Gość bulion Zgłoś #1 Napisano 31 Grudnia 2008 Witam. Zmagam sie z kolejnym problemem w moim pasku. Mianowicie wczoraj chcialem gdzies pojechac ale auto nie odpalilo..., pierwsze przekrecenie stacyjki... cos zawarczalo i tyle;] Myslalem ze akumulator padl wiec podlaczylem go do protownika po poltorej godziny ladowania kolejna proba. Rozrusznik wogole nie daje ozdnak zycia brak jakichkolwiek kontrolek na desce;/ ?!?! Ktos mial podobny problem?? ROzrusznik juz sprawdzony niby kreci ale auto nie odpala, akumulator naladowany, kable ok. Aktualnie sprawdzam kostke stacyjki? moze tu tkwi problem?? pomoc mile widziana;] pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #2 Napisano 31 Grudnia 2008 jezeli odpali na pych to prawdopodobnie kostka bo to czesta przyczyna ale może tez być cos innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 31 Grudnia 2008 Aktualnie sprawdzam kostke stacyjki? moze tu tkwi problem?? Od tego najlepiej zacząć. Na 90% przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bulion Zgłoś #4 Napisano 31 Grudnia 2008 heh problem rozwiazany;] kupilem nowa kostke (15zl) ale okazalo sie ze to nie to;] Przyczyna byl imobilajzer... wyciagnelem wtyczki z niego wlazylem spowrotem i odpala jak ta lala;] dzieki chlopaki za zainteresowanie pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qgoldi Zgłoś #5 Napisano 8 Stycznia 2009 witam jeśli kupować wkład stacyjki z kostką to jakiej firmy tak żeby pasowało oczywiście poza orginałem i czy ktoś zna we wrocławiu dobrego magika od stacyjek albo do wymiany lub regeneracji starej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #6 Napisano 15 Maja 2012 Witam! u mnie w passacie 1,9 TD gdy przekręce kluczyk na zapłon chodzą tylko wentylatory a zapłon sie nie włączy, gdy próbuje odpalić kreći silnikiem ale nie odpala. gdy wezme podlącze kabel od pompy do aku na + to i przekręce kluczy to normalnie odpali. dodam ze kostka stacyjki jest dobra bo podmieniłem i to samo jest. gdzie maam dalej szukać?? prosze o szybką odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #7 Napisano 15 Maja 2012 gdzie maam dalej szukać?? Czyli nie słychać chwilowej pracy pompy paliwa po przekręceniu na zapłon, czy tak? Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #8 Napisano 15 Maja 2012 znaczy nie słychac nic ale i kontrolki sie nie zapalają. który to przekażnik?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #9 Napisano 15 Maja 2012 (edytowane) Przekaźnik to skrajny prawy na dole. Bezpiecznik nr. 18. Kontrolki nr. 16. Mógł jeszcze uwalić sie przekaźnik od odciążenia zapłonu podczas uruchamiania silnika, czwarty od lewej górny rząd. W usuniętym watku pisałeś cos o "zaświeceniu zapłonu", wyjaśnij...chodzi pewnie o kontrolki..czy tak? Coś musi być pokręcone w skrzynce bezpieczników..lub jest kaieś zabezpieczenie przed kradzieżą a Ty je...obeszłeś. Edytowane 15 Maja 2012 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #10 Napisano 15 Maja 2012 doszedłem ze wina moze lezec po stronie przekaznika 136. jutro podmienie i zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #11 Napisano 15 Maja 2012 czyli teraz powoli napisze co mnie boli: 1. wkładam kluczyk przekarecam na pozycje zapłon nic. aby chodzi wentylacja swiatła itp. przekraecam na rozruch kreci silnikiem ale nie odpala. wiec ide pod maske biore kabel od pompy wtryskowej i podaczam go pod +. kontrolki swiecą i można kluczykiem odpalić silnik. ale gdy kabel jest cały czas podłaczony to weacanie kluczykiem nie gasi auta. dobiero gdy odlacze ten kabelek z pompy od aku auto gasnie. przedtem zaświecała mi sie kontrolka od poduszek a teraz nic ale auto zapala... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 15 Maja 2012 (edytowane) 1. wkładam kluczyk przekarecam na pozycje zapłon nic. aby chodzi wentylacja swiatła itp. przekraecam na rozruch kreci silnikiem ale nie odpala. Wymień kostkę stacyjki :fajny Ale najpierw sprawdź bezpiecznik nr 18 (przekaźnik od pompy - pozycja nr 12). Edytowane 15 Maja 2012 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #13 Napisano 15 Maja 2012 ...No piknie a myślałem że chodzi o benzynę... Ten przekaźnik co w benie jest na pompę paliwa w dieslu jest od świec żarowych. ale gdy kabel jest cały czas podłaczony to weacanie kluczykiem nie gasi auta To chyba logiczne.. ..masz gdzieś przerwę w układzie....kłania sie przeglad instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #14 Napisano 16 Maja 2012 ...No piknie a myślałem że chodzi o benzynę...Ten przekaźnik co w benie jest na pompę paliwa w dieslu jest od świec żarowych. czyli w moim aucie to jest przekażnik 136 i znajduje sie za skrzynką przekaźników. być może ze brakuje mi jeszcze jakiegoś w skrzynce. ma ktoś passka w 1,9 TD 75koni i mogłby zrobić foto skrzynki przekaźników i ewentualnie wrzućic na forum?? ---------- Dodano o 08:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:07 ---------- kłania sie przeglad instalacji. był dołożony auto alarm system Cheeth czy coś takiego. tam jest tyle kabli ze głowa mała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #15 Napisano 17 Maja 2012 Od pompy w TD nie ma przekaźnika, idzie kabel bezpośrednio ze stacyjki. Oczywiście bezpieczniki całe? Stawiam że padł Twój alarm. Szukaj przeciętego czarnego lub czarno-białego kabla, złącz omijając alarm i po sprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 17 Maja 2012 był dołożony auto alarm U mnie tak było z alarmem w B4, że pomimo otwarcia auta z pilota, alarm (centralka alarmu) blokował napięcie na pompę paliwa. U ciebie może być tak, że albo centralka alarmu padła, albo w obwodzie, który rozciął mechanik, żeby sie wpiąć z alarmem - zrobiła się przerwa. Kable najprędzej znajdziesz w progu po stronie kierowcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #17 Napisano 17 Maja 2012 swoją drogą fajne zabezpieczenie, że podnosząc maskę i podając + na pompę można auto odpalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #18 Napisano 17 Maja 2012 problem rozwiazny- wina była po stronie alarmu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kemusiekkkkkkkk Zgłoś #19 Napisano 17 Grudnia 2019 (edytowane) Witam moze tu ktos ogarnie to co mi sie przydarzylo zaczne od poczatku Jakis miesiac temu oddalem samochud do mechanika Passat b5Fl 2.5 tdi gdyz nie odpalal na cieplym silniku... Zdiagnozowal pompe ktora wymienil +rozrusznik bo podobno byl slaby... Odebralem auto i ok. dijechalem do domu 13km. Na przyszly dzien wkladam kluczyki i tu bam niespodzianka nie swieci sie nic oprocz kontrolki esp brak jakich kolwiek innych kontrolek nawet nie ma godziny czy km. Oddalem go do tego samego mechanika wymienil Kosc stacyjki. przyjechalem do domu ale problem na nastepny dzien wystapil znowu. Oddalem go do innego mechanika rozebrali go dosc konkretnie sprawdzajac bezpieczniki , Bordnetz? allarm, imobilaizer, kable, Auto nie da sie podpiac pod komputer wgl go nie wykrywa. ma ktos pomysl co moze byc przyczyna? Edytowane 17 Grudnia 2019 przez Kemusiekkkkkkkk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nTomek Zgłoś #20 Napisano 17 Grudnia 2019 57 minut temu, Kemusiekkkkkkkk napisał: co moze byc przyczyna? Brak jakiegoś zasilania. Sprawdź dokładnie wszystkie bezpieczniki, wtyczki, kable - szczególnie tam gdzie było grzebane. Jak nic nie znajdziesz to miernik w dłoń i szukać braku napięcia. Może aku zdechł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach