Kotii Zgłoś #321 Napisano 23 Kwietnia 2015 Witam,Panowie Moje niebieskie Ledy w liczniku i w Panelu od Klimy już ledwo świecą i przymierzam się do wymiany. Pytanie Jakie diody kupić. Mają być Niebieskie tak jak w orginale Nie chciał bym grzebać w opornikach wiec pytanie jaką mają mieć światłość Szukałem już chyba wszędzie i nigdzie nie jest napisane jakie diody konkretne montowane tam były Będę wdzięczny za info Czytaj wątek :cisza Kilka postów wyżej podany link do sprzedawcy http://forum.vw-passat.pl/threads/41435-Zmiana-pod%C5%9Bwietlenia-zegar%C3%B3w?p=2132992&viewfull=1#post2132992 Napisz do kolegi Koti bo on w tym mi pomagał a niestety nie pamiętam jakie kupowałem. Co do kolorów to rób jak chcesz. Ja zmieniłem swoje zielone na białe mmissiek ja Cię proszę i tak mam już skrzynkę na PW zapchaną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmissiek Zgłoś #322 Napisano 23 Kwietnia 2015 Czytaj wątek :cisza Kilka postów wyżej podany link do sprzedawcy http://forum.vw-passat.pl/threads/41435-Zmiana-pod%C5%9Bwietlenia-zegar%C3%B3w?p=2132992&viewfull=1#post2132992 mmissiek ja Cię proszę i tak mam już skrzynkę na PW zapchaną Piotrek przepraszam :kumple to był ostatni raz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicik Zgłoś #323 Napisano 10 Lutego 2016 mam drobne pytanko, czy po wyłączeniu i zamknięciu drzwi auta licznik kilometrów i zegar mają dalej pokazywać na wyświetlaczu km i godzinę? Zaznaczam ze po kilku dniach dalej pokazuje stan km i godzinę. Podświetlenie gaśnie razem z wyłączeniem świateł a widać cały czas stan licznika i godzinę. Przecież to ciągnie prąd choć zapewnie malutko ale ciągnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #324 Napisano 10 Lutego 2016 mam drobne pytanko, czy po wyłączeniu i zamknięciu drzwi auta licznik kilometrów i zegar mają dalej pokazywać na wyświetlaczu km i godzinę? Zaznaczam ze po kilku dniach dalej pokazuje stan km i godzinę. Podświetlenie gaśnie razem z wyłączeniem świateł a widać cały czas stan licznika i godzinę. Przecież to ciągnie prąd choć zapewnie malutko ale ciągnie Tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #325 Napisano 15 Lutego 2016 mam drobne pytanko, czy po wyłączeniu i zamknięciu drzwi auta licznik kilometrów i zegar mają dalej pokazywać na wyświetlaczu km i godzinę? Zaznaczam ze po kilku dniach dalej pokazuje stan km i godzinę. Podświetlenie gaśnie razem z wyłączeniem świateł a widać cały czas stan licznika i godzinę. Przecież to ciągnie prąd choć zapewnie malutko ale ciągnie Tyle co zegarek cyfrowy bez podświetlenia. Na napięciu 2,4V i 2000mAh pracuje półtorej roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #326 Napisano 15 Lutego 2016 Oto drugi licznik jaki przerabiałem z ori niebieskiego na białe podświetlenie z ciekawostek to powiem, że wykorzystałem do przeróbki diody wylutowane uprzednio z licznika Skody Superb 1 z 2007 roku ale na pewno można wykorzystać z innych liczników, m.in. audi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek508 Zgłoś #327 Napisano 15 Lutego 2016 Jest inny sposób na naprawę podświetlenia... Zwykła taśma LED na 12V najlepiej silikonowa wodoodporna Kolory jakie chcemy czerwony, zielony, biały, niebieski. Podłączone gdzieś pod włącznik świateł albo nawet pod podświetlenie zapalniczki. Ja robiłem u siebie taką taśmą koszt śmiesznie niski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #328 Napisano 15 Lutego 2016 Ja robiłem u siebie taką taśmą koszt śmiesznie niski.w b5? pokaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #329 Napisano 15 Lutego 2016 Jest inny sposób na naprawę podświetlenia...Zwykła taśma LED na 12V najlepiej silikonowa wodoodporna Kolory jakie chcemy czerwony, zielony, biały, niebieski. Podłączone gdzieś pod włącznik świateł albo nawet pod podświetlenie zapalniczki. Ja robiłem u siebie taką taśmą koszt śmiesznie niski. W b5 tego nie zastosujesz, co innego w starych licznikach, które miały podświetlenie tarcz od góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszg8 Zgłoś #330 Napisano 18 Marca 2016 (edytowane) Witam :bry2 jestem w trakcie wymiany podświetlania w moim paszczaku na czerwone i tu moje pytanie. wymieniłem elementy podświetlania panelu nawiewów analogowej klimy na ori czerwone od FLa oraz ori przełącznik podgrzewania tylnej szyby i moje wrażenie jest takie, że panel swieci bardziej "blado" niż przycisk w kierunki pomarańczowego... tak ma byc ? czy musze do panelu wsadzic inną żarówkę/diodę ? z góry dziekuje za odpowiedzi i dołączam zdjęcie (choc nie wiem czy widac dobrze róznice: Edytowane 20 Marca 2016 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gruberek Zgłoś #331 Napisano 3 Września 2016 Witam. Mam pytanie odnośnie podświetlania wskazówek od wskaźnika paliwa i temperatury. Kupiłem licznik z dużym FIS i u mnie one nie świecą. Czy podłączone są one na jednym rezystorze? Dodam, że raz przez chwilę się zapaliły po czym znowu zgasły. W czym może być problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kepasa Zgłoś #332 Napisano 3 Lutego 2017 witam ja zmieniłem podświetlenie ale na ori gratach z fabrycznego zielonego na niebiesko-czerwony, ale mam problem z licznikiem gdyż po podłączeniu nowego stale pokazuje brak płynu spryskiwaczy oraz na mfa w małym zegarku nie pokazuje temperatury powietrza na zewnątrz na climatronicu jest ok na starym było w porządku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #333 Napisano 4 Lutego 2017 gdyż po podłączeniu nowego stale pokazuje brak płynu spryskiwaczy Jak nie masz czujnika,to trzeba zmienić kodowanie licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #334 Napisano 4 Lutego 2017 Panowie grzebiący w licznikch. Ma ktoś gdzies na boku niepotrzebną wskazówke dużą? Od passata albo innego auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PatrykDE Zgłoś #335 Napisano 5 Maja 2017 Panowie, kupiłem licznik 3b0 919 890A , wszystko ładnie pięknie, problem w tym że nie działa w nim podświetlenie zegarów i wskazówek. Podłączyłem go na krótko i wszystko działa prócz podświetlenia. Próby odpalenia przeprowadzam na stole, na PIN 20 jest dany + , reszta mas i plusów też podłączona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #336 Napisano 11 Listopada 2017 Hej, mógłby ktoś napisać jakie diody (białe neutralne) i jakie oporniki dobrać do zegarów z Passka B5FL? W którym miejscu na płytce lutuje się oporniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #337 Napisano 11 Listopada 2017 13 godzin temu, DzieX napisał: Hej, mógłby ktoś napisać jakie diody (białe neutralne) i jakie oporniki dobrać do zegarów z Passka B5FL? W którym miejscu na płytce lutuje się oporniki? Ja stosowałem diody SMD 3528. Rezystorów nie zmieniałem, a powinno się bo po wlutowaniu jasnych diodek to na maksimum razi, a na minimum jest bardzo dobrze. Ale przesuwa się ta granica i bardzo minimum się nie da ustawić. W tematyce rezystancji odsyłam do dojcze freunda Marca von Vahla http://www.passatplus.de/umbauten/beleuchtung/tacho/3b/index.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DzieX Zgłoś #338 Napisano 11 Listopada 2017 Dzięki za link - postaram się coś zrozumieć bo nie znam niemieckiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #339 Napisano 11 Listopada 2017 32 minuty temu, jerzalke napisał: po wlutowaniu jasnych diodek to na maksimum razi, a na minimum jest bardzo dobrze. Ale przesuwa się ta granica i bardzo minimum się nie da ustawić. Na szczęście ledy maja to do siebie, że z czasem świecą coraz ciemniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jerzalke Zgłoś #340 Napisano 11 Listopada 2017 4 minuty temu, DzieX napisał: Dzięki za link - postaram się coś zrozumieć bo nie znam niemieckiego Nie potrzebujesz znać. Jest obrazek na samym dole jak idą połączenia i który rezystor od czego. Obok jest opis rezystancji. Możesz dać większe rezystory i obserwować efekt. 5 minut temu, Obywatel napisał: Na szczęście ledy maja to do siebie, że z czasem świecą coraz ciemniej No tak, stąd przez 15 lat kiedy auto jeździ i to non-stop świeci w końcu coś musi paść. Ale i tak całkiem niezłe wyniki w kwestii czasu pracy robią te fabryczne SMD. Mój passat ma 21 lat i do momentu wylutu wszystkie zielone były sprawne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach