Grzesiek24 Zgłoś #21 Napisano 18 Sierpnia 2009 Nie mam też kodowania tego sterownika silnika, być może nie zmienia się tego a samo przekodowanie CAN załatwia całą sprawę [adres 19]. co to jest ten CAN i czym różni się od innego kodowania 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #22 Napisano 18 Sierpnia 2009 do drugiej na górze skrzyni nie pasuje zadna wtyczka z pozostałych od starej skrzyni. to jest czujnik światła wstecznego. u mnie do automata przychodziły trzy kostki: 1. ta przy półosi od czujnika prędkości, 2. taka duża okrągła, która przy wymianie na manual nas nie interesuje, 3. 10-cio pinowa kostka, która z jednej strony jest zaokrąglona i od tej zaokrąglonej strony drugie piny w pionie podłączamy właśnie do czujnika wstecznego. coś chyba trzeba z nimi zrobic? ja wszystko zostawiłem, tylko wywal komputer od szkrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pedros-20 Zgłoś #23 Napisano 18 Sierpnia 2009 czy komputer skrzyni to te metalowe pudełeczko przed gałką zmiany biegów? kolego golab21 czy możesz jeszcze napisać czy trzeba przekładać wszystkie pedały razem z mocowaniem czy wystarczy wymienić pedał hamulca i dołożyć obok sprzęgło? dziś sprawdzałem jak to wygląda i wydaje mi się że w tym mocowaniu jest miejsce na pedał sprzęgła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #24 Napisano 18 Sierpnia 2009 czy komputer skrzyni to te metalowe pudełeczko przed gałką zmiany biegów? z tego co wiem te pudełko o którym piszesz to sterownik poduszek powietrznych, sterownik skrzyni jest pod siedzenie pasażera, tak jak komfort pod siedzeniem kierowcy. kolego golab21 czy możesz jeszcze napisać czy trzeba przekładać wszystkie pedały razem z mocowaniem czy wystarczy wymienić pedał hamulca i dołożyć obok sprzęgło? wystarczy wymienić pedał hamulca, dołożyć pedał sprzęgła i pompkę sprzęgła. ten aluminiowy "stelaż" jest identyczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pedros-20 Zgłoś #25 Napisano 19 Sierpnia 2009 wielkie dzięki za cenne rady, dzis sie do nich zastosuje!! jeszcze jedno. słyszałem że w pasku po lifcie trzeba także wymienić rozrusznik. a jak to jest z moim paskiem? mam juz kupiony drugi od manuala ale na pierwszy rzut oka wygląda tak samo jak ten od automatu i na razie go nie wymieniłem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #26 Napisano 19 Sierpnia 2009 inny rozrusznik idzie do 6-stki skrzyni ponieważ jest tam większe sprzęgło (240mm), do 5-tki (228mm) i automatu pasuje ten sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vicktor Zgłoś #27 Napisano 17 Października 2009 (edytowane) Can gateway[19]-->Coding-->nie wiem ile teraz masz, 00006? to wpisz 00004. Witam. Też nie mogę przekodować tej wartości. Mam 00006 i jak podaję jakąkolwiek inną to nic się nie dzieje. I pozostaje poprzednia wartość. Co mogę robić źle? Edytowane 17 Października 2009 przez Vicktor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek1 Zgłoś #28 Napisano 19 Października 2009 a pedały sa takie same w angliku ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek111 Zgłoś #29 Napisano 19 Października 2009 (edytowane) Victor spróbuj powturzyc jeszcze raz to kodowanie mi tez nie przyjmował wartosci 00004 po rozłączeniu vaga zdejmij klemę na kilka minut powinno pomóc. Ja miałem podobnie z tym can getwey jak założyłem licznik z automatu do manuala i wyswietlał mi dwie kreski na fisie i tez nie przyjmował kodowania z 00006 na 00004. I do konca teoretycznie go nie przyjoł ale jak zdiołem klemę na kilka minut i założyłem ponownie to na fisie pojawiła sie jedna kreska i nie wywalał błędu ze nie moze sie połączyc z automatyczną skrzynią biegów. Po ponownym podpięciu waga zero błędów kodowanie zostało nadal 00006 ale cos uległo zmianie. Edytowane 19 Października 2009 przez andrzejek111 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golab21 Zgłoś #30 Napisano 20 Października 2009 według mojego doświadczenia wystarczy dać mu jeszcze raz 00006 i znika dolna kreska od automatu. nie wiem czemu, ale żadnego innego kodowania nie przyjmuje. po zniknięciu kreski żadnych błędów. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vicktor Zgłoś #31 Napisano 3 Listopada 2009 Ja pasuję. Nie znika Próbowałem zmienić na 00004 - nic, dać jeszcze raz 000006 - nic, odłączałem akumulator - nic. Próbowałem na zwykłym VAG-u KKL 409.1 i później na oryginalnym Hex-Canie 805.4 Jeszcze jakieś propozycje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecik Zgłoś #32 Napisano 24 Listopada 2009 panowie mam pytanie czy wiecie może jak podłączyć czujnik wciśnięcia sprzęgła do ecu ? mam problem z tempomatem w pasku po wymianie skrzyni na manualną a konkretnie z tym właśnie czujnikiem. Nie mam pojęcia gdzie go podpiąć do ecu, może ktoś podpowiedzieć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michasso Zgłoś #33 Napisano 12 Grudnia 2009 a czy wie ktos moze jakie powinno byc kodowanie w przypadku silnika 2.5 TDI AKE? jestem w trakcie przekladki i za niedlugo czeka mnie kodowanie... dodam ze dotyczy to Audi A6 manual naped na przod. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach