VALDI Zgłoś #1 Napisano 19 Grudnia 2008 Witajcie Czy jest możliwość dołożenia do autka funkcji auto-hold? Jeżeli tak to jaki to jest koszt ... Oryginalnie powinien być przycisk obok skrzyni biegow tak? Bo tak się zastanawiam czy ja to mam Czytalem o tym na forum to kurcze bardzo fajna opcja ... a ja u siebie ma sporo górek w miescie Z góry dziękuję za odp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilk0 Zgłoś #2 Napisano 19 Grudnia 2008 Tak przycisk od auto-hold jest umieszczony zaraz pod esp obok skrzyni biegów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jpacewicz Zgłoś #3 Napisano 19 Grudnia 2008 Cześć, nie jestem pewien, ale AUTO HOLD jest tylko w przypadku skrzyni automatycznej. Pozdrawiam, Jarek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #4 Napisano 19 Grudnia 2008 jest tylko w przypadku skrzyni automatycznej. w każdej wersji a tu link http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14862 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #5 Napisano 19 Grudnia 2008 tak zgadza sie w kazdej wersji występuje ... manual/automat ... czytalem ten post i troszke info w necie. Ale teraz pytanko czy idzie to dołożyć do samochodu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
automaniak Zgłoś #6 Napisano 19 Grudnia 2008 p.1 Auto-hold jest też w manualu. p.2 Musi być przycisk p.3 Najprawodopodbniej nie da się się tego zrobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #7 Napisano 19 Grudnia 2008 wszystko sie da zrobic, tylko jak policzysz koszt czujników, modułu steryjacego, musisz miec tez pełny FIS w zegarach, pewnie wystepuje cała atrapa z czujnikami, to jeszcze gorsza zabawa niz zakladanie systemu pozoziomowania do xenonów. ja wychodze z zalozenia ze lepiej dolozyc i kupic auto z lepszym wyposazeniem niz dokladac samemu takie zeczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skalpel TFSI Zgłoś #8 Napisano 19 Grudnia 2008 j.w ;D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #9 Napisano 19 Grudnia 2008 dolozyc i kupic auto z lepszym wyposazeniem fju fju ja mam auto jakies 2 tyg. na jakis czas musi starczyc hehe No nic ... czyli nie bedzie Auto-Hold. Dzieki wszystkim za wypowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #10 Napisano 19 Grudnia 2008 Próbowałeś podpytać w ASO? Podejrzewam, że nie ma żadnych dodatkowych czujników ani może nawet modułu sterującego bo koszt auto-holda w nowym aucie to coś ok 200PLN (dwieście). I obejmuje to pewnie tylko instalację przycisku i może jakąś modyfikację w oprogramowaniu ESP, które to blokuje koła po zatrzymaniu np. na skrzyżowaniu (nie zaciąga się ręczny przy autoholdzie). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viperjn Zgłoś #11 Napisano 19 Grudnia 2008 Nie do końca Czujnik przy skrzyni biegów musi byc - i nie wiem czy pokrywa sprzegła nie inna. Powiem z innej beczki - chciałem przełożyć silnik FSI na TFSI i siedzialem z zaprzyjaznionym diagnosta i nawet wyszlo ze inna skrzynia , inne lapy tysiace innych pierdół. Teoretycznie da się , praktycznie tak jak piszecie z xenonami i samopoziomowaniem z kompletnym zestawem kufateca bez problemu - kosztowo no cóż wychodzi drogo. Ale vw to taka fura ze sie da wiele rzeczy dołożyć ale czy to jest opłacalne - owszem nie lepeij kupic i dolozyc do bardziej wypasionego - ale kiedy nie ma takiej opcji to się wile rzeczy da. Pozdrowionka Wesołych Świąt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #12 Napisano 19 Grudnia 2008 Czujnik i tak już jest nawet bez auto-holda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #13 Napisano 20 Grudnia 2008 Próbowałeś podpytać w ASO?Podejrzewam, że nie ma żadnych dodatkowych czujników ani może nawet modułu sterującego bo koszt auto-holda w nowym aucie to coś ok 200PLN (dwieście). I obejmuje to pewnie tylko instalację przycisku i może jakąś modyfikację w oprogramowaniu ESP, które to blokuje koła po zatrzymaniu np. na skrzyżowaniu (nie zaciąga się ręczny przy autoholdzie). 200zł to moze kosztowac logo RABIT na klape bagaznika w ASO. Nie rozumiesz IDEi czesci zapasowych? jak cos sklada fabryka to im to wisi czy ma auto -hold czy nie, jest nie wiele drozszy, dlatego lepiej sie oplaca kupic auto juz wyposazone. wiesz jakies wiazki kabli sa drogie, byle pierdolki, .. ... nie chcial bys tego liczyc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #14 Napisano 20 Grudnia 2008 Tez wlasnie czytalem gdzies ze jako dodatkowa opcja - koszt ... 230zł Zaraz zadzwonie do ASO zapytac sie czy w ogole robia takie cuda ... i dam znać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #15 Napisano 20 Grudnia 2008 200zł to moze kosztowac logo RABIT na klape bagaznika w ASO. Nie rozumiesz IDEi czesci zapasowych? jak cos sklada fabryka to im to wisi czy ma auto -hold czy nie, jest nie wiele drozszy, dlatego lepiej sie oplaca kupic auto juz wyposazone. wiesz jakies wiazki kabli sa drogie, byle pierdolki, .. ... nie chcial bys tego liczyc. Major nie gorączkuj się Oczywiście, że w ASO będzie to kosztowało ze 3 razy więcej niż zamówione z fabryki ale nikt nie każe Valdiemu montować tego w serwisie VW. Jeśli wogóle jest to możliwe do zrobienia, bo podejrzewam, że jak zwykle w ASO nie będą mieli zielonego pojęcia. Mogę się oczywiście mylić ale myśle, że auto w serii ma już prawie wszystko co konieczne - czyli ESP (zahamowuje koła), czujniki prędkości na kołach no i ten czujnik przy skrzyni. Czujnik na pewno jest bo jak włączysz "ręczny" to po wrzyceniu biegu i ruszeniu ręczny się sam zwalnia a na luzie nie. Oczywiście to wszystko to tylko teoria więc Valdi daj znać co powiedzieli w ASO. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #16 Napisano 20 Grudnia 2008 nikt sie nie goraczkuje kolego. ja poprostu juz odpuscilem sobie modyfikacje w aucie i odradzam tez. Piszesz ze opcja dodatkowa przy kupnie nowego auta - ale juz kupiłes i chcesz to najnormalniej w swiecie dolozyc. Zrobic ci to zrobia na 100% bo majac ELSE sam to zrobisz, a oni przeciez tego uzywaja. Tylko ze kazda ich roboczo godzina kosztuje, a Twoja nie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #17 Napisano 23 Grudnia 2008 Panowie ... masakra normalnie ... Zadzwoniłem do serwisu i pytam się o możliwość dołożenia opcji Auto-Hold ... -Już chwileczkę muszę zapytać kolegę (chwila milczenia ... napewno narada ...) -Tak jest taka możliwość, koszt ok. 10.000PLN i Pan zaznaczył, że może być więcej! (to takie minimum) bo jest niby duzo części do wymiany ... No i mało kolana mi się nie ugieły hehe wiec odpuszczam sobie taki gadżet (i tak napewno cene wzięli z kosmosu ... no ale cóż... ) Zapytalem się jeszcze o koszt kierunków białych do B6 ... cena 170,00PLN sztuka ... Też fajnie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #18 Napisano 23 Grudnia 2008 Tez wlasnie czytalem gdzies ze jako dodatkowa opcja - koszt ... 230zł Zaraz zadzwonie do ASO zapytac sie czy w ogole robia takie cuda ... i dam znać enjoy ....... tylko tyle ci moge powiedziec Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #19 Napisano 23 Grudnia 2008 no tak ... wiem ... chodzilo mi ze podczas zakupu to jest 230zl nie myslalem ze to tyle bedzie kosztowalo teraz w serwisie ... chociaz nie spodziewalem sie ze az tak duuuuzo! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vpw Zgłoś #20 Napisano 23 Grudnia 2008 Gdyby to rzeczywiście były części i robota warta te warsztatowe 10 tys+, to w fabryce nie kosztowałoby 230 zł. Prawdopodobnie panowie z warsztatu mają cenę zaporową ustawioną, żeby zniechęcić klientów. Ja ostatnio pojechałem na przestawienie świateł, tak żeby się świeciły po włączeniu zapłonu. Zapłaciłem 150 zł i dostałem wykład od szefa warsztatu, ile to modułów trzeba wymienić i dołożyć i że to promocyjne było. Aż się przestraszyłem, czy mi czegoś nie dołożyli. Ale jak przyszedł majster co to robił, to jednak stwierdził, że było to po prostu zmiana poprzez VAGa. W innym warsztacie chcieli za to 20 zł, ale firma się serwisuje u Rowińskiego, więc jakość jest odwrotnie proporcjonalna do ceny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach