FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1541 Napisano 30 Lipca 2019 Dnia 25.07.2019 o 11:44, Albercik napisał: Dnia 25.07.2019 o 10:28, sylwek1972 napisał: Wytarty ołówek nie daje żadnych objawów Daje. Słychać brzęczenie z niego (obija się o gniazdo jak jest wytarty trochę). No chyba, że od razu się zetnie, ale to nie wiem co by musiało się stać. Jakie brzęczenie? Ręce opadają..Coś co jest zanurzone w oleju nie " brzęczy". W silnikach 2004-2009 ciśnienie jest albo go nie ma. W rocznikach 2010-2016 zdarzają się wytarte panewki lub blokowanie jednego z zaworków na pompie-ciśnienie może posiadać niższe wartości.. Dźwięki wydobywające się spod miski mogą występować tylko w napędzie łańcuszkowym 2004-2005 blb,bna,kkp-kody silników. Wyciągnięty łańcuszek szumi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1542 Napisano 6 Sierpnia 2019 Przyznaję, że pierwszy raz coś takiego widzę. Ciekawi mnie jaki przebieg miał ten napęd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1543 Napisano 16 Sierpnia 2019 @77Marek Pewnie około 180.000 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1544 Napisano 4 Września 2019 Z tego co pamiętam to ponad 300 tyś. Coraz więcej audi czy vw z napędem łańcuszkowym ma problemy(2004-2005r)-ciśnienie jest ale kończy się żywotność łańcuszka i napinacza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1545 Napisano 5 Września 2019 Piszesz o wersji bez wałków czyli jak w 1.9 TDI czy z napędem łańcuchowym wałków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1546 Napisano 9 Września 2019 Napęd łańcuszkowy z wałkami balansowymi 2.0 tdi.. blb,bna,bkp(audi,vw) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #1547 Napisano 11 Września 2019 Niestety dopadł i mnie zabierak. Niestety nie od razu decyzja o lawecie - trochę za dużo przejechałem jeszcze po tym. Jutro kurier o 15-tej ode mnie odbierze do Was paczkę - dotrze przesyłka najpewniej w piątek - czyli regeneracja wałka. Do tego panewki zmieniły kolor - nie wszystkie - na korbowodach są nietknięte. Zamierzam panewki wymienić. Zobaczymy co będzie dalej... Dodam, że teraz jest 250 tyś. na liczniku - nie kręcone - i że raz już zabierak poprzedni właściciel wymienił (ok. 160 tyś.) - włożył skróconą 10-tkę. Zastanawiam się czy jakoś należy zalać pompę podczas montażu, żeby szybciej zassała olej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #1548 Napisano 17 Września 2019 przecież ta pompa jest zanurzona w oleju silnikowym 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1549 Napisano 19 Września 2019 Nie ma to jak wymieniać co chwilę zabierak-więcej pieniędzy wydane na demontaż i montaż niż raz solidnie zrobić.3 razy wymiana imbusa na nowy...Całkowity brak gniazda(nowy nie miał czego sie trzymać)... VID_20190918_155705.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwer2 Zgłoś #1550 Napisano 2 Października 2019 Witam. Panowie potrzebuje pilnie porady. Mam silnik BMR ,w którym zatarł się wał .Moje pytanie jest takie czy mogę założyć wał z silnika bez wałków wyrównoważających ( z 8 przeciwwagami) i zostając wałki? W dniu 5.02.2019 o 09:16, grabotg napisał: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1551 Napisano 23 Października 2019 Kilka zdjęć jak wyglądają podzespoły w module olejowym z samochodu od pana taksówkarza z Warszawy( 3 razy jazda bez ciśnienia oleju) Pan taksówkarz doskonale wiedział co sie dzieje gdy miga kontrolka oleju ale wolał to olać niż poprawić wadę fabryczną, teraz remont silnika a o nerwach nie wspomnę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1552 Napisano 3 Lutego 2020 Z życia wzięte..Przedstawiam zdjęcia do czego doprowadza jazda na czerwonej kontrolce oleju...(wtopione panewki w wałek balansowy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulinski Zgłoś #1553 Napisano 23 Lutego 2020 W dniu 19.10.2018 o 09:32, FUTURUM serwis pomp napisał: Jeszcze raz: Każdy jeden od 2004 do 2009(listopad) ma zabierak 7,7 cm więc czy to pd czy cr nie ma znaczenia. 150-300 tyś awaria nastąpi. Listopad 2009 do 2016 zabierak 10cm-awaria po 500 tyś. Jeżeli dobrze rozumiem to odnosi się to do wszystkich silników 2.0 TDI CR które VAG montował w samochodach? Pytam o przypadek Seata Exeo ST , 2011 , CAHA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1554 Napisano 25 Lutego 2020 TAK..dotyczy również Doodga, Mitsubishi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1555 Napisano 29 Kwietnia 2020 Zdjęcia ku przestrodze, jeśli ktoś chciałby samemu grzebać (wymieniać zabierak) przy module olejowym...Miało być szybko i tanio a wyszło inaczej.Tłumaczymy wszystkim, że pośpiech w tej dziedzinie trzeba wyeliminować-ale "Kowalski" jest mądrzejszy od całego systemu... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1556 Napisano 30 Czerwca 2020 Gniazdo i zabierak profilaktycznie sprawdzić przy przebiegu około 500 tyś. W autach od 2010r prawdopodobnie zrobili panewki w korpusie modułu olejowego z innego materiału(nasza obserwacja). Końcówki panewek zaczynają się wyszczerbiać lub wycierać( amarok,caravella,q5 itd) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1557 Napisano 14 Października 2020 (edytowane) Edytowane 14 Października 2020 przez FUTURUM serwis pomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1558 Napisano 8 Stycznia 2021 1610094736289.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol027 Zgłoś #1559 Napisano 8 Stycznia 2021 A słuchajcie w silniku CBDC jaka jest pompa oleju? Przy przebiegu 270tys/km powinienem sie do niej dokopać przy następnej wymianie oleju? jeśli tak to na co zwrócić uwagę i co ewentualnie wymienić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Termosik Zgłoś #1560 Napisano 8 Stycznia 2021 Pytałem osób znających ten silnik 2.0 TDI-CR CBDC 110KM i twierdzili ,że napęd pompy oleju jest bez imbusa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach