kayamashi Zgłoś #61 Napisano 24 Marca 2010 I niestety po rokręceniu wszytskich bebechów okazało się, że walnięty jest jeden pompowtryskiwacz i popychaczy juz też swoje przeżyły;/ Czy może ktoś poradzić czy wymienić od razu wszytskie pompowtryski? (zdaję sobię sprawę, że to koszty), czy warto kupowac używki lub regenerowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gigool Zgłoś #62 Napisano 27 Marca 2010 silnik afn orientuje sie ktoś co się może dziać, jeżeli ze zbiornika od płynu chłodniczego ucieka płyn ? pojawiła mi się pod autem niesympatyczna brudna plama, w zbiorniku nie ma żadnego osadu, brudu czy czegokolwiek innego niż płyn chłodniczy, oleju też nie ubywa, cieknie jak stoi pod domem, podejrzewam, że jest to brud z silnika powiązany z płynem chłodniczym, wymieniałem plastikowy krucieć, który dochodzi do silnika, przez jakiś czas miałem spokój z płynem, a teraz znowu się zaczeło... gdzie tam jakaś uszczelka, która mogła się rozciec ? pozdrawiam gigool :-) ---------- Post added at 22:04 ---------- Previous post was at 22:02 ---------- jeszcze jedno mi sie przypomniało, czujnik temperatury zaczął świrować... znaczy raz pokazuje 90 a raz sie nawet nie ruszy... i traci moc przy 120-130... ---------- Post added at 22:06 ---------- Previous post was at 22:04 ---------- przebieg 210 tyś. silnik 110 km diesel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcir2d2 Zgłoś #63 Napisano 27 Marca 2010 jezeli chodzi o wyciek sprawdz pompę wody a co do czujnika to raczej trafiony trzeba było go wymienic przy wymianie krucca to niewielkie koszta jezeli masz kanal to zdejmij osłonę i popatrz dobrze czy niewidac wycieków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kayamashi Zgłoś #64 Napisano 7 Kwietnia 2010 Zatem u mnie wymiana uszczelki, 1 pompowtryskiwacz i popychacze (używki bo niestety na nówki brakło kaski), termostat i chyba wszytskie możliwe oringi - koszt 1900 zł. Teraz płyn chłodniczy już nie ucieka, ale (nie wiem czy jestem taki pedantyczny bo nikt inny kto ze mną jedzie tego nie słyszy) nadal słychać takie dziwne szmery z nawiewów podczas jazdy. Ma może ktoś jeszcze jakis pomysł co to może być??? Wymieniłem już chyba wszytsko co mogłem:) W prawdzie jak włączę radio to przy dosłownie minimalnym voluminie "szmerów" już nie słychać Chciałbym żeby w mojej karocy wszytsko było jednak w 100% sprawne. Pozdrawiam All Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #65 Napisano 7 Kwietnia 2010 Też mam szmery wystarczy, że przekrećf zapłon. Komp pokazuje walniete sterowanie klap klimatyzacji... Ale póki co z tym jeżdżę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kayamashi Zgłoś #66 Napisano 7 Kwietnia 2010 Mi VAG nie pokazał błedu. Orientujesz sie może jakie są koszty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #67 Napisano 7 Kwietnia 2010 O tym problemie wiem już jakieś 2 miesiące jednak mechanik powiedział że do wiosny mogę jeździć wiosna już jest. Na dniach będę w aso to się dowiem, a w przyszłym tygodniu na warsztacie u mechanika więc postaram się napisać co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
V6TDI Zgłoś #68 Napisano 6 Czerwca 2010 U mnie ubywa nieznacznie płynu chłodniczego i troszkę oleju /chociaż nie wiem czy nie jest to efekt nieszczelnej odmy, którą planuję wymienić/, samochód zaczyna kopcić jasnym dymkiem!!!! Węże są sztywne, jest wyższe ciśnienie w chłodzeniu, w nawiewach słyszę przelewanie i samochód na niskich obrotach jest słaby. Ale nie mam problemów z temperaturą i z odplanaiem oraz nie ma śladów oleju w zbiorniczku z płynem chłodzącym - jest czyściutki płyn. Czy to tak jak myślę uszczelka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
demonic666 Zgłoś #69 Napisano 8 Sierpnia 2010 a próbował ktoś samodzielnie tą uszczelkę wymieniać?? czy to zbyt skomplikowane? bo chcialbym się do tego zabrać ale jakoś nikt o tym nie wspomniał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #70 Napisano 9 Sierpnia 2010 a próbował ktoś samodzielnie tą uszczelkę wymieniać?? Z pewnością niejedna osoba z forum to robiła. Robota raczej nieskomplikowana tylko praco- i czasochłonna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #71 Napisano 9 Sierpnia 2010 U mnie ubywa nieznacznie płynu chłodniczego i troszkę oleju /chociaż nie wiem czy nie jest to efekt nieszczelnej odmy, którą planuję wymienić/, samochód zaczyna kopcić jasnym dymkiem!!!! Węże są sztywne, jest wyższe ciśnienie w chłodzeniu, w nawiewach słyszę przelewanie i samochód na niskich obrotach jest słaby. Ale nie mam problemów z temperaturą i z odplanaiem oraz nie ma śladów oleju w zbiorniczku z płynem chłodzącym - jest czyściutki płyn. Czy to tak jak myślę uszczelka? przelewanie w nawiewach to powietrze w układzie którego nie powinno tam być więc na 95% uszczelka najlepiej jedź i sprawdź czy masz spaliny w układzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Payo Zgłoś #72 Napisano 21 Października 2010 Za niewiedzę się płaci więc dobrze ze są takie fora i dobrzy znawcy tematów... chciałbym opisać od początku problemy jakie pojawiły się w moim Passku...zaczęło się od spostrzeżenia że mam na minimum płynu chłodzącego w zbiorniku po dolaniu na maksa nie dostawał temperatury było w przedziale 70st. (przy ostrzejszej jeździe) 80st. max, wiec pomyślałem termostat do wymiany...ale w ciągu miesiąca ubył cały litr płynu chłodzącego co mnie zdziwiło to obejrzałem ślinik z wszystkich stron i zauważyłem pod zaworem Egr wyciek, cały ulany, tylna prawa strona....zaprowadziłem dziś do mechanika podpiął pod kompa i znalazł niesprawny czujnik Abs i czujnik temperatury chłodzenia. I pytanie czy ten wyciek spowodowany jest niesprawnym czujnikiem temperatury czy wydmuchało uszczelkę pod głowicą?? wyciek o zabarwieniu zielonkawym bardzo tłusty(coś jak olej z tym że poziom oleju cały czas taki sam) I jeszcze mały zabieg przed zimą, dolewałem wody destylowanej do akumulatora i od razu po odpaleniu w wentylatorku środkowym słychać coś jakby przelewająca się woda (wcześniej tego nie było (akumulator ma jakąś rurkę z boku:)...im obroty większe tym chlupot częstszy, po dniu ustało ale raz na jakiś czas się zdarzy) wiec skąd to?? Spadku mocy nie zauważyłem jedynie na wolnych obrotach bardzo drży gałką zmiany biegów... A jeśli będzie konieczna wymiana uszczelki to i pewnie planowanie głowicy no i ciekawe co jeszcze? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #73 Napisano 21 Października 2010 od razu po odpaleniu w wentylatorku środkowym słychać coś jakby przelewająca się woda (wcześniej tego nie było (akumulator ma jakąś rurkę z boku:)...im obroty większe tym chlupot częstszy, po dniu ustało ale raz na jakiś czas się zdarzy) wiec skąd to?? masz powietrze w układzie chłodzenia którego tam nie powinno być kolego uszczeleczka walnięta miałem to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Payo Zgłoś #74 Napisano 22 Października 2010 uszczeleczka walnięta A czy to znaczy że czeka mnie przy tym planowanie głowicy? Jestem dziś po wymianie czujnika temperatury a temperatura dochodzi jedynie do 80st ale szybciej bo po przejechaniu 5km a nie jak wcześniej po 30km...czy to termostat jeszcze do wymiany?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #75 Napisano 22 Października 2010 A czy to znaczy że czeka mnie przy tym planowanie głowicy? Jestem dziś po wymianie czujnika temperatury a temperatura dochodzi jedynie do 80st ale szybciej bo po przejechaniu 5km a nie jak wcześniej po 30km...czy to termostat jeszcze do wymiany?? kolego wymiana uszczlki to i planowanie jak jakiś mechanik powie Ci że nie trzeba planować to czym prędzej spier... od niego podjedź na test spalin w układzie i wszystko będzie jasne mi tez nie dogrzewał się silnik miałem identyczne objawy ja Ty więc śmigaj na test Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konioju Zgłoś #76 Napisano 24 Października 2010 Witam, u mnie jest taki dziwny objaw ubytek G12 tylko nie non-stop, lecz tylko przy jeździe powyżej 160km/h i przy staniu w korkach ucieka cały zbiorniczek, gdy jeżdżę w miare spokojnie do 130km/h nie ubywa nawet kropelka. Czytałem że warto robić testy spalin - nie wiem co to może zdiagnozować i czy to ma sens, czy odrazu mam atakować tą nieszczęsną uszczelkę? pozdr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #77 Napisano 24 Października 2010 Witam, u mnie jest taki dziwny objaw ubytek G12 tylko nie non-stop, lecz tylko przy jeździe powyżej 160km/h i przy staniu w korkach ucieka cały zbiorniczek, gdy jeżdżę w miare spokojnie do 130km/h nie ubywa nawet kropelka. Czytałem że warto robić testy spalin - nie wiem co to może zdiagnozować i czy to ma sens, czy odrazu mam atakować tą nieszczęsną uszczelkę?pozdr... odpowiadałe Ci już na to pytanie po co jeszcze raz piszesz w innym wątku ? zdób test i nie marudź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konioju Zgłoś #78 Napisano 24 Października 2010 tak jest Panie Generale...:dobrze a co może mi ten test wykazać czytałem że nie jest taki wspaniały... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #79 Napisano 24 Października 2010 w większości pokazuje prawde więc do dzieła szeregowy będziesz wtedy wiedział na czym stoisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Payo Zgłoś #80 Napisano 24 Października 2010 A wracając do swojego problemu z temperatura to dziś po raz pierwszy uzyskałem temp.90st. po przejechaniu 360km!!! po czym poszedłem na pizze i wracając do domu 30km znów 80st i na tym staneło. Czy w takim razie mam wymienić termostat?? W pracy mam mechanika zakładowego i poprosiłem go by wprowadził na podnośnik i rzucił okiem...zobaczył że cieknie mi olej z wężyka, pierwszego pod zaworem EGR i ze muszę zmienić klips zaciskowy na zakręcany bo możliwe ze już ma swoje lata i się nie sprawdza. Żadnych białych-mlecznych wycieków, czysty olej, w zbiorniczku wyrównawczym żadnych nalotów pod korkiem, żadnego białego dymu z wydechu żadnego spadku mocy i żadnego widocznego wydmuchania uszczelki, żadnych różnic w pracy silnika(wiadomo że zimno teraz to przy odpalaniu trochę inaczej ale po chwili wraca do normy) Nie słychać już żadnych bulgotań ani przelewania się wody. Martwi tylko ta temperatura i diagnoza mechanika operującym profesjonalnym sprzętem ale miało wiarygodnym. Naprawa uszczelki i planowanie głowicy to koszt 1000zł wiadomo naciągaczy nie brakuje a ja udzielając się tu chciałbym się tego ustrzec...Kolega proponuje mi serwis Boscha w Częstochowie ale za diagnozę też sobie krzyczą. Okiem rzuciło już z 6 fachmanów i nikt nie jest mi stanie powiedzieć na 100% co to. A mój PASSACIK to oczko w głowie już nie wiem co robić.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach