mario_kg Zgłoś #1 Napisano 16 Grudnia 2008 (edytowane) Od niedawna jestem posiadaczem Passata 3BG 1,9 TDI 2001 AVF, podejrzewam uszkodzenie pompowtrysku pierwszego cylindra, objawia sie to błedami 16685 kopceniem na bialo i wibracjami silnika na niskich obrotach po rozgrzaniu i problemami z odpaleniem po dłóższym postoju, myslałem tez ze walnieta jest też wiązka przewodów zasilajacych pompowtryski, konektory próbowalem poprawic ale problem wraca. Przed sciągnięciem pokrywy zamówiłem pompowtrysk 038 130 073 AL taki pooazywała ETKA ku mojemu zdziwieniu pod pokrywą były pompki 038 130 073 AN Teraz mam dylemat czy moge zastosowac zamówiony AL czy musze szukac AN. Dodam ze mam kablek obd 2 i sprawdzałem polskim wagiem grupe13 na perwszym cylindrze pokazywało 255 Edytowane 16 Grudnia 2008 przez mario_kg 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #2 Napisano 16 Grudnia 2008 możesz wkładać AL-ki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_kg Zgłoś #3 Napisano 17 Grudnia 2008 możesz wkładać AL-ki A jakies dopasowanie trzeba robic czy pójdzie bez zadnych zmian? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eMKo Zgłoś #4 Napisano 17 Grudnia 2008 Witam, zamontuj AL, ja w swoim miałem wsadzone AM i chodził jak wóz z węglem - bez mocy. Mój mechanior jak się nim przejechał, to powiedział, ze chodzi jak 100KM. Zdjęliśmy pokrywę, a tam AM do silnika 100-105KM. Wymieniłem na AL i szafa gra. Mechanik musi przed skręceniem poustawiać te PD jak bozia nakazała wg jakichś VAG'owskich danych, które mój majster miał w ręku. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #5 Napisano 17 Grudnia 2008 mario,zrób tak jak napisał kolega eMKo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario_kg Zgłoś #6 Napisano 17 Grudnia 2008 Mam jeszcze jeden dylemat bo mam tylko 1 szt AL reszta zostanie AN czy to bedzie smigac? wiadome ze jak bym 4 AL-ki wsadził toby było ok wg tego co piszecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #7 Napisano 17 Grudnia 2008 no właśnie koledze od 1 postu chodzi o 1 szt pompowtrysku,a nie o wszystkie,czy AL można mieszać z innymi,wydaje mi się że nie,kup taki sam jakie masz oznaczenie lub zmien wszystkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turboss Zgłoś #8 Napisano 20 Grudnia 2008 Witam ja mam maly dylemacik prawie zwiazany z tematem mianowicie autko to avb tdi z hybrydowa turbinka niestety po wirusowaniu tylko 147km szkoda bo ta turbina ma potencjał do 190km tak przynajmniej powiedział rob555 (problem to pompki niezbyt wydajne), ale nie o tym chcialem pisac, mianowicie od wczoraj zauwazylem, ze co jakis czas samochod zaczyna szarpac i tak jakby wszystkie cylindry nie pracowaly, tazke moje podejrzenie padlo na pompki, tak sie wlasnie sklada, ze mam na stanie AL, ktore mialy byc montowanie troszke pozniej z fmic, niestety czas ponaglił. Teraz pytanie: jak je podmienie z oryginalnymi to czy odrazu bedzie potrzebna korekta softu czy moze da sie jakos normalnie jezdzic, obecnie przebywam na zielonej wyspie i do kraju dopiero wybieram sie w kwietniu tazke pliss pomocy !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #9 Napisano 28 Listopada 2009 czy w AVF występowały seryjnie AL-ki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #10 Napisano 28 Listopada 2009 Wystepowały! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadzik Zgłoś #11 Napisano 11 Maja 2010 Witam, odgrzeje starego kotleta, w moim pasku szykuje się wymiana pompek. Oryginalnie siedzą pompki BA, mam możliwość kupna za dobrą cenę 4szt. AL i stąd pytanie czy mogę bez problemu je zamontować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #12 Napisano 11 Maja 2010 stąd pytanie czy mogę bez problemu je zamontować? Odpowiedź masz w poście nr 2. a podpowiedź w poście nr 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadzik Zgłoś #13 Napisano 11 Maja 2010 (edytowane) musiałem się upewnić żeby nadarmo nie wydać kasy, dzięki Edytowane 12 Maja 2010 przez dziadzik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziadzik Zgłoś #14 Napisano 12 Maja 2010 Rozmawiałem z chłopakami z dynosoftu i twierdzą, że będzie potrzebna korekcja softu pod te pompki, bo mogą być problemy z rozruchem na ciepło i mocą. Życzą sobie za taką usługę 6 stówek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #15 Napisano 12 Maja 2010 Rozmawiałem z chłopakami z dynosoftu i twierdzą, że będzie potrzebna korekcja softu pod te pompki, bo mogą być problemy z rozruchem na ciepło i mocą. Życzą sobie za taką usługę 6 stówek. Generalnie te pompki były montowane w silniku AVF. A czy wraz ze zmianą na inny numer Zmienił się soft w sterowniku? Wszystko możliwe ze mógł się zmienić. Nawet w B6 są aktualizacje softu sterownika. Jeśli masz wątpliwości to zastanów się nad zainwestowaniem w pompki BA bo podejrzewam że jak dołożysz do ceny pompek AL te 600PLN to i BA dostaniesz. ---------- Post added at 08:38 ---------- Previous post was at 08:36 ---------- A z drugiej strony pompki od innego silnika nie dedykowane do AVF też działają w tym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Galii Zgłoś #16 Napisano 14 Września 2013 Witam ja mam podobne pytanie bo też szykuje mi się wymiana pompek ale u mnie były wsadzone Ar i nie wiem jakie teraz założyć a mój silnik to też 131 km AVF Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jzpzs Zgłoś #17 Napisano 31 Marca 2014 Witam! Koledzy potrzebuję jednej pompki AL. Jakoś krążą różne opinie o regenerowanych więc może ktoś ma na zbyciu nówkę i odstąpi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kozer Zgłoś #18 Napisano 20 Stycznia 2018 Koledzy odświeże temat w passacie b5fl rok 2000 byliśmy przekonani że siedzą pompki al a tu zonk bo jakieś at nic nie można znaleźć na ich temat w sieci o ich wydajności czy one może mają taka samą wydajność jak ba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniel Zgłoś #19 Napisano 21 Stycznia 2018 nie zawsze były AL ja w swoim miałem AA i zmieniałem na AL . po zmianie pompek chodził jak traktor(ledwo zapalił). soft był też do poprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #20 Napisano 26 Stycznia 2018 Ja w swoim AVF-ie mam BA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach