robbo_73 Zgłoś #1 Napisano 19 Grudnia 2008 Witam.Proszę szanownych forumowiczów o radę.Mogę za psie pieniądze kupić 1.8 z gazociągiem i vr6.Pierwszy z nich jest w ciągłej eksploatacji i to po nim widać,natomiast vr od bodajże 7 miesięcy jest odpalany raz w tygodniu by trochę pochodził.Oczko w głowie starszego pana,który zszedł był i pozostawił po sobie to cudeńko.Prawie igła.Rozsądek mi mówi 1.8 ale serce mówi co innego.Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 19 Grudnia 2008 boszesz ty moj, jeden z lepszych tematow. stac cie chocby na paliwo do tego vra? jesli stac to o czym rozmowa jak podobno w super stanie. z drugiej strony jesli mialbys kupic taka vrke zeby ja zajezdzic to moze lepiej 1.8. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
90PS Zgłoś #3 Napisano 19 Grudnia 2008 boszesz ty moj, jeden z lepszych tematow. dobre robbo, popatrz na portfel i sam zdecyduj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tw182 Zgłoś #4 Napisano 19 Grudnia 2008 kup vr-a, jeśli jest to rodzynek to przynajmniej sie troche nim pocieszysz, a skoro za psie pieniądze to i moze jeszcze pózniej zarobisz ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #5 Napisano 20 Grudnia 2008 robbo 73 Pierwszy pasek pewnie będzie miał problemy z gazociągiem (ciągle coś trzeba będzie wymienić), a drugi problemy z tankowaniem (ciągle trzeba będzie odwiedzać CPN). Ale wolałbym chyba VR6-stkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VampBeer Zgłoś #6 Napisano 20 Grudnia 2008 Jeśli VR6 jest w takim stanie jak mówisz, nie zastanawiałbym się i go brał. Będziesz się z niego długo cieszył, a spalanie... benzyna narazie tania jest u mnie po 3,34:) (przynajmniej wczoraj tak tanio było) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomala75 Zgłoś #7 Napisano 20 Grudnia 2008 Bierz vr6 nie zapomniane wrażenie z jazdy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek Zgłoś #8 Napisano 20 Grudnia 2008 Bierz vr6 nie zapomniane wrażenie z jazdy Popieram, do tego dochodzi ten dziwięk który napewno 1.8 Ci nie da hehe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martivw75 Zgłoś #9 Napisano 20 Grudnia 2008 Idz na całość vr6 daje rade. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #10 Napisano 20 Grudnia 2008 VR!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robbo_73 Zgłoś #11 Napisano 20 Grudnia 2008 Dzięki koledzy.Wątpliwości rozwiane.Nawet moja żona stwierdziła,że VR.Myślę sobie,że już niedługo "oczko w głowie" zmieni właściciela.Jeszcze raz wielkie dzięki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #12 Napisano 20 Grudnia 2008 Jakbym miał na oku zadbane vr6 po "dziadku" to zasadniczo bym się nie zastanawiał. Przed zakupem powstrzymuje mnie obawa żeby nie trafić na padakę która pożre tysiące. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #13 Napisano 20 Grudnia 2008 Tak doradzacie VRa, ale nie sztuka kupić auto - sztuka go utrzymać! Szkoda VRa żeby właściciel żałował kasy na części bo wszystko poszło na wahe. Już lepszy starszy ale ekonomiczniejszy i niech właściciela będzie stać na wszystkie naprawy, niż VR ale bez dbania o zawias, silnik i hamulce (!) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #14 Napisano 20 Grudnia 2008 Bierz 1.8 Co do utrzymania VRa to tylko tarcze i klocki droższe bo wieksze a spalanie nie jest wcale takie wysokie przy normalnej jeździe. Niutków ma tyle co AFN i jeździsz jak dieslem a muła 1.8 kręcisz pod czerwone pole żeby go bujnąć i wtedy spalanie jest porównywalne. Wiem bo jeździłem dwoma vrami i 1.8 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yacek71 Zgłoś #15 Napisano 20 Grudnia 2008 Kuczlaw wie co mówi a ja też się pod tym podpisuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #16 Napisano 21 Grudnia 2008 Bierz 1.8 Co do utrzymania VRa to tylko tarcze i klocki droższe bo wieksze a spalanie nie jest wcale takie wysokie przy normalnej jeździe. Niutków ma tyle co AFN i jeździsz jak dieslem a muła 1.8 kręcisz pod czerwone pole żeby go bujnąć i wtedy spalanie jest porównywalne. Wiem bo jeździłem dwoma vrami i 1.8 A wymiana rozrządu...????? :confused: Przy vr to nie małe pieniądze. Ale jeśli jest tak jak mowisz ze stanem technicznym tej VR-ki to sie nie zastanawiaj tylko go kupuj i dbaj o niego dobrze, a wierz mi wyjątkowo miło Ci się odwdzięczy..!!!!:D:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość widget Zgłoś #17 Napisano 22 Grudnia 2008 z tego co mi wiadomo vr6 ma łańcuch rozrządu którego to się tak często nie wymienia jak pasek ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #18 Napisano 22 Grudnia 2008 z tego co mi wiadomo vr6 ma łańcuch rozrządu którego to się tak często nie wymienia jak pasek ... Zależy od kondycji silnika ale 200-300 tys powinien wytrzymać a koszt remontu jak w Vałce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #19 Napisano 22 Grudnia 2008 nie bierzta VR-a to kapota Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #20 Napisano 22 Grudnia 2008 nie bierzta VR-a to kapota boisz sie dobrze utrzymanej konkurencji??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach