falla_x Zgłoś #1421 Napisano 11 Września 2018 czy vw cc rocznik 2013 / 2014 silnik 177ps tez ma taki problem z wycierającym sie zbierakiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1422 Napisano 11 Września 2018 Też ale jest to lekko odłożone w czasie. Tak czy inaczej warto zajrzeć, bo koszt praktycznie żaden. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #1423 Napisano 12 Września 2018 11 godzin temu, falla_x napisał: czy vw cc rocznik 2013 / 2014 silnik 177ps tez ma taki problem z wycierającym sie zbierakiem ? Spokojnie jeszcze nie bylo przypadku (bynajmniej na tym forum), by komuś w 2.0 tdi po 2010 padł ten zabierak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1424 Napisano 12 Września 2018 Ja widziałem ostatnio z Audi po przelocie około 350k km - lekko zużyty ale bez luzu. Więc czysto profilaktycznie można wymienić ale nie jest to coś czego należy się obawiać. Pytanie ile realnego przebiegu ma dany pojazd i jak był wykorzystywany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #1425 Napisano 13 Września 2018 Tomek z FUTURUM na poprzedniej stronie pisał "Spokojnie do 400 tyś. śmigać." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1426 Napisano 25 Września 2018 Tak wygląda smok z "dobrego zakupu samochodu".Poprzedni właściciel przytarł motor,wymienił zabierak i tak udało się sprzedać samochód.Teraz płacz i lament kolejnego właściciela który pokusił się na obniżenie ceny 1000 zł. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1427 Napisano 25 Września 2018 Jakby nie patrzeć, siatka spełniła swoje zadanie i zatrzymała "większe zanieczyszczenia" Ale tak na poważnie, nic zabawnego, bo w zasadzie nie do sprawdzenia przy zakupie niestety... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #1428 Napisano 26 Września 2018 Tomku od czego tyle tych zanieczyszczeń? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #1429 Napisano 26 Września 2018 Panowie mam silnik BKP 2.0 140KM 2005r przejechane 246tys, za kilka dni będę zmieniał olej i chciałbym aby mechanik wymienił mi tego imbusa. Napisze mi tak ktoś w skrócie co trzeba tam zrobić oprócz ściągnięcia miski aby sam imbus wymienić. Nie mogę tego znaleźć w tym temacie a chcę mechanikowi ewentualnie podpowiedzieć aby nie było jakiejś wtopy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1430 Napisano 26 Września 2018 Jeśli posiadasz moduł napędzany łańcuszkiem musisz odkręcić zębatkę na 4 torxy i odpiąć moduł od bloku,kładziesz go na stole,wypinasz pierścień segera,wysuwasz zabierak,wsuwasz nowy,wpinasz segera.( w tej opcji przeszkadza napinacz aby wymienić zabierak na samochodzie) Jeśli posiadasz moduł na kołach zębatych to wymieniasz zabierak na samochodzie jak pisałem wyżej. Przy napędzie łańcuszkowym sprawdź pompkę olejową(ślimak w środku),ślizgi napinacza,łańcuszek(ogniwka od środka czy nie są wytarte) oraz zębatki( na wale jak i na jednym z dłuższych wałków balansowych)-ostre zęby mówią nam że długo już nie pojeździmy :) 22 godziny temu, radekrp90 napisał: Jakby nie patrzeć, siatka spełniła swoje zadanie i zatrzymała "większe zanieczyszczenia" większe tak małe nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #1431 Napisano 26 Września 2018 Godzinę temu, FUTURUM serwis pomp napisał: Jeśli posiadasz moduł na kołach zębatych to wymieniasz zabierak na samochodzie jak pisałem wyżej. W CBBB był na zębatkach? Jakiej długości powinien być zabierak do wymiany profilaktycznej? Taki sam, jak orygnalnie, czy dłuższy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tino2003 Zgłoś #1432 Napisano 26 Września 2018 Dziękuje za wyjaśnienia. Mechanik dostanie foto Twojego opisu. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1433 Napisano 26 Września 2018 2 godziny temu, FUTURUM serwis pomp napisał: (...) większe tak małe nie... Małe przez siatkę przelecą ale to jeden z powodów dla których po takiej akcji powinno się niestety wymieniać pompę oleju na nową. Gdyby był tam normalny filtr to opory zasysania byłyby ogromne i czas budowania ciśnienia zbyt długi - wtedy to już raczej pompka elektryczna uruchamiana przed odpaleniem jedynie dawałaby jakieś szanse na zbudowanie filmu olejowego w krótkim czasie. Tak przynajmniej mi się wydaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1434 Napisano 26 Września 2018 1 godzinę temu, Krawcol82 napisał: W CBBB był na zębatkach? Jakiej długości powinien być zabierak do wymiany profilaktycznej? Taki sam, jak orygnalnie, czy dłuższy? Na kołach zębatych(zębatki są do listopada 2005r), zabierak 100mm jeśli 2010r.,2 sa oryginalne 77mm i 100mm 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #1435 Napisano 26 Września 2018 18 minut temu, FUTURUM serwis pomp napisał: zabierak 100mm jeśli 2010r Tak, połowa 2010, lipiec. Rozumiem, żeby wsadzić taki, jak jest w oryginale. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1436 Napisano 27 Września 2018 16 godzin temu, FUTURUM serwis pomp napisał: Na kołach zębatych(zębatki są do listopada 2005r), zabierak 100mm jeśli 2010r.,2 sa oryginalne 77mm i 100mm Piszesz koła zębate i zębatki, a zapewne 90% forumowiczów sądzi, że piszesz "masło" i "masełko" Oczywiście to nie przytyk do Ciebie tylko widzę, że nie którzy nie rozumieją fachowych określeń w należyty sposób. Zębatki są jeśli jest łańcuch, koła zębate jeśli jest przekładnia zębata (jak np.: klasyczna, manualna skrzynia przekładniowa). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1437 Napisano 27 Września 2018 7 minut temu, radekrp90 napisał: że nie którzy nie rozumieją fachowych określeń w należyty sposób. Tak jak jest napisane wyżej-nie rozumieją...Dlatego delikatnie można poprawić aby się drodzy forumowicze nie obrazili:) zębatka-łańcuch rowerowy a koła zębate to skośne lub proste tryby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #1438 Napisano 27 Września 2018 28 minut temu, radekrp90 napisał: Piszesz koła zębate i zębatki, a zapewne 90% forumowiczów sądzi, że piszesz "masło" i "masełko" Oczywiście to nie przytyk do Ciebie tylko widzę, że nie którzy nie rozumieją fachowych określeń w należyty sposób. A jaka jest różnica pomiędzy pęcherzykiem żółciowym a woreczkiem żółciowym? ;-) W tym przypadku też ponad 90% społeczeństwa używa złego określenia :-) Ale dzięki za zwrócenie uwagi, użyłem mało fachowego określenia na koła zębate :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1439 Napisano 27 Września 2018 Godzinę temu, Krawcol82 napisał: A jaka jest różnica pomiędzy pęcherzykiem żółciowym a woreczkiem żółciowym? Dr google mówi że różnicy nie ma-można mówić woreczek jak i pęcherzyk żółciowy. Chwila relaksu i troszkę śmiechu..pozdrowienia znad morza Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1440 Napisano 27 Września 2018 To nie jest przytyk do konkretnych osób (@Krawcol82 ). Zwyczajnie już w kilku tematach zauważyłem, że są stosowane dwa określenia, a nie którzy sądzą że pisze się o tym samym. Dlatego może lepiej pisać (i uprościć), koło zębate lub napęd łańcuchowy - wtedy nie będzie wątpliwości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach