Krawcol82 Zgłoś #1441 Napisano 27 Września 2018 (edytowane) 33 minuty temu, FUTURUM serwis pomp napisał: Dr google mówi że różnicy nie ma-można mówić woreczek jak i pęcherzyk żółciowy. Prawidłowe określenie to pęcherzyk żółciowy-dr google mówi wiele bzdur Miłego odpoczynku 17 minut temu, radekrp90 napisał: To nie jest przytyk do konkretnych osób (@Krawcol82 ). Zwyczajnie już w kilku tematach zauważyłem, że są stosowane dwa określenia, a nie którzy sądzą że pisze się o tym samym. Dlatego może lepiej pisać (i uprościć), koło zębate lub napęd łańcuchowy - wtedy nie będzie wątpliwości Ale ja tego tak nie odbieram ? Użyłem nieświadomie złego określenia, dzięki za sprostowanie, od tego w końcu jest pomoc ? To było dokładnie na zasadzie masło/masełko. Człowiek myśli o jednym, mówi co innego i w efekcie wychodzi fatalne przejęzyczenie: Edytowane 27 Września 2018 przez Krawcol82 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #1442 Napisano 2 Października 2018 Na dniach miałem wymieniać ten zabierak a dzisiaj rano podczas jazdy zaświeciła się kontrolka oleju i dwa sygnały dźwiękowe, odpuściłem obroty to kontrolka zgasła i tak praktycznie na luzie zjechałem z wiaduktu jakiś 200m i auto zgasiłem a potem na sznurek i pod warsztat. Ciekawe jakie będą efekty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #1443 Napisano 4 Października 2018 Dnia 2.10.2018 o 18:57, tino2003 napisał: odpuściłem obroty to kontrolka zgasła A ciśnienia dalej nie było. Na wolnych obrotach lampka alladyna nie świeci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melo Zgłoś #1444 Napisano 4 Października 2018 6 godzin temu, truna napisał: A ciśnienia dalej nie było. Na wolnych obrotach lampka alladyna nie świeci A tak dla ścisłości i uświadomienia czytającym wątek, "lampka alladyna" w vw nie zaświeci się poniżej 1500 obr/min, o ile dobrze pamiętam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #1445 Napisano 5 Października 2018 Wysłane do FUTURUM serwis, czekam na powrót i montaż. O efektach powiadomię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek89m Zgłoś #1446 Napisano 5 Października 2018 Witam! Jestem nowym członkiem tego forum i od pół roku posiadaczem Passata 2.0 TDI 140 km BKP, rok 2005, pierwsza rejestracja grudzień. Przeczytałem cały wątek odnośnie pompy oleju oraz jej napędu i wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują ze mam napęd łańcuszkowy. Auto kupione z pewnych rąk a wiec wiem ze nie było nic robione pod miską olejową. Myślę nad zmiana pompy oraz jej napędu na tą z 1.9 TDI. Czy ktoś z was może polecić mechanika z okolic Warszawy (mieszkam w Mińsku Mazowieckim), który robi takie rzeczy i bez obaw będę mógł mu powierzyć mojego Passata na taką przeróbkę ....? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #1447 Napisano 5 Października 2018 Zleć demontaż napędu pompy oleju jakiemuś warsztatowi i wyślij do regeneracji do @FUTURUM serwis pomp, namiary masz na forum. Będziesz miał gwarancję że zrobione jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek89m Zgłoś #1448 Napisano 5 Października 2018 Hmmm ale czy jest sens regenerować gniazdo gdy pompa jest napędzana wadliwym napędem łańcuchowym ( zębatki, napinacz , łańcuch )??? Gdybym miał napęd na kołach zębatych to oczywiście ze bym wysłał moduł do FUTURUM żeby mieć pewność dobrej regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #1449 Napisano 6 Października 2018 @up Ty masz napęd na łańcuch i moduł tak samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elolek Zgłoś #1450 Napisano 6 Października 2018 Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum i chciałbym się was poradzić w sprawie pompy olejowej. Posiadam passata b6 z 2006 2.0 tdi 170km pierwsza rejestracja 06.07.2006 oznaczenie silnika jak dobrze odczytałem to BMR. Na liczniku aktualnie jest 171 tyś. przebieg więc wypadało by już zaglądnąć do napędu pompy. Teraz mam pytanie do was doświadczeni forumowicze czy oddawać pompę na regeneracje bo z tego co oczytałem się wszystkim postów to wychodzi na to że mam napęd na kołach czy zakładać pompę z silnika BKD? która opcja będzie najlepsza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaszary Zgłoś #1451 Napisano 9 Października 2018 Czytam na forum, że ten model silnika (ogólnie 2.0 170km a nie konkretnie MBR) miał spore problemy z zacieraniem się turbo i silnika przez tą wadliwą pompę. Czy orientuje się ktoś, czy wymienili ją już w 2008 roku czy nie? Silnik prawdopodobnie zwykły PD, a nie na Common Railu, bo widzę że ma DSG 6 biegowe a nie 7. Cytuj By nTomek, 13 Października 2018 Twoje pytanie pasuje do tego tematu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #1452 Napisano 9 Października 2018 Wszystko jest opisane na forum. Proponuję poczytać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaszary Zgłoś #1453 Napisano 10 Października 2018 Używałem wyszukiwarki. Czytałem kilka różnych wątków, ale niektóre z nich mają po 40 stron i gdzie nie spojrzę to offtop. Dlatego zrezygnowałem z przeczytania 200 i pomyślałem, że zadam proste pytanie i dostanę prostą odpowiedź (tak albo nie) a nie zjebę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PKocot Zgłoś #1454 Napisano 10 Października 2018 (edytowane) Zabierak pompy oleju wymieniono na dłuższy(chyba 100mm) i osadzony głębiej dopiero w trzecim kwartale 2009r. już w silnikach CR. Z przeczytanych przeze mnie wątków w internecie mogę jednak wysnuć teorię, iż modele od 2007r. rzadziej dotykał ten problem niż >2007 Wymiana zabieraka po zakupie auta to podstawa, cena częsci 20zł, cena roboty u mechanika koło 200zł, zazwyczaj sama wymiana wybieraka wystarcza, rzadko gniazdo jest wyrobione Edytowane 10 Października 2018 przez PKocot 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #1455 Napisano 11 Października 2018 18 godzin temu, PKocot napisał: rzadko gniazdo jest wyrobione Napewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #1456 Napisano 11 Października 2018 20 godzin temu, PKocot napisał: iż modele od 2007r. rzadziej dotykał ten problem niż >2007 No to jak go powinno być??? Bo dwa razy tutaj wymieniłeś model po 2007r. Tak na marginesie-czy potrzebujemy tutaj nowy temat o tych pompach olejowych? Jest już jeden duży temat i tam można zadać pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PKocot Zgłoś #1457 Napisano 11 Października 2018 Oczywiście mój błąd, miało być <2007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1458 Napisano 19 Października 2018 Dnia 10.10.2018 o 20:41, PKocot napisał: Z przeczytanych przeze mnie wątków w internecie mogę jednak wysnuć teorię, iż modele od 2007r. rzadziej dotykał ten problem niż >2007 Jeszcze raz: Każdy jeden od 2004 do 2009(listopad) ma zabierak 7,7 cm więc czy to pd czy cr nie ma znaczenia. 150-300 tyś awaria nastąpi. Listopad 2009 do 2016 zabierak 10cm-awaria po 500 tyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #1459 Napisano 20 Października 2018 Dnia 2018-10-19 o 09:32, FUTURUM serwis pomp napisał: Jeszcze raz: Każdy jeden od 2004 do 2009(listopad) ma zabierak 7,7 cm więc czy to pd czy cr nie ma znaczenia. 150-300 tyś awaria nastąpi. Listopad 2009 do 2016 zabierak 10cm-awaria po 500 tyś. Tomek, jeszcze raz grubym drukiem! :-) miejmy nadzieję, że ten Twój wpis wystarczy na długo i więcej pytań nie będzie. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1460 Napisano 29 Października 2018 Kolejny który wie i potrafi więcej...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach