Skocz do zawartości
PatrykSZwed

Migająca Konrolka Świec Żarowych

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jesli dzisiaj uda się podpiąć pod komputer to powinien wyjść wczorajszy błąd związany z tą sytuacją?

 

oczywiście

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wczoraj spotakał mnie mianowicie taki problem dojeżdżając do świateł, aby zdążyć zredukowałem do 3 biegu jakieś 3500obrotów i zapaliła się kontrolka świec żarowych, silnik sie wyłączył. Zgasiłem samochodóm i włączyłem i wszystko bylo ok. Za chwilę jak ruszyłem ze świateł to chciałem zobaczyć czy to się powtórzy i stało się to samo. I to tyle , później próbowałem i nic, tak samo dzisiaj. Dzięki Za wskazówki co to może być

obstawiam P0016 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
obstawiam P0016 :)

 

Czyli czujnik położenia wału korbowego, rozrządu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli czujnik położenia wału korbowego, rozrządu?

Któryś z nich, albo synchronizacja między G28 i G40. Oczywiście wróżę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G28 na bank

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wczorajszym podłączeniu pod komputer wykazało błędy na drugim pompowtrysku (cos o chwilowyn przerwaniu, doplywie) . prawdopodbnie bedzie do wymiany wtrysk,orientuje się ktoś jaki koszt wyrysku mniejwięcej jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy cię nie obowiązuje akcja serwisowa na wymianę pompek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po wczorajszym podłączeniu pod komputer wykazało błędy na drugim pompowtrysku (cos o chwilowyn przerwaniu, doplywie) . prawdopodbnie bedzie do wymiany wtrysk,orientuje się ktoś jaki koszt wyrysku mniejwięcej jest.

 

Kolego śmigaj jak najszybciej do serwisu, na dniach auto ci stanie na amen. Obejmuje cię akcja darmowej wymiany pompek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz miałem akcję i wymienili mi 1,3,4 wtrysk bo drugi nie obejmował więc chyba nic to bie da :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja juz miałem akcję i wymienili mi 1,3,4 wtrysk bo drugi nie obejmował więc chyba nic to bie da :/

 

Dlaczego 2 nie obejmował, był regenerowany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak był regenerowany i numer który posiadał nie obejmował akcji.

Ps. Jaki koszt wtrysku? Można gdzieś taniej załatwić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość waldemar345

Witam........panowie mam passta 2.0 litry 110km........jechałem teraz w Niemczech na autostradzie , pogoda piękna plusowa....prędkość do 140 ...zjechałem z autostrady i nagle utrata mocy i zapalenie się świec żarowych. stanąłem wyłączyłem silnik znowu zapaliłem i problem zniknął na kilometr potem znowu to samo. Podjechałem do znajomego wsiadł i przegonił go po małych uliczkach jak wariat. Od tamtej pory wszystko ok , ale zapaliła się kontrolka silnika.:oszit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam........panowie mam passta 2.0 litry 110km........jechałem teraz w Niemczech na autostradzie , pogoda piękna plusowa....prędkość do 140 ...zjechałem z autostrady i nagle utrata mocy i zapalenie się świec żarowych. stanąłem wyłączyłem silnik znowu zapaliłem i problem zniknął na kilometr potem znowu to samo. Podjechałem do znajomego wsiadł i przegonił go po małych uliczkach jak wariat. Od tamtej pory wszystko ok , ale zapaliła się kontrolka silnika.:oszit

 

Kolega, który przegonił Ci samochód niech lepiej przegania barany. Chciał Ci odblokowć łopatki turbiny i dlatego tak jeździł. Musisz sprwdzić błędy ponieaż migająca spirala świecy żarowej oznacza tryb awaryjnych turbiny czyli brak mocy. Zgłaszanie silnika i ponowne uruchomienie kasuje błąd i turbina porwać do normalnego trybu pracy. Poczytaj o tym łaśnie w tym dziale kilka wątków wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blad 2102, 2103 przepustnica

 

---------- Dodano o 17:06 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:47 ----------

 

co robic ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiazany zawilgocona zlaczka od przepustnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co moze znaczyć ten komunikat Energi fault garagr numer błedu 19558

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

coś z przepustnicą, ale po szczegóły musisz się udać do speca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam problem z moim passatem 1,9tdi silnik ATJ na pompowtryskach .. 115KM, do wczoraj wszystko było ok, auto sprawne a dziś rano .. zonk, wkładam kluczyk do stacyjki gasną kontrolki przekręcam kluczyk .. silnik wchodzi na parę sekund na obroty i gaśnie a po chwili zaświeca się kontrolka świec żarowych i miga .... ! silnik za chiny nie rusza... wymieniłem 3 świece żarowe na nowe bo były przepalone, wymieniłem filtr paliwa... nic to nie pomogło, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, akumulator sprawny ..... proszę o jakieś porady ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim pasku 2.0 TDI od prawie 2 lat świeci się kontrolka engine i mruga spirala świec żarowych. Na komputerze pokazało 2 świece żarowe do wymiany. Wymieniłem. Po krótkim czasie dalej zaczęły się świecić i dalej świecą. Nie mam żadnych spadków mocy. Nie mam zwiększonego zużycia paliwa. Nic się nie dzieje podejrzanego więc przestałem się tym przejmować. Nie mam zamiary wywalać kasy na poszukiwanie przyczyny. Ten typ tak ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam w moim vw touranie 2007 1.9tdi, automat dsg wystapił nast. problem : po kilku miesiacach od kupna zaczął sie dusić wyskoczyła kontrolka check engine, byłem w serwisie vw podłączyli pod kompa i wykazało błąd w skrzyni biegów a dokładniej z ciśnieniem w skrzyni. skasowali prawie 200,, zawiozłem auto do znajomego mechanika, wymienił czujnik na wale korbowym - objawy ustały, miał moc jak dawniej, mimo że kontrolka nie gasła. po kilku tyg problem wrócił kiedy spadały oborty gasł dusił sie szarpał, ale na prostej jak mu dałem w palnik szedł normalnie zmieniał biegi itd. mech. wymienił: zawór egr, turbina zregenerowana, co to może być?! bo byłem już u kilku elektromechaników i lipa! dodam że auto jeżdziło na taryfie w niemczech, kupiłem od turka... auto wróciło od fachowca od pomp, kontrolka zniknela, pochodził 2 tyg, a teraz przy rozgrrzanym silniku zaczyna dusić sie, czasem zapala siw kontrolka świec (niekiedy z ESP) auto gaśnie. Odpalam go i objawy znikaja na jakiś czas. Wymieniałem ostatnio pompe paliwa ale i tak lipa. Do ogo sie zwrócić? może to jednak dsg? Może trzeba wlac ulepszacz do skrzyni, lub baku? prosze o pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności