Skocz do zawartości
Gość arni

Wymiana uszczelki pod głowicą - ceny, koszty

Rekomendowane odpowiedzi

Czesć Odrobine drogo mi robil garazowy mechanik jednakze cena była zdecydowanie nizsza koszt mechanika to w granicach 300 zl plus wiadomo czesci ale nadal mam problem z dynamika we wtorek jade do mechanika i sprawdzimy rozrząd mam nadziejeze pomoze

w tym tyg mialem wymieniana turbine na inna poniewaz myslalem ze ona jest problemem braku dynamiki okazalo sie jednak ze nie szukamy dalej jak bede wiedzial co bylo przyczyna napewno dam znac (oby to okazało sie przestawiony delikatnie rozrzad np na pasku

czy ktos z was stosowal preparat LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666 preparat do czyszczenia pompowtryskiwaczy ? i czy przynosi wymierne efekty jego zastosowanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jaki jest kosz wymiany uszczelki pod głowicą w Passacie 2.3 150hp AGZ 2000 rok. zaznaczam tylko że autko śmiga na gazie od 2007 i ma 300 tyś km przebiegu.??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

dlatego nie robiłem tego u znajomego w garażu. U mnie auto teraz lata jak nigdy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie jaki potrzebuje klucz aby odkręcić śruby głowicy w ajm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

panowie nie moge znaleźć tematu o dziwnej pracy silnika czy może któryś ma link do tego tematu, czy nie będziecie mieć nic przeciwko jak zadam je tutaj?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś zakończyłem z kuzynem akcje wymiany nieszczęsnej uszczelki pod głowica.

Zajęło nam to 4 popołudnia z racji że ja pracuje do 16, a kuzyn pojawiał się u mnie dopiero po 17.

Koszty części to 450zł, w tym uszczelka pod głowicę, śruby głowicy, uszczelki kolektorów, uszczelniacze pompowtrysków, uszczelniacze zaworów, prowadnice zaworów.

Koszt planowania głowicy wraz z docieraniem gniazd zaworowych, wymianą prowadnic i uszczelniaczy zaworów to 300zł.

Do tego 4 litry koncentratu płynu chł. -40zł, blokady rozrządu-30zł, gumowa poduszka z przodu silnika- 22zł.

Czyli w sumie 840 PLNów :kwasny

Wypitego piwa i wódki nie liczę:D

 

Ile by wziął mechanik nawet się nie orientowałem, były małe problemy po drodze ale ogólnie jak się ma kpl narzędzi, troszkę wiedzy i chęci wszystko da się zrobić.

Po pierwszej przejażdżce wszystko wydaje się być ok:wojak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile by wziął mechanik nawet się nie orientowałem
Nawet pińcet(500)...

 

Po pierwszej przejażdżce wszystko wydaje się być ok
Nic tylko pogratulować :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bartek00

Witam, w moim passacie od pewnego czasu wyrzucało płyn zbiornikiem wyrównawczym. Mechanik orzekł, że winą jest uszczelka i zaczął działać, dzisiaj rozebrał głowice i tak ja przepuszcza na uszczelce widać, że był przedmuch do układu, niestety stwierdził że w głowicy, w gnieździe gdzie montuje się wtrysk zauważalny jest luz, on sam nie jest w stanie stwierdzić czy będzie to miało jakieś skutki uboczne po ponownym złożeniu, jutro głowica jedzie na sprawdzenie, co robić gdy okaże się że jest on ponad normę ? ma to w ogóle jakieś znaczenie ? może wystarczy wymienić same oringi na wtryskach (gdy mi je pokazywał zauważyłem że takie wtrysk posiada ). Ogólnie jakieś spadku mocy nie zauważyłem pomimo iż auto ma już ponad 480tyś przebiegu, rano tylko sobie poklekotywał i delikatnie przydymiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów.

Passat 1,9 TDI 130 KM AVF 2001r.

 

Jako iż pewnie nie jeden z was miał podobne przypadki(albo i nie)chciałem z wami podzielić się moimi problemem.

 

W moim pocisku od sporego już czasu pojawiały się ubytki płynu chłodzącego.

Mniej więcej od 2 lat tak się działo.

Przy bardzo dynamicznej jeździe płynu ubywało szybciej,przy spokojnej-bardzo wolno.

Ale ostatnim czasie ubytki były znaczne więc postanowiłem oddać samochód do mechanika.Zapach spalin w zbiorniczku wyrównawczym,bulgotanie w nagrzewnicy.[roblem z płynem i temp.0objawy wskazywały na uszczelkę lub głowicę.

Pocisk ma nalatane 390 tyś km.

Mechanik głowice zdjął,zwiozłem do planowania i sprawdzenia na Parowcową w Warszawie.

Głowica okazała się szczelna,została splanowana i wymienione zostały uszczelniacze.

 

Odwiozłem Głowicę do Mechanika w sobotę.

W poniedziałek zadzwonił do mnie i powiedział że głowica została źle zrobiona,że zawory nie zostały opuszczone i wystają ponad głowicę,i że powinni przy planowaniu głowicy te zawory opuścić i zrobić tak by byłuy na równo.

Więc dziś wstawałem o bandyckiej porze wstałem,wsiadłem na skuter i zawiozłem głowice na Parowcową a tam mi Panowie oznajmiają że w Tego Typu Głowicach zawory mają wystawać do 1 mm i że to norma.

U mnie wystają po 0,75 mm-0,81 mm

 

Odwiozłem do mechanika a ten m i mówi iż musi wsadzić teraz grubą uszczelkę i że silnik będzie się "rozprężał"(mam nadzieję iż dobrze napisałem) i że będzie ciężko palił samochód itd...

 

Panowie zebrali z głowicy 0,18(domyślam się iż to jest w mm)

 

No i teraz ja już zbaraniałem i nie wiem kto ma rację a kto nie i jak to jest z Tymi głowicami i uszczelkami itd.Czy ktoś ma jakieś doświadczenia i jest w stanie rozwiać moję wątpliwości kto ma racje a kto nie??

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robert u moje wystawały przed i po planowaniu, robił ze mną kuzyn który uczy się od 3 lat na mechanika i też nie widział w tym nic dziwnego... więc tak chyba powinno być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odwiozłem do mechanika a ten m i mówi iż musi wsadzić teraz grubą uszczelkę i że silnik będzie się "rozprężał"(mam nadzieję iż dobrze napisałem) i że będzie ciężko palił samochód itd...

Grubość uszczelki ustala się na podstawie tego ile tłoki wystają ponad blok silnika, a nie ile zawory wystają z głowicy. Mechanik samouk? Szkoda gadać :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem tego jak się ustala grubość uszczelki :Di,uważam iż jak zawożę do Speca to ma mi zrobić tak by mi samochód działał.

Ja specem od telekomunikacyjnych spraw jestem nie od mechaniki pojazdowej:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile by wziął mechanik

 

ja właśnie zostałem dziś skasowany na okrągłą kwotę 1000zł. (uszczelka,planowanie,robocizna,nowe śruby i uszczelniacze + koncentrat g12)

 

Do tego 4 litry koncentratu płynu chł. -40zł

Jaki ? bo u nas w sklepie G12 1,5l kosztuje 32zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kuzyn mi to załatwił z warsztatu w którym miał praktykie więc cena taka promocyjna;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja właśnie zostałem dziś skasowany na okrągłą kwotę 1000zł. (uszczelka,planowanie,robocizna,nowe śruby i uszczelniacze + koncentrat g12)

 

 

ł

 

Wiec jak za darmo gdyż Marcin pisał , że same części 840 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin ma 1,9 TDI a ja 1,6 PB inny silnik - inne koszta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja dodatkowo wymieniłem prowadnice zaworów, uszczelki pompek, odbój silnika itp... W głowicy miałem docierane gniazda .... czyli rzeczy ktore nie są obowiązkowe przy takiej robocie.

U Rafała lista zakupów sporo krótsza ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Rok temu zmieniałem rozrząd, pompę wody, szklanki, tulejki korbowodów itp. no i jak wszystko było rozbebeszone to i uszczelkę pod głowicą plus planowanie.

Po odebraniu z warsztatu brał więcej oleju, bulgotał trochę płyn w nagrzewnicy. Mechanicy rozkładali ręce mówiąc że układ musi się odpowietrzyć a z olejem to nie wiedzą dlaczego hmm.... Właśnie mija rok od naprawy i coraz wyraźniej słyszę bulgotanie z okolic nagrzewnicy po lekkim przygazowaniu zaczyna mnie to niepokoić. Dziwne jest to że to olej mi ubywa (100ml /200km) a nie płyn chłodzący. Jeszcze jest jeden mankament, otóż temperatura płynu na trasie przy spokojnej jeździe to około 75°C jak przygazuję to 80°C przy temp. zew 0 do -10°C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą, interesuje mnie ceny oraz co dokładnie trzeba wymienić i co trzeba zrobić gdyż w intercar zgorzelec koleś powiedział mi że minimalna cena tego zabiegu będzie kosztowała mnie 3.000 pln a przy tym wymienił mi kupę uszczelek których nie zdołałem zapamiętać.Pisze do was z prośba o konkretne rzeczy które trzeba poczynić, oraz żebym nie przepłacił,jeśli chodzi o rorzad miałam wymieniany 20.000 km temu czy muszę go ponownie wymienić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności