Zielas Zgłoś #101 Napisano 12 Grudnia 2013 Czyli jesli dzisiaj uda się podpiąć pod komputer to powinien wyjść wczorajszy błąd związany z tą sytuacją? oczywiście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #102 Napisano 12 Grudnia 2013 Witam wczoraj spotakał mnie mianowicie taki problem dojeżdżając do świateł, aby zdążyć zredukowałem do 3 biegu jakieś 3500obrotów i zapaliła się kontrolka świec żarowych, silnik sie wyłączył. Zgasiłem samochodóm i włączyłem i wszystko bylo ok. Za chwilę jak ruszyłem ze świateł to chciałem zobaczyć czy to się powtórzy i stało się to samo. I to tyle , później próbowałem i nic, tak samo dzisiaj. Dzięki Za wskazówki co to może być obstawiam P0016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #103 Napisano 12 Grudnia 2013 obstawiam P0016 Czyli czujnik położenia wału korbowego, rozrządu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #104 Napisano 12 Grudnia 2013 Czyli czujnik położenia wału korbowego, rozrządu? Któryś z nich, albo synchronizacja między G28 i G40. Oczywiście wróżę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #105 Napisano 12 Grudnia 2013 G28 na bank Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porki Zgłoś #106 Napisano 13 Grudnia 2013 Po wczorajszym podłączeniu pod komputer wykazało błędy na drugim pompowtrysku (cos o chwilowyn przerwaniu, doplywie) . prawdopodbnie bedzie do wymiany wtrysk,orientuje się ktoś jaki koszt wyrysku mniejwięcej jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #107 Napisano 13 Grudnia 2013 sprawdź czy cię nie obowiązuje akcja serwisowa na wymianę pompek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #108 Napisano 13 Grudnia 2013 Po wczorajszym podłączeniu pod komputer wykazało błędy na drugim pompowtrysku (cos o chwilowyn przerwaniu, doplywie) . prawdopodbnie bedzie do wymiany wtrysk,orientuje się ktoś jaki koszt wyrysku mniejwięcej jest. Kolego śmigaj jak najszybciej do serwisu, na dniach auto ci stanie na amen. Obejmuje cię akcja darmowej wymiany pompek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porki Zgłoś #109 Napisano 13 Grudnia 2013 Ja juz miałem akcję i wymienili mi 1,3,4 wtrysk bo drugi nie obejmował więc chyba nic to bie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #110 Napisano 13 Grudnia 2013 Ja juz miałem akcję i wymienili mi 1,3,4 wtrysk bo drugi nie obejmował więc chyba nic to bie da Dlaczego 2 nie obejmował, był regenerowany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
porki Zgłoś #111 Napisano 13 Grudnia 2013 Tak był regenerowany i numer który posiadał nie obejmował akcji. Ps. Jaki koszt wtrysku? Można gdzieś taniej załatwić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość waldemar345 Zgłoś #112 Napisano 26 Grudnia 2013 Witam........panowie mam passta 2.0 litry 110km........jechałem teraz w Niemczech na autostradzie , pogoda piękna plusowa....prędkość do 140 ...zjechałem z autostrady i nagle utrata mocy i zapalenie się świec żarowych. stanąłem wyłączyłem silnik znowu zapaliłem i problem zniknął na kilometr potem znowu to samo. Podjechałem do znajomego wsiadł i przegonił go po małych uliczkach jak wariat. Od tamtej pory wszystko ok , ale zapaliła się kontrolka silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #113 Napisano 26 Grudnia 2013 Witam........panowie mam passta 2.0 litry 110km........jechałem teraz w Niemczech na autostradzie , pogoda piękna plusowa....prędkość do 140 ...zjechałem z autostrady i nagle utrata mocy i zapalenie się świec żarowych. stanąłem wyłączyłem silnik znowu zapaliłem i problem zniknął na kilometr potem znowu to samo. Podjechałem do znajomego wsiadł i przegonił go po małych uliczkach jak wariat. Od tamtej pory wszystko ok , ale zapaliła się kontrolka silnika. Kolega, który przegonił Ci samochód niech lepiej przegania barany. Chciał Ci odblokowć łopatki turbiny i dlatego tak jeździł. Musisz sprwdzić błędy ponieaż migająca spirala świecy żarowej oznacza tryb awaryjnych turbiny czyli brak mocy. Zgłaszanie silnika i ponowne uruchomienie kasuje błąd i turbina porwać do normalnego trybu pracy. Poczytaj o tym łaśnie w tym dziale kilka wątków wcześniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janek2014 Zgłoś #114 Napisano 28 Stycznia 2014 blad 2102, 2103 przepustnica ---------- Dodano o 17:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:47 ---------- co robic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janek2014 Zgłoś #115 Napisano 3 Lutego 2014 problem rozwiazany zawilgocona zlaczka od przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbyszek88 Zgłoś #116 Napisano 6 Czerwca 2014 Co moze znaczyć ten komunikat Energi fault garagr numer błedu 19558 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #117 Napisano 6 Czerwca 2014 coś z przepustnicą, ale po szczegóły musisz się udać do speca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
telewizor11 Zgłoś #118 Napisano 6 Sierpnia 2014 witam, mam problem z moim passatem 1,9tdi silnik ATJ na pompowtryskach .. 115KM, do wczoraj wszystko było ok, auto sprawne a dziś rano .. zonk, wkładam kluczyk do stacyjki gasną kontrolki przekręcam kluczyk .. silnik wchodzi na parę sekund na obroty i gaśnie a po chwili zaświeca się kontrolka świec żarowych i miga .... ! silnik za chiny nie rusza... wymieniłem 3 świece żarowe na nowe bo były przepalone, wymieniłem filtr paliwa... nic to nie pomogło, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, akumulator sprawny ..... proszę o jakieś porady ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Japass57 Zgłoś #119 Napisano 6 Sierpnia 2014 W moim pasku 2.0 TDI od prawie 2 lat świeci się kontrolka engine i mruga spirala świec żarowych. Na komputerze pokazało 2 świece żarowe do wymiany. Wymieniłem. Po krótkim czasie dalej zaczęły się świecić i dalej świecą. Nie mam żadnych spadków mocy. Nie mam zwiększonego zużycia paliwa. Nic się nie dzieje podejrzanego więc przestałem się tym przejmować. Nie mam zamiary wywalać kasy na poszukiwanie przyczyny. Ten typ tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miciaj86 Zgłoś #120 Napisano 12 Sierpnia 2014 witam w moim vw touranie 2007 1.9tdi, automat dsg wystapił nast. problem : po kilku miesiacach od kupna zaczął sie dusić wyskoczyła kontrolka check engine, byłem w serwisie vw podłączyli pod kompa i wykazało błąd w skrzyni biegów a dokładniej z ciśnieniem w skrzyni. skasowali prawie 200,, zawiozłem auto do znajomego mechanika, wymienił czujnik na wale korbowym - objawy ustały, miał moc jak dawniej, mimo że kontrolka nie gasła. po kilku tyg problem wrócił kiedy spadały oborty gasł dusił sie szarpał, ale na prostej jak mu dałem w palnik szedł normalnie zmieniał biegi itd. mech. wymienił: zawór egr, turbina zregenerowana, co to może być?! bo byłem już u kilku elektromechaników i lipa! dodam że auto jeżdziło na taryfie w niemczech, kupiłem od turka... auto wróciło od fachowca od pomp, kontrolka zniknela, pochodził 2 tyg, a teraz przy rozgrrzanym silniku zaczyna dusić sie, czasem zapala siw kontrolka świec (niekiedy z ESP) auto gaśnie. Odpalam go i objawy znikaja na jakiś czas. Wymieniałem ostatnio pompe paliwa ale i tak lipa. Do ogo sie zwrócić? może to jednak dsg? Może trzeba wlac ulepszacz do skrzyni, lub baku? prosze o pomoc... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach