Skocz do zawartości
kazio

Zmiana podświetlenia zegarów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie Moje niebieskie Ledy w liczniku i w Panelu od Klimy już ledwo świecą i przymierzam się do wymiany.

Pytanie Jakie diody kupić.

Mają być Niebieskie tak jak w orginale

Nie chciał bym grzebać w opornikach wiec pytanie jaką mają mieć światłość

Szukałem już chyba wszędzie i nigdzie nie jest napisane jakie diody konkretne montowane tam były

 

Będę wdzięczny za info

 

Czytaj wątek :cisza

 

Kilka postów wyżej podany link do sprzedawcy

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/41435-Zmiana-pod%C5%9Bwietlenia-zegar%C3%B3w?p=2132992&viewfull=1#post2132992

 

Napisz do kolegi Koti bo on w tym mi pomagał a niestety nie pamiętam jakie kupowałem. Co do kolorów to rób jak chcesz. Ja zmieniłem swoje zielone na białe

 

mmissiek ja Cię proszę i tak mam już skrzynkę na PW zapchaną :blink

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytaj wątek :cisza

 

Kilka postów wyżej podany link do sprzedawcy

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/41435-Zmiana-pod%C5%9Bwietlenia-zegar%C3%B3w?p=2132992&viewfull=1#post2132992

 

 

 

mmissiek ja Cię proszę i tak mam już skrzynkę na PW zapchaną :blink

 

Piotrek przepraszam :kumple to był ostatni raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam drobne pytanko, czy po wyłączeniu i zamknięciu drzwi auta licznik kilometrów i zegar mają dalej pokazywać na wyświetlaczu km i godzinę? Zaznaczam ze po kilku dniach dalej pokazuje stan km i godzinę. Podświetlenie gaśnie razem z wyłączeniem świateł a widać cały czas stan licznika i godzinę. Przecież to ciągnie prąd choć zapewnie malutko ale ciągnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam drobne pytanko, czy po wyłączeniu i zamknięciu drzwi auta licznik kilometrów i zegar mają dalej pokazywać na wyświetlaczu km i godzinę? Zaznaczam ze po kilku dniach dalej pokazuje stan km i godzinę. Podświetlenie gaśnie razem z wyłączeniem świateł a widać cały czas stan licznika i godzinę. Przecież to ciągnie prąd choć zapewnie malutko ale ciągnie

 

Tak ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam drobne pytanko, czy po wyłączeniu i zamknięciu drzwi auta licznik kilometrów i zegar mają dalej pokazywać na wyświetlaczu km i godzinę? Zaznaczam ze po kilku dniach dalej pokazuje stan km i godzinę. Podświetlenie gaśnie razem z wyłączeniem świateł a widać cały czas stan licznika i godzinę. Przecież to ciągnie prąd choć zapewnie malutko ale ciągnie

 

Tyle co zegarek cyfrowy bez podświetlenia. Na napięciu 2,4V i 2000mAh pracuje półtorej roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto drugi licznik jaki przerabiałem z ori niebieskiego na białe podświetlenie :)

 

dafota.2.zqx1455556964n.JPG.smDSCN8220.JPG&th=1269

 

z ciekawostek to powiem, że wykorzystałem do przeróbki diody wylutowane uprzednio z licznika Skody Superb 1 z 2007 roku ale na pewno można wykorzystać z innych liczników, m.in. audi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest inny sposób na naprawę podświetlenia...

Zwykła taśma LED na 12V najlepiej silikonowa wodoodporna

Kolory jakie chcemy czerwony, zielony, biały, niebieski. Podłączone gdzieś pod włącznik świateł albo nawet pod podświetlenie zapalniczki.

Ja robiłem u siebie taką taśmą koszt śmiesznie niski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja robiłem u siebie taką taśmą koszt śmiesznie niski.
w b5?:zeco pokaż

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest inny sposób na naprawę podświetlenia...

Zwykła taśma LED na 12V najlepiej silikonowa wodoodporna

Kolory jakie chcemy czerwony, zielony, biały, niebieski. Podłączone gdzieś pod włącznik świateł albo nawet pod podświetlenie zapalniczki.

Ja robiłem u siebie taką taśmą koszt śmiesznie niski.

 

W b5 tego nie zastosujesz, co innego w starych licznikach, które miały podświetlenie tarcz od góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :bry2

 

jestem w trakcie wymiany podświetlania w moim paszczaku na czerwone i tu moje pytanie. wymieniłem elementy podświetlania panelu nawiewów analogowej klimy na ori czerwone od FLa oraz ori przełącznik podgrzewania tylnej szyby i moje wrażenie jest takie, że panel swieci bardziej "blado" niż przycisk w kierunki pomarańczowego... tak ma byc ? czy musze do panelu wsadzic inną żarówkę/diodę ?

 

z góry dziekuje za odpowiedzi i dołączam zdjęcie (choc nie wiem czy widac dobrze róznice:

 

d4a66983759d694amed.jpg

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam pytanie odnośnie podświetlania wskazówek od wskaźnika paliwa i temperatury. Kupiłem licznik z dużym FIS i u mnie one nie świecą. Czy podłączone są one na jednym rezystorze? Dodam, że raz przez chwilę się zapaliły po czym znowu zgasły. W czym może być problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja zmieniłem podświetlenie ale na ori gratach z fabrycznego zielonego na niebiesko-czerwony, ale mam problem z licznikiem gdyż po podłączeniu nowego stale pokazuje brak płynu spryskiwaczy oraz na mfa w małym zegarku nie pokazuje temperatury powietrza na zewnątrz na climatronicu jest ok

na starym było w porządku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gdyż po podłączeniu nowego stale pokazuje brak płynu spryskiwaczy

Jak nie masz czujnika,to trzeba zmienić kodowanie licznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie grzebiący w licznikch. Ma ktoś gdzies na boku niepotrzebną wskazówke dużą? Od passata albo innego auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kupiłem licznik 3b0 919 890A , wszystko ładnie pięknie, problem w tym że nie działa w nim podświetlenie zegarów i wskazówek. Podłączyłem go na krótko i wszystko działa prócz podświetlenia. Próby odpalenia przeprowadzam na stole, na PIN 20 jest dany + , reszta mas i plusów też podłączona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, mógłby ktoś napisać jakie diody (białe neutralne) i jakie oporniki dobrać do zegarów z Passka B5FL? W którym miejscu na płytce lutuje się oporniki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, DzieX napisał:

Hej, mógłby ktoś napisać jakie diody (białe neutralne) i jakie oporniki dobrać do zegarów z Passka B5FL? W którym miejscu na płytce lutuje się oporniki?

Ja stosowałem diody SMD 3528. Rezystorów nie zmieniałem, a powinno się bo po wlutowaniu jasnych diodek to na maksimum razi, a na minimum jest bardzo dobrze. Ale przesuwa się ta granica i bardzo minimum się nie da ustawić.

W tematyce rezystancji odsyłam do dojcze freunda Marca von Vahla

http://www.passatplus.de/umbauten/beleuchtung/tacho/3b/index.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za link - postaram się coś zrozumieć bo nie znam niemieckiego :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, jerzalke napisał:

po wlutowaniu jasnych diodek to na maksimum razi, a na minimum jest bardzo dobrze. Ale przesuwa się ta granica i bardzo minimum się nie da ustawić.

Na szczęście ledy maja to do siebie, że z czasem świecą coraz ciemniej :-PP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, DzieX napisał:

Dzięki za link - postaram się coś zrozumieć bo nie znam niemieckiego :P

Nie potrzebujesz znać. Jest obrazek na samym dole jak idą połączenia i który rezystor od czego. Obok jest opis rezystancji. Możesz dać większe rezystory i obserwować efekt.

5 minut temu, Obywatel napisał:

Na szczęście ledy maja to do siebie, że z czasem świecą coraz ciemniej :-PP

No tak, stąd przez 15 lat kiedy auto jeździ i to non-stop świeci w końcu coś musi paść. Ale i tak całkiem niezłe wyniki w kwestii czasu pracy robią te fabryczne SMD. Mój passat ma 21 lat i do momentu wylutu wszystkie zielone były sprawne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności