Karol027 Zgłoś #1561 Napisano 8 Stycznia 2021 (edytowane) Ale sprawdzić smok i stan zębatek i łańcucha z napinaczem nie zaszkodzi. udało mi się dokopać w etce ze rzeczywiście pompa ta jest taka sama jak w 1.9 tdi i koło łańcuchowe jest montowane bez imbusa. Jedyne co to do sprawdzenia samo koło, łańcuch i napinacz. Wszystko w oryginale można kupić za małe pieniądze. Koło łańcuchowe - 038115121A - ok 135 zł Łańcuch - 038115230A - ok 130 zł Napinacz - 038115130 - ok 35 zł Cała pompa - 038115105C - ok 300 zł ( bez łańcucha i napinacza ) Sylikon do misy - ok 80 zł Edytowane 8 Stycznia 2021 przez Karol027 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #1562 Napisano 8 Stycznia 2021 CBDB a CRBC to silniki całkiem innej generacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #1563 Napisano 10 Stycznia 2021 W dniu 8.01.2021 o 22:17, Karol027 napisał: Ale sprawdzić smok i stan zębatek i łańcucha z napinaczem nie zaszkodzi. udało mi się dokopać w etce ze rzeczywiście pompa ta jest taka sama jak w 1.9 tdi i koło łańcuchowe jest montowane bez imbusa. Jedyne co to do sprawdzenia samo koło, łańcuch i napinacz. Wszystko w oryginale można kupić za małe pieniądze. Koło łańcuchowe - 038115121A - ok 135 zł Łańcuch - 038115230A - ok 130 zł Napinacz - 038115130 - ok 35 zł Cała pompa - 038115105C - ok 300 zł ( bez łańcucha i napinacza ) Sylikon do misy - ok 80 zł Oczywiście ,że lepiej jest przeciwdziałać jak potem mieć grubszy problem.Ja mam nalatane 135 tys więc na razie nie zaglądam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrabit Zgłoś #1564 Napisano 22 Lipca 2021 Z jakim momentem i w jakiej kolejności powinna zostać dokręcona obudowa wałków wyrównoważających ? Są tam panewki więc nie wierze że dokręcane to jest na czuja. Passat b6 2.0 TDI kod silnika to BMP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1565 Napisano 22 Lipca 2021 czytałeś cały temat pewnie nie strona 11 post216 jest odpowiedź na Twoje pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrabit Zgłoś #1566 Napisano 22 Lipca 2021 (edytowane) Dziękuje, przyznaje nie czytałem całości, użyłem wyszukiwarki, bo auto muszę poskładać szybko, teraz wiem szybko można składać. Edit: To jest schemat przykręcenia całego modułu do bloku ? Jeśli tak to instrukcje już wcześniej znalazłem. Mi konkretnie chodzi o przykręcenie obudowy w która trzyma oba wałki. Edytowane 22 Lipca 2021 przez wrabit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1567 Napisano 22 Lipca 2021 powodzenia lepiej składaj po woli i dokładnie na szybko to się błędy popełnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ov3rheat Zgłoś #1568 Napisano 12 Sierpnia 2021 Panowie mam Passata B6 2007 rok 2.0 TDI i myślałem że ten zabierak powinien być 77mm, ale dzwoniłem ostatnio do dwóch ASO i po vin sprawdzili że 100mm, czy to jest możliwe? VIN WVWZZZ3CZ8P062846 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magicman Zgłoś #1569 Napisano 3 Października 2021 Koledzy a czy w świętokrzyskim jest jakaś firma specjalizująca się w wymianie tego wadliwego walka z gniazdem,żeby mieć spokój na dobre.bo widzę tylko warsztaty znad morza, jechac z Kielc do Gdańska na wymianę to troszkę daleko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WW Zgłoś #1570 Napisano 4 Października 2021 Wymontuj i wyślij. Ja tak zrobiłem, a jestem antytalentem technicznym i mam tylko podstawowe narzędzia, które jednak w tym wypadku zupełnie wystarczyły. Jak doświadczona firma Ci to zrobi, to masz spokój na lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magicman Zgłoś #1571 Napisano 5 Października 2021 Koledzy jestem przed wymiana tego "imbusa" w pompie. mechanik mowi że można wsadzic ten dłuższy ok 10 cm ( moj ma ok 77mm) i będzie lepiej wtedy bo będzie inne obciążenie tego imbusa i na trochę dłużej to wystarczy,bo mniej/wolniej się będzie wycierać.czy to prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #1572 Napisano 5 Października 2021 (edytowane) oczywiście ze dłuższy będzie lepszy, ale bez przerobienia gniazda na dłuższe nie da rady go zainstalować bo jest za długi. Poza tym, nie wiadomo jaki zabierak masz, bo trudno wierzyć aby było tam oryginalne rozwiązanie od 2007 roku. Zapewne ktoś musiał tam już grzebać skoro Twoje auto jeszcze żyje. Edytowane 5 Października 2021 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magicman Zgłoś #1573 Napisano 5 Października 2021 Nikt tam nie grzebał bo auto jest od nowosci w domu i tylko ja się nim zajmuje.nalatane mam 167,500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #1574 Napisano 5 Października 2021 (edytowane) to musisz w to zerknąć koniecznie, u mnie przy 170 tyś było już mocno zjechane... miałem problemy ze znalezieniem kogoś, kto przerobi na trwalszy zabierak i zamieniłem krótki na krótki (gniazdo zregenerowane na 77mm). Z perspektywy czasu jest to zupełnie bez sensu, bo muszę tam zaglądać co około 3-4 lata. Dzisiaj masz sporo zakładów i zrobisz bez problemu jak chcesz. Jeśli masz zabierak 77mm to w tej chwili możesz założyć 77mm. Jeśli decydujesz się na regeneracje gniazda to odpowiedni zabierak może być w zestawie. Będzie to wydłużony albo o powiększonej średnicy, zależy jaki zakład. Przy małych przebiegach możesz nawet ryzykować wymianę samego zabierka, ale tylko jeśli gniazdo jest w dobrym stanie i nie będzie miało luzów. W takim wypadku kontrole będziesz musiał robić dosyć często, bo nie będziesz wiedział co się z tym dzieje. Jak dostanie nieco luzu, to dalsza destrukcja gniazda będzie szybsza. Edytowane 5 Października 2021 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek3001 Zgłoś #1575 Napisano 12 Listopada 2021 Witam, Mam paska 2.0 tdi bmr z grudnia 2007, WVWZZZ3CZ8E134564, czy w moim przypadku też występuje ten problem? Najechane mam obecnie 327 tys i narazie nic się nie dzieje. Czy ktos może podrzucić jakiś warsztat który może sprawdzić stan pompy i ewentualnie usunąć wadę (wymiana imbusa lub całego napędu z 1.9) najlepiej w Krakowie lub okolicy. Jak wygląda cena za taki zabieg? Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magicman Zgłoś #1576 Napisano 14 Listopada 2021 (edytowane) W Kielcach w bosch car servis koszt 300zl robota,plus nowy olej 150,filtr oleju 25zl,imbus 30zl.czyli calosc można powiedzieć że 500 no i auto uziemione na na cały dzień bo silikon w misce olejowej musi dobrze wyschnąć Edytowane 14 Listopada 2021 przez magicman 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1577 Napisano 8 Grudnia 2021 W dniu 12.11.2021 o 12:55, irek3001 napisał: Witam, Mam paska 2.0 tdi bmr z grudnia 2007, WVWZZZ3CZ8E134564, czy w moim przypadku też występuje ten problem? Najechane mam obecnie 327 tys i narazie nic się nie dzieje. Czy ktos może podrzucić jakiś warsztat który może sprawdzić stan pompy i ewentualnie usunąć wadę (wymiana imbusa lub całego napędu z 1.9) najlepiej w Krakowie lub okolicy. Jak wygląda cena za taki zabieg? Dzieki Tak, występuje, jak i we wszystkich 2004-2009 listopad.Znajduje się tam krótki zabierak 7,7 cm 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach