Jump to content
VALDI

Luzy kierownicy ... czy to normalne?

    Recommended Posts

    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM
    Rok prod: 2006

    Witajcie, czoraj zauważyłem że leciutko rusza się kierownica w pionie (góra/dół) czy to jest normalne? dociskałem ten zacisk od położenia kierownicy .. ale dalej jest malutki luz ..

    U Was jest podobnie?/tak samo?

     

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    0.JPG

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    mam podobnie i u mnie jest to krzyżak łączący kolumne z przekładnią sprawdź u siebie czy nie ma luzu

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM
    Rok prod: 2006

    mozesz troszkę jaśniej ... gdzie to jest :D ja ciemny jak tabaka jestem w te klocki ...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2007

    za pedałem sprzęgła i hamulca

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
    Rok prod: 2005

    Witam Panów, mój passat B6 przy jeździe ponad 100 km/h mogę lekko ruszać kierownicą lewo prawo ruchy ok 2 cm... Jeżeli chcę wyprzedzić skręnce te dwa cm czuje delikatny opór, po czym skręnce normalnie. przy jeździe po mieście jest ok tylko przy jeździe na prostych odcinkach przy prędkości, końcówki drążka są jak najbardziej ok.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
    Rok prod: 2005

    u mnie tez wystepuje luz na kierownicy ale prawo lewo.dzisiaj podjechalem do kolegi na rame autko podniesione drazki wszystkie ok.prosze o jakies sugestie?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-PD 140KM
    Rok prod: 2006

    Maglownica? Ja mialem luzy i takie stuki przy energicznym kreceniu lewo, prawo ...

    diagnoza - magiel ;(

     

     

    Pzdr.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
    Rok prod: 2008

    Odgrzebałem..

    Mateusz224 idealnie opisał i moją przypadłość.Wybitnie denerwujące są wymuszane korekty jazdy na wprost przy dużych prędkościach. Rzeczywiście, luz obwodowy wynosi ok 2 cm, a efekt jak w starej syrence (seniorzy z forum skojarzą)

    A najdziwniejsze jest to,że skoro kierownica ma milion czujników , to skąd takie cuda??

    Gdzie szukać przyczyn??

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
    Rok prod: 2013
    Dnia 17.07.2017 o 22:26, wektor napisał:

    Odgrzebałem..

    Mateusz224 idealnie opisał i moją przypadłość.Wybitnie denerwujące są wymuszane korekty jazdy na wprost przy dużych prędkościach. Rzeczywiście, luz obwodowy wynosi ok 2 cm, a efekt jak w starej syrence (seniorzy z forum skojarzą)

    A najdziwniejsze jest to,że skoro kierownica ma milion czujników , to skąd takie cuda??

    Gdzie szukać przyczyn??

    Podłączam się do tematu, udało wam się ustalić co może być przyczyną takiego luzu. U mnie do 100km/h jest ok, mam wrażenie że jak jadę szybciej to luz na maglu staje się większy niż przy mniejszych prędkościach.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy