- jak stoje w korki i dam na 4 bieg i dmuchanie na szybe to temapratura silnika to prawie 110 i nie chce spasc Klapę lub klapy Ci blokuje i dmuchawa dławi gorące powietrze, sprawdź mocowania linek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-spermik- Zgłoś #23 Napisano 18 Grudnia 2009 wywaliłem filtr kabinowy i teraz dmucha bardzo mocno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Laska_1982 Zgłoś #24 Napisano 27 Grudnia 2009 Witam mam problem z nawiewem żaden z biegów nie rusza wiatraka. czasami sie właczy ale potem znowu wszystko staje. Pomocy bo pogoda nie jest sprzyjająca do jazdy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek8484 Zgłoś #25 Napisano 29 Grudnia 2009 (edytowane) Mam podobny problem u siebie,nawet bardziej rozbudowany.Nawiew dziala mi tylko na 4 biegu(dokladnie miedzy 3 a 4) i wywala mi bezpiecznik od nawiewu nr.6 - mialem tam 15 ale ostatnio podczas jazdy wywalilo mi i nie mialem zapasowego,wiec wlozylem 20 i narazie chodzitylko tak jakby głosniej slychac dmuchawe jak wylaczam. Moze to byc opornica o ktorej piszecie,czy sam rezystor termiczny w tej opornicy,znaczy dmuchawie.Z podgrzewaniem tylnej szyby tez mialem problem,wywalalo bezpiecznik nr.9 - 20, zmienilem na 25 i narazie juz dluzszy czas smiga.I mam tez ten problem z nawiewem,mam na nogi-tulow tulow ale jak biore na szybe to mi na nogi dmucha.Pewnie albo linka albo i zatrzaski,tak jak piszecie.Moze ktos napisze,co z tym zrobic?? Edytowane 29 Grudnia 2009 przez Przemek8484 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robuś Zgłoś #26 Napisano 29 Grudnia 2009 Mam podobny problem u siebie,nawet bardziej rozbudowany.Nawiew dziala mi tylko na 4 biegu(dokladnie miedzy 3 a 4) i wywala mi bezpiecznik od nawiewu nr.6 - mialem tam 15 ale ostatnio podczas jazdy wywalilo mi i nie mialem zapasowego,wiec wlozylem 20 i narazie chodzitylko tak jakby głosniej slychac dmuchawe jak wylaczam. Moze to byc opornica o ktorej piszecie,czy sam rezystor termiczny w tej opornicy,znaczy dmuchawie. 1. Zdemontuj dmuchawę i sprawdź czy wirnik lekko się obraca, jeśli nie, to przemyj i nasmaruj tuleje wirnika 2.Podoginaj blaszki (styki) w pokrętle siły nawiewu 3.Jeśli dalej będzie chodzić tylko na 4 biegu, spróbuj wymienic opornicę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek8484 Zgłoś #27 Napisano 30 Grudnia 2009 Postaram sie zastosowac do waszych instrukcji,jesli czas na to pozwoli.Wspomne,ze w pokretle jesli zlaczam na krotko srubokretem to tez dziala tylko na 4 biegu!!!Doginalem odginalem ta blaszke w ksztalcie litery T i nic.Cala opornice, czy moze na poczatek sam rezystor termiczny??czytalem tu na forum zeby zamiast tego rezystora wstawic kawalek drutu i bedzie dzialac!?Co wy na to?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAL10 Zgłoś #28 Napisano 30 Grudnia 2009 (edytowane) Jeżeli objawy są tylko takie, że działa tylko na 4 biegu, to raczej na pewno winien jest bezpiecznik termiczny. Wyjmij opornicę i sprawdź miernikiem czy przewodzi prąd. W razie czego kupisz go w sklepie elektronicznym za grosze i wymienisz. Nie wstawiaj zamiast niego żadnych drutów. Jest on po to, żeby w razie znacznego podwyższenia temperatury wyłączył nawiew. Jeśli dobrze pamiętam ma on tą swoją temperaturę przepalenia równą 184°C. Warto to zrobić na początek, bo jest to mały koszt. Ale jeżeli wywala bezpieczniki, to może też być coś źle gdzie indziej. I wstawianie bezpieczników o wyższym prądzie to nie jest dobre rozwiązanie. Edytowane 30 Grudnia 2009 przez RAFAL10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #29 Napisano 15 Lutego 2010 Witam ja też mam problem z tym pokętłem szyba-nogi-twarz,nogi-twarz wszystko ok procz tego na szybe wczoraj nagle zaczelo ciezko chpodzic i nie chce wskoczyc na nawiew na szybe dzis nie mialem czasu wczoraj tez bo do 1w nocy paska odkopywalem a dzis stodola mi sie zawalila pod naporem sniegu ... no koments i dzis przy lampce to moze zrobie bo widze ze bardzo podobne problemy opisywane sa wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #30 Napisano 16 Lutego 2010 wczoraj nagle zaczelo ciezko chpodzic Bez wybebeszenia mechanizmu linek za pokrętłami się nie obejdzie, linki lubią sie skosować, a plastikowe mocowania łamać,zresztą rozbierzesz to zobaczysz ...na tym pokrętle od podziału nawiewu są dwie linki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #31 Napisano 16 Lutego 2010 No wczoraj w nocy to rozebtralem linka sie wysmyknela i zatrzask ulamal ale dzis zloze bo caly dzien co innego mialem do roboty przez ta jeb... zime. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silvarus Zgłoś #32 Napisano 17 Lutego 2010 Koledzy mam pytanie, co zrobic jak linka od sterowania klapami szyba-nogi-glowa chodzi bardzo ciezko? Wyciagnolem linke z regulatora i rekami ciezko bylo mi ja przesuwac a co dopiero tymi biednymi zembatkami w regulatorze, niechce by mi zembatki poszly:-( Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #33 Napisano 17 Lutego 2010 Kolego rezeba poprostowac najpredzej ten drucik jak jest krzywy lub zamiety gdzies to tak sie dzieje ewentualnie psiknij wd 40 i juz ja wczoraj zrobilem linka sie wysmyknela ale juz wszystko dobrze na jak dlugo nie weim ale narazie jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlom Zgłoś #34 Napisano 19 Lutego 2010 A ja może trochę z innej beczki. Wszystko działa dobrze, nawiew dmucha tam gdzie powinien, temperatura też ok (cieplutko), wszystkie biegi dmuchawy działają. A problem jest następujący. Jak uruchamiam ciepły jeszcze silnik to przez chwilę czuję swąd spalenizny, tak jakby jakieś elektryczne urządzenie miało zwarcie. po chwili powietrze jest już czyste. wentylator jest ok (sprawdzałem). A jeśli się nie mylę to w obiegu powietrza nie ma innej elektryki? Jakieś pomysły? wszystkie mile widziane. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #35 Napisano 20 Lutego 2010 Pewnie stacyjka się kończy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlom Zgłoś #36 Napisano 20 Lutego 2010 Też tak myślałem, ale po pierwsze: na zimnym silniku nic nie czuję, więc to nie wskazuje na stacyjkę. Po drugie, zapach wyraźnie dolatuje z kanałów nadmuchu. Myślę o rozebraniu wentylatora. W końcu jak pracuje to do niego nie zaglądam Może czyszczenie pomoże. Ale jak ktoś ma jeszcze inne pomysły, z chęcią wysłucham.. Co x głów to nie moja jedna.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #37 Napisano 20 Lutego 2010 to w obiegu powietrza nie ma innej elektryki? Jest jeszcze rezystor od prędkości wentylatora, i temp. jakie osiąga na I biegu nawiewów mogą wywołać swąd spalenizny. Sprawdź połączenia elektryczne przy wentylatorze i czy czasem nie kręci się z oporem-psiknięcie WD na jakiś czas ulży przytartym łożyskom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlom Zgłoś #38 Napisano 20 Lutego 2010 U mnie chodzi cały czas na 2 biegu. czyli silnik dmuchawy pracuje ok 4-5 godzin na dobę cały czas. więc chyba zacznę od tego - gruntowna konserwacja. Jak będę coś wiedział napiszę, może komuś się przyda. Dzięki za podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #39 Napisano 20 Lutego 2010 a ja jeszcze dodam że trzeba wyczyścić szczeliny pomiędzy działkami komutatora w silniczku , ponieważ jak są zabrudzone to może płynąc zbyt "duży" prąd i też ma to wpływ na przegrzewanie rezystora ( sprawdzone w praktyce) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dr.Redrum Zgłoś #40 Napisano 7 Kwietnia 2011 witam, Też chciałem się podpiąć pod temat, mam Paska B3 z nie działającą klimą, ale nie w tym problem. Niezależnie od temperatury na zewnątrz z nawiewu ciągle leci ciepłe powietrze Grzeje jak porąbany, przy upałach w ogóle nie korzystam z nawiewu. Jak myślicie co może być przyczyną? Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach