robbo_73 Report post #1 Posted December 19, 2008 Witam.Proszę szanownych forumowiczów o radę.Mogę za psie pieniądze kupić 1.8 z gazociągiem i vr6.Pierwszy z nich jest w ciągłej eksploatacji i to po nim widać,natomiast vr od bodajże 7 miesięcy jest odpalany raz w tygodniu by trochę pochodził.Oczko w głowie starszego pana,który zszedł był i pozostawił po sobie to cudeńko.Prawie igła.Rozsądek mi mówi 1.8 ale serce mówi co innego.Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Share this post Link to post Share on other sites
souler Report post #2 Posted December 19, 2008 boszesz ty moj, jeden z lepszych tematow. stac cie chocby na paliwo do tego vra? jesli stac to o czym rozmowa jak podobno w super stanie. z drugiej strony jesli mialbys kupic taka vrke zeby ja zajezdzic to moze lepiej 1.8. Share this post Link to post Share on other sites
90PS Report post #3 Posted December 19, 2008 boszesz ty moj, jeden z lepszych tematow. dobre robbo, popatrz na portfel i sam zdecyduj Share this post Link to post Share on other sites
tw182 Report post #4 Posted December 19, 2008 kup vr-a, jeśli jest to rodzynek to przynajmniej sie troche nim pocieszysz, a skoro za psie pieniądze to i moze jeszcze pózniej zarobisz ;] Share this post Link to post Share on other sites
GURAL Report post #5 Posted December 20, 2008 robbo 73 Pierwszy pasek pewnie będzie miał problemy z gazociągiem (ciągle coś trzeba będzie wymienić), a drugi problemy z tankowaniem (ciągle trzeba będzie odwiedzać CPN). Ale wolałbym chyba VR6-stkę. Share this post Link to post Share on other sites
VampBeer Report post #6 Posted December 20, 2008 Jeśli VR6 jest w takim stanie jak mówisz, nie zastanawiałbym się i go brał. Będziesz się z niego długo cieszył, a spalanie... benzyna narazie tania jest u mnie po 3,34:) (przynajmniej wczoraj tak tanio było) Share this post Link to post Share on other sites
tomala75 Report post #7 Posted December 20, 2008 Bierz vr6 nie zapomniane wrażenie z jazdy Share this post Link to post Share on other sites
Arek Report post #8 Posted December 20, 2008 Bierz vr6 nie zapomniane wrażenie z jazdy Popieram, do tego dochodzi ten dziwięk który napewno 1.8 Ci nie da hehe Share this post Link to post Share on other sites
martivw75 Report post #9 Posted December 20, 2008 Idz na całość vr6 daje rade. Share this post Link to post Share on other sites
Guest hezek Report post #10 Posted December 20, 2008 VR!!! Share this post Link to post Share on other sites
robbo_73 Report post #11 Posted December 20, 2008 Dzięki koledzy.Wątpliwości rozwiane.Nawet moja żona stwierdziła,że VR.Myślę sobie,że już niedługo "oczko w głowie" zmieni właściciela.Jeszcze raz wielkie dzięki. Share this post Link to post Share on other sites
The_Saint Report post #12 Posted December 20, 2008 Jakbym miał na oku zadbane vr6 po "dziadku" to zasadniczo bym się nie zastanawiał. Przed zakupem powstrzymuje mnie obawa żeby nie trafić na padakę która pożre tysiące. Share this post Link to post Share on other sites
skcrack Report post #13 Posted December 20, 2008 Tak doradzacie VRa, ale nie sztuka kupić auto - sztuka go utrzymać! Szkoda VRa żeby właściciel żałował kasy na części bo wszystko poszło na wahe. Już lepszy starszy ale ekonomiczniejszy i niech właściciela będzie stać na wszystkie naprawy, niż VR ale bez dbania o zawias, silnik i hamulce (!) Share this post Link to post Share on other sites
Kuczi Report post #14 Posted December 20, 2008 Bierz 1.8 Co do utrzymania VRa to tylko tarcze i klocki droższe bo wieksze a spalanie nie jest wcale takie wysokie przy normalnej jeździe. Niutków ma tyle co AFN i jeździsz jak dieslem a muła 1.8 kręcisz pod czerwone pole żeby go bujnąć i wtedy spalanie jest porównywalne. Wiem bo jeździłem dwoma vrami i 1.8 Share this post Link to post Share on other sites
yacek71 Report post #15 Posted December 20, 2008 Kuczlaw wie co mówi a ja też się pod tym podpisuje. Share this post Link to post Share on other sites
Vpuchaty Report post #16 Posted December 21, 2008 Bierz 1.8 Co do utrzymania VRa to tylko tarcze i klocki droższe bo wieksze a spalanie nie jest wcale takie wysokie przy normalnej jeździe. Niutków ma tyle co AFN i jeździsz jak dieslem a muła 1.8 kręcisz pod czerwone pole żeby go bujnąć i wtedy spalanie jest porównywalne. Wiem bo jeździłem dwoma vrami i 1.8 A wymiana rozrządu...????? :confused: Przy vr to nie małe pieniądze. Ale jeśli jest tak jak mowisz ze stanem technicznym tej VR-ki to sie nie zastanawiaj tylko go kupuj i dbaj o niego dobrze, a wierz mi wyjątkowo miło Ci się odwdzięczy..!!!!:D:D Share this post Link to post Share on other sites
Guest widget Report post #17 Posted December 22, 2008 z tego co mi wiadomo vr6 ma łańcuch rozrządu którego to się tak często nie wymienia jak pasek ... Share this post Link to post Share on other sites
Kuczi Report post #18 Posted December 22, 2008 z tego co mi wiadomo vr6 ma łańcuch rozrządu którego to się tak często nie wymienia jak pasek ... Zależy od kondycji silnika ale 200-300 tys powinien wytrzymać a koszt remontu jak w Vałce Share this post Link to post Share on other sites
jozko Report post #19 Posted December 22, 2008 nie bierzta VR-a to kapota Share this post Link to post Share on other sites
Guest hezek Report post #20 Posted December 22, 2008 nie bierzta VR-a to kapota boisz sie dobrze utrzymanej konkurencji??? Share this post Link to post Share on other sites