riccardoa Zgłoś #121 Napisano 10 Lipca 2016 Dziwnie tak jeździć z dwoma włącznikami z czego tylko jeden działa. Zostaw tylko w kratkach nawiewu a oryginalny wywal i włóż zaślepkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #122 Napisano 10 Lipca 2016 O a linka jakiegoś do zaślepki mogę prosić? Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #123 Napisano 11 Lipca 2016 (edytowane) Zostaw tylko w kratkach nawiewu a oryginalny wywal i włóż zaślepkę. Taka zaślepka nie istnieje. :ok Może wsadzić tam zaślepkę środkową (pozycja termoregulatora) ale to wymaga już delikatnego jej podszlifowania. P.S. Coś na wzór włącznika PDC: http://forum.vw-passat.pl/threads/111203-TDI-Bia%C5%82y-Variat-by-vipereeek-Lato-)?p=2314791&viewfull=1#post2314791 Pozdro. Edytowane 11 Lipca 2016 przez vipereeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #124 Napisano 12 Lipca 2016 3h przeciągania przewodu od awaryjnych. Masakra. Mam kieszeń pod navi fabryczną, grzane fotele dwa wzmacniacze, rejestrator, kamerę cofania ... przeciągnąć ten przewód za koszem bez demontażu to porażka. Ręka pocięte jak nożem. Jeszcze musiałem izolację ściągnąć, bo łączy się z grzanymi fotelami. Udało się. Jeszcze tylko muszę poskładać wszystko i upchnąć radio co do łatwych zadań nie należy. Założyłem ten od passata przerywacz. Kiedyś będzie czas to złożę z dwóch jeden według poradnika Wysłane z mojego PE-TL10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #125 Napisano 28 Lutego 2017 Robilem instalacje na kostce z superba i nie zwrocilem uwagi, ktory z czarno zielonego byl w jakim pinie. Możliwe, ze zamienilem miejscami, gdy mryga tylko lewy kierunek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #126 Napisano 1 Marca 2017 Sam sobie odpowiem Winny byl zamieniony przewod czarno zielony. Po podmiance wszystko pasi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus851 Zgłoś #127 Napisano 25 Września 2017 Dnia 24.02.2014 o 20:47, Adam204 napisał: Mariobros napisał: Przycisk od superb różni się od passatowego tylko tym ,że ma jeden pin więcej. Wystarczyło tylko w ori wtyczce z passata przeciąć kawałeczek plastiku który uniemożliwiał włożenie skodowskiego przycisku. W moim przypadku wystarczyło kilka razy na siłę wepchnąć przycisk do wtyczki. Witam zrobiłem tak jak kolega napisał wtyczka siedzi na miejscu. Gdy włączę awaryjne wybija mi bezpiecznik ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #128 Napisano 25 Września 2017 A piny przełożyłeś? Dnia 24.12.2008 o 11:00, kazio napisał: 2. Bierzemy przycisk z Superba w takim stanie, w jakim jest ale zmieniamy wtyczkę (1J0 971 971). Do tego trzeba wycisnąć wtyczki ze starego przycisku i wpinamy do nowego według poniższej tabeli: Pin kolor 1 - czarny/biały/zielony 2 - czarny/zielony 3 - czarny/biały 4 - szary/niebieski 5 - - 6 - brązowy 7 - czarny/zielony 8 - czerwony/żółty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus851 Zgłoś #129 Napisano 25 Września 2017 Nic nie zmieniłem wtyczkę trochę przerobilem by weszła i tyle,czyli piny W tej passatowskiej wtyczce muszę przełożyć tak jak napisałeś Tylko nie mogę takiej wtyczki znaleźć 6 minut temu, walus851 napisał: Nic nie zmieniłem wtyczkę trochę przerobilem by weszła i tyle,czyli piny W tej passatowskiej wtyczce muszę przełożyć tak jak napisał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #130 Napisano 21 Listopada 2017 150zł dałem za komplet, wiadomo nie są idealne ale są, a środkowy przycisk awaryjnych zamalowałem plastidipem i nakleiłem znaczek vw metalowy który musiałem dociąć 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #131 Napisano 21 Listopada 2017 Zawsze to coś nowego i innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #132 Napisano 11 Października 2020 Panowie poratujcie. Może ktoś zapodać link jakie diody czerwone kupić do wymiany w nawiewach Superb, bo jest tego trochę a różnią się parametrami. Może ktoś nie dawno robił i ma sprawdzone, takie żeby za bardzo nie różniły się siłą świecenia od tych fabrycznych z Passata ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lechbedford Zgłoś #133 Napisano 11 Października 2020 (edytowane) 8 godzin temu, Gegas napisał: Może ktoś nie dawno robił Zapytaj kolegi @vipereeek , przerabiał podświetlenie nawiewów z zielonego na czerwone. Edytowane 11 Października 2020 przez lechbedford 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #134 Napisano 1 Lutego 2022 Cześć. Troszkę odgrzeję temat. Założyłem kratki,podświetlenie czerwone jest i w pokrętłach bocznych i dolnych zrobione. Pin 4 i 5 w włączniku awaryjnych z Superba zmostkowane. Jako,że w moim Passacie do ori kostki awaryjnych nie dochodził kabelek niebiesko-szary / w pinie nr 4 był tylko niebieski,taki grubszy / więc dołożyłem ten dwu kolorowy kabelek podpinając się do grzanych foteli, w których kostkach jest. I teraz zonk - podświetlenie przycisku działa, ale przy włączonych światłach postojowych i krótkich świeci się na liczniku kontrolka od kierunkowskazów przyczepy. Zmieniłem na ori przycisk z Passata i bez zmiany. Kontrolka świeci. Czy można ją jakoś wyłączyć z kompa, czy zostaje tylko usunięcie diody z licznika ??? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #135 Napisano 4 Lutego 2022 Porobione. Niebieski kabelek jeżeli dochodzi do pinu 4 w kostce awaryjnych to auto jest wyposażone w fabryczny hak. Ten kabelek idzie do licznika i jest odpowiedzialny za kontrolkę kierunków przyczepy. Wymieniłem w pinie 4 ten kabelek na doprowadzony od grzanych stołków kabelek niebiesko-szary . Ikonka już się nie świeci a podświetlenie jest po włączeniu świateł. I jeszcze taka ciekawostka,że włączniki awaryjnych nie różnią się numerami jeżeli chodzi o auto z fabrycznym hakiem i auto bez haka,ale różnią się literami na końcu tych numerów. Literki A albo B to auto bez haka, a litery C lub D to auto z fabrycznym hakiem. Niebieski kabelek nigdzie nie podpinam,bo mi nie potrzebny. Amen. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach